Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 13 Apr 2007, 09:06
- Kraj: Lj
odmična je neke nepravilne oblike ki je ekscentrična . na spodnjem delu kjer ima najmanj mesa je ventil sproščen torej zaprt in tam je stopnja 0 ... ko se odmična obrača greben z tem narašča torej se ventil odpira . Ko je na zgornjem najbolj špičastem delu je ventil najbolj odprt . ... če sedaj logično pomisliš ti odstranjevanje mesa na točki 0 ko prestaviš odmikač na novo pozicijo torej potisne ventil toliko globlje kot si ti pobrusil v točki 0 stran materiala ... to je lahko precej overlap pa narediš z tem ko neenakomerno pobiraš stran material na grebenih torej z ene strani po sesalnem grebenu in z nasprotne strani po izpušnem grebenu ... to so tiste stopinje ki jih dobiš za nastavitev odmične gredi zraven - 43/73 vsis in 73/43 izpuh to pomeni da imaš začetek odpiranja sesalnega ventila 43 stopinj pred GMT in se zapre 73 stopinj po SMT ... izpuh pa se odpira 73 stopinj pred SMT in se zapre 43 stopinj po GMT overlap je torej 43 + 43 torej 86 stopinj ! ... naprej poglej po forumih saj imaš dosti tega opisanega ! L.p. Maxssdivja kripca napisal/-a:Prebrušene odmične ?!? To verjetno pomeni jo prebrusi tako, da jo naredi bolj ''ostro'', kar pomeni da izgubiš overlap. Kakršna druga izboljšava po mojem mnenju zahteva navarjanje in nato brušenje na novo obliko (večji lift in verjetno tudi daljši čas odpiranja).
Naj me nekdo razsvetli
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 13 Apr 2007, 09:06
- Kraj: Lj
... vem kdo to počne in imel sem jih že na dveh svojih avtih par kolegov jih ima kaj naredi gredi me niti ne zanima kaj preveč ker imam dobre izkušnje ... mislim pa, da nitrirajo površino gredi ... ker sem med pogovorom prestregel "nitrurazione" ... to je malo tanjši sloj kot cementiran material a je vseeno dovolj odporen na obrabo ... mislim da se nimaš kaj sekirat za dosti vozil se ne dobi odmičnih zato se to sploh počne slučajno poznam nekoga, ki to počne uspešno in meni ni izgledalo drago - če boš rabil te lahko povežem ... vedeti pa moraš da si limitiran tu ne boš dobil 330 stopinjskih gredi - nekje do 290 - 296 stopinj gre kar je čez pač moraš kupiti aftermarket ... z brušenjem boka dobiš tisto kar prinese moč - če je špičena je za navor ! z brušenjem boka pa premikaš polje overlapa na eno ali drugo stran - ker nekaterim ecujem ne paše preveč velik kot srečanja ! O tem pa naj ti pove več nekdo, ki se kaj bolj razume na to ... L.p. Maxssdivja kripca napisal/-a:Aaaaaa Torej odbrusi ekscenter na točki 0, kar pomeni debelejšo ploščico in povečan lift. A ti prebrušeno odmično tudi površinsko utrdijo al to celo ni potrebno, ker tam ni toliko obrabno obremenjeno?
Kaj pa modifikacija enega in drugega boka ekscentra se DEJANSKO prakticira?
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 13 Apr 2007, 09:06
- Kraj: Lj
povej po domače kje bi rad navor kje moč koliko visoko bi se vrtel pol ti bo pripravil ... če znaš dobro italijansko angleško ti lahko direktno on odgovori ... flymotors@libero.it ... če želiš pomoč pa mi napiši v predal ali še bolje na mejl : massimo1967@gmail.com Če lahko prideš med tednom do Kopra okrog 15 ure te zapeljem do njega ... ga dobiš še v službi najbolje ti bo svetoval sam kaj se ti najbolj splača ... L.p. Maxssdivja kripca napisal/-a:Zanimivo! Da ne kompliciram: kolk dnara, kako hitro in kje? Zanima me predvsem brušenje nulte točke, bokov ne upam modificirat in nitriranje, gre se pa za alfin 8V bokser, torej štiri kratke odmične in 8 ekscentrov.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Več ali manj poznam skoraj vse vendar se nisem razen z Urbančičem z nobenim do sedaj nikoli nič uspel dogovoriti razen kakega re-mapa mogoče bo Kopron končno to spremenil ... L.p. MaxCharger napisal/-a:Saj je tudi pri nas kar nekaj podobnih mojstrov
Ravno zadnjic smo pridelali 170KM iz 1.6 110KM masine. Tak bolj "eazy" projekt (250 stopinjske odmicne). V prihodnosti upamo na se vec KM-jev s kaksno bolj ostro odmicno.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Dve odmične ima 8 ventilarca in na vsaki po 4 ekscentre (dva za izpuh in dva za sesanje)divja kripca napisal/-a:Zanimivo! Da ne kompliciram: kolk dnara, kako hitro in kje? Zanima me predvsem brušenje nulte točke, bokov ne upam modificirat in nitriranje, gre se pa za alfin 8V bokser, torej štiri kratke odmične in 8 ekscentrov.
