Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Sej to je to, samo nastavki so malo kratki, in boš težko prišel dovolj globoko.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

če me spomin ne vara, ma ta dremel 3mm nastavke.. ..zraven kompleta pa je kolega dobil še nek podaljšek, s katerim si bo bom mogoče lahko kej pomagu (se vidi na prejšnji sliki).

hvala za pomoč!
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Evo še neki na to temo, pač je za boxer ampak princip je isti.

http://www.alfaboxertuning.fws1.com/
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a speedy_gonzales »

mloncar, jst sm pr seb na motorju isto z dremlom delu, pa je cist uredu ratal, sam nastavke mors met taprave, priporocam velik unih k so za aluminij rezkat, pa tiste, k so kokr ene šajbe za bijaks mejhne, kr te so mennajbl prov prsle, pol pa sam se neki, a nebi blo u bistvu bols kanalov pomanjsat, zato da bi se ustvaru vecji pritisk, ker kolicino bencina k je namenjena enmu delovnemu ciklu, itak odmer racunalnik.
2 fast 2 live, 2 young 2 die
Uporabniški avatar
flat4
Greenstuff
Prispevkov: 36
Pridružen: 01 Jun 2007, 11:06

Odgovor Napisal/-a flat4 »

lep pozdrav!

za laično "portanje" kanalov je že dost, da z dremlom mal polepšaš kanale, odstraniš robove, narediš lepe krivine, portmatch in napoliraš izpušne kanale, da se svetjo ko pasja jajca. V kej več se jest brez flow bencha pa z mojim laičnim znanjem ne bi šel spuščati. Sem pa to naredil na 1,6 hroščevi mašini, in morm rečt, da se lepo pozna.
:D
EA82
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Se strinjam ja :D
Cimbolj zgladit vse prehode, pa mogoce malo pobrati vodila ventilov, ce gledajo v kanal (treba je biti previden da niso potem prekratka ker lahko ventil opleta)
Sesalne na koncu obdelati z 80 brusnim papirjem, izpusne pa cimbolj gladko spolirati, kot je ze napisano.
Uporabniški avatar
zlabo
Pawa user
Prispevkov: 133
Pridružen: 14 Sep 2006, 16:08
Kraj: Nožice

Odgovor Napisal/-a zlabo »

jaz sem zadnjič malo bral po TEJLE strani in sem naletel na tale članek: http://mototuneusa.com/homework.htm
uglavnem tip pravi, da naj bi se kanali zmanjšali za 30%, torej ob vstopu iz sesalnega kolektorja naj bi bili rahlo povečani, potem pa se proti koncu zmanjšajo za 30%, da se pridobi na hitrosti mešanice...
meni se zdi kar zanimivo tole no, so pa štirje članki na temo obdelave glave, od 16-20.
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

ja mene pa zanima za kolko v mm gledano naj bi se pobralo materjala po kanalih stran?
a na sesalni strani več kot na izpušni, al obratno...?
Uporabniški avatar
flat4
Greenstuff
Prispevkov: 36
Pridružen: 01 Jun 2007, 11:06

Odgovor Napisal/-a flat4 »

odvisno od tega, kake ventile maš, kak motor je, N/A, turbo...
velik spremenljivk je.
Sicer je pa o tem na netu tolk napisanga, da loh 14 dni sam bereš.
lp
EA82
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

jst mam oplovega 2.0 16v 150KM.
ja sej verjamem da je ful že napisano,
sam če ste nekateri že to prebrali in lahko date kretke jedernate
odgovore bi to naprimer meni zelo prišlo prav.

hvala
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zgladi kanale kjer so hrapavi in to je to.
Potem pa da s gor trobentice /posamezne lopute da bo zvok tapravi in kaksnih 200KM.
kr3mn1
Pejnourt
Prispevkov: 13
Pridružen: 19 Maj 2005, 20:50
Kraj: kransterdam

Odgovor Napisal/-a kr3mn1 »

dokler ne pomenjaš ventilov in še kaj drugega nardiš lahko tud kanale pustiš take kot so.
...jebeš vse, če nimas nič...
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

papi napisal/-a:jst mam oplovega 2.0 16v 150KM.
ja sej verjamem da je ful že napisano,
sam če ste nekateri že to prebrali in lahko date kretke jedernate
odgovore bi to naprimer meni zelo prišlo prav.

hvala
... Kot so ti že napisali pobereš nepravilnosti odlitka ... za kaj več je pa boljše iti k nekomu, ki je to že počel in ve kaj dela ker če boš samo v enem delu kanala malo preveč razširil lahko tam ustaviš pline in je tvoje prizadevanje kontraproduktivno ... po navadi gredo predelave tako da se ventil stanjša kolikor ti pusti njegova oblika in se ga zbrusi čisto na robu - tako da imaš čim večjo odprtino ... sedež ventila se porezka (odznotraj za dodatni mm pod kotom v globino širjeno na kot 75 stopinj tako, da ga ne zlomi in da še nekaj izvlečeš ... ta kot ti bo pomagal lepše zavrtinčiti pline po cilindru ... preoblikuješ ventil tako, da bo stanjšan krožnik in njegov radijus pada od stebla nekje v kotu 33 stopinj - proti koncu ventila to lahko počneš samo z tistimi ventili, ki so iz enega kosa (obstajajo taki, ki so varjeni tam kjer se ventil začne širiti - da ga ne ošvohniš ravno na varu ki drži skupaj ) specijalni ventili so okrog 40 eur komad dobiš jih pri Vitu na Fly Motors v Trstu oziroma v Frankovcu malo naprej od prvega tunela ... v ind coni ... on ti tudi predela profesionalno glavo, vodila dvigne kompresijsko razmerje na 11.9 : 1 in vse kar ti rabi, da boš dobil kar želiš POWER ... če pomisliš da en reskar stane od 20-30 eur pa da en dober vrtalni strojček (Iskra-Peerles) z vsaj 28000 vrtljaji stane okrog 240 eur se ti splača narediti to pri njemu ... oziroma pri nekom drugem, ki pozna to bolje . za premer kanala vzameš odprtino ventila in vlečeš celo pot enako obliko kakršna pač je - tvoja ima verjetno kot 16 v motor ločen kanal na dva ventila ... vsi kanali morajo biti čimbolj podobni ... idealno bi bilo da so enaki ... ventile menjaš lahko tudi z lažjimi iz Nimonic-a, ki pa je predviden bolj za Turbo motorje, ker je bolj temperaturno obstojen ... in dražji ... odmični gredi sta tisti, ki dajeta največ ... poišči si jih ali daj tvoji prebrusiti ... Vito je tudi v temu zelo dober dobil je že več priznanj in ga v Elaborare vedno primerjajo (njegove odmične) z ostalimi, ki se merijo ... ( uporabnik Jeaka jo tudi ima na Pug-u 205 )... Če boš rabil kontakt te lahko povežem z njim ... ima tudi svojo elektroniko kablažo lajša ti lahko motorno gred vztrajnik montira pravi sistem ločenih loput :) in naredi celoten poseg od A do Ž ... ti si takoalitako zelo blizu ... Vem npr. za en Saxo 1.6 16v, ki ga je on lani predelal na 195 km 197 Nm ... Čeprav kot si rekel da rabiš konje mislim da i je najlažja pot da greš kupit 4 bate od Calibre Turbo (okrog 140 eur kos) in jih flikneš gor - pa pol montiraš gor še fen :) L.p. M.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
butc
Mal več k dim
Prispevkov: 52
Pridružen: 18 Jul 2007, 16:43
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a butc »

a je realna cena obdelave glave 700 €...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Kaj je vkljuceno v to ceno in kateri motor?
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

butc napisal/-a:a je realna cena obdelave glave 700 €...
... menjava ventilov z 1 mm večjimi posebnimi 240 eur, predelava 8 sedežev ventila 40 popravilo kanalov (porting) 100 nižanje glave 25 brušenje ventilov 60 puliranje kanalov 50 prebrušenje odmične gredi 250 to je nekaj čez 750 gre pa za glavo od Peugeota 106 Rallye - v ceni je tudi brušenje odmične gredi ... lajšanje motorne gredi in vztrajnika ter balansiranje 180 eur .. Cene so od Fly Motors ... Tunerja iz Trsta .
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Odgovor Napisal/-a bajta »

zakaj prebrusit odmično če lahko športno orginal narejeno tako dobiš za kapavem. 300-400€? pa je kvaliteta tako kot res treba. pa za glavo znižat 100€ kaj ti bo zlatar to delu?
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

bajta napisal/-a:zakaj prebrusit odmično če lahko športno orginal narejeno tako dobiš za kapavem. 300-400€? pa je kvaliteta tako kot res treba. pa za glavo znižat 100€ kaj ti bo zlatar to delu?
Še enkrat preber cene. Nižanje glave piše 25€.
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Odgovor Napisal/-a bajta »

oprost my bad.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

bajta napisal/-a:zakaj prebrusit odmično če lahko športno orginal narejeno tako dobiš za kapavem. 300-400€? pa je kvaliteta tako kot res treba. pa za glavo znižat 100€ kaj ti bo zlatar to delu?
... imam izkušnje tako z športnimi kakor prebrušenimi in če ne greš z odmično predaleč (rad imam motor spodaj hiter in da vleče do nekje 7000 dobro - ker kar gre čez dela probleme podmazovanju :( - lahko prebrusiš originalno in imaš za pol cene isti efekt ) za 300 - 400 ne boš dobil nič dobrega kar je dobro je čez 440 eur ... Schrick Piper itd. najcenejše odmične dobiš pri Senici od firme Colombo & Bariani ... okrog 360 eur ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Odgovori