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 13 Apr 2007, 09:06
- Kraj: Lj
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
upam da spada v pravo temo..
predelujeta se glavi za v6 motor (opel) pa me malo zanimajo mnenja pa graje glede predelave..
no slike povejo več:) zdaj pa komentirajte:P
sesalni del :
orginal sesalni:
orginal z šablono po kateri se je naredila velikost..
izpušni orginal:
prirobnica da se vidi razlika proti orginal kanalom.. (videz malo vara za velikost)
izpušni predelani (v grobem)
predelujeta se glavi za v6 motor (opel) pa me malo zanimajo mnenja pa graje glede predelave..
no slike povejo več:) zdaj pa komentirajte:P
sesalni del :
orginal sesalni:
orginal z šablono po kateri se je naredila velikost..
izpušni orginal:
prirobnica da se vidi razlika proti orginal kanalom.. (videz malo vara za velikost)
izpušni predelani (v grobem)
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
Tam v sredini kanala kjer se razdeli na oba ventila ni skoraj nic povecan kanal. Vhod na glavi pa je. Tam je se rezerve.
Povecas tam kjer ima zrak najkrajso pot proti ventilu. Oziroma tako izgleda.
Izpusni niso tako bistveni. Malo povecaj in spoliraj, da bodo gladki. Lahko pustis se malo manjse, ce prirobnica ne sede tocno, tako da se plini ne zaletavajo v rob prirobnice.
Drugace pa bo to dalo kar nekaj od sebe. Se odmicne in izpusni kolektor kot je treba.
Povecas tam kjer ima zrak najkrajso pot proti ventilu. Oziroma tako izgleda.
Izpusni niso tako bistveni. Malo povecaj in spoliraj, da bodo gladki. Lahko pustis se malo manjse, ce prirobnica ne sede tocno, tako da se plini ne zaletavajo v rob prirobnice.
Drugace pa bo to dalo kar nekaj od sebe. Se odmicne in izpusni kolektor kot je treba.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
v bistvu se gre za corso v6 od jureta.. kanali tam ko se razdeli so bistveno povečani.. ni samo vhod povečan.. več pa se skoraj ne da.. izpušni pa so pač narejeni po tesnilu, izpušni kolektorji so turi že izračunani samo naredit še jih je potrebno prav tako nove sesalne kolektorje..Charger napisal/-a:Tam v sredini kanala kjer se razdeli na oba ventila ni skoraj nic povecan kanal. Vhod na glavi pa je. Tam je se rezerve.
Povecas tam kjer ima zrak najkrajso pot proti ventilu. Oziroma tako izgleda.
Izpusni niso tako bistveni. Malo povecaj in spoliraj, da bodo gladki. Lahko pustis se malo manjse, ce prirobnica ne sede tocno, tako da se plini ne zaletavajo v rob prirobnice.
Drugace pa bo to dalo kar nekaj od sebe. Se odmicne in izpusni kolektor kot je treba.
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
S temi glavami nimam izkušenj ampak brez podatkov ti ne morem nič povedat, razen tega da je lepo. Kolikšen je fi sesalnega ventila? Koliko izpušnega? Fi kanala preden se razdeli v dva na sesalni strani? Fi posameznega kanala pred ventilom? Prosil bi tudi za sliko kratke krivine pred ventilom (short side radius).
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
Iz slike ni zmeraj razvidno.hozek napisal/-a: v bistvu se gre za corso v6 od jureta.. kanali tam ko se razdeli so bistveno povečani.. ni samo vhod povečan.. več pa se skoraj ne da.. izpušni pa so pač narejeni po tesnilu, izpušni kolektorji so turi že izračunani samo naredit še jih je potrebno prav tako nove sesalne kolektorje..
Se take izpusne kolektorje in bo.
Vsak gre lahko v svoj izpuh na svojo stran avta. Naredit se 2 v 1 da so dolzine iste je kar zahtevno.
Nekaj v tem smislu, vendar je Y prevec oster.
Lahko pa se cisto race varianta da gredo bocno ven skozi blatnik. Odvisno od prostora.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
ja za kolektorje bomo vidli kak bo prišlo po dolžinah ker se bo delalo točno po izračunih..
premer sesalnega ventila: 32mm
premer izpušnega ventila: 29mm
premer sesalne cevi preden se razdeli na dva dela 42mm
slike prereza glave( smo eno reskirali pa prerezali v raziskovalne namene)
sesalni od blizu:
izpušni od blizu
premer sesalnega ventila: 32mm
premer izpušnega ventila: 29mm
premer sesalne cevi preden se razdeli na dva dela 42mm
slike prereza glave( smo eno reskirali pa prerezali v raziskovalne namene)
sesalni od blizu:
izpušni od blizu
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
Lepo da ste se lotil kot se zagre. Jest s sesalnimi kanali nebi šel na več kot 26mm, preden se razdelita pa odvisno od površine, ker tukaj je drugače ker je kanal malo ovalen. Pri izpušnih pa na nekje 27mm ker so izpušni ventili kar veliki glede na sesalne (treba mal pazit na cilinder scavenging). Brez flowbench-a je to to, s flowbench-om pa vidiš še kako se odziva na razlike v SSR-u, kotih sedežev ventilov itd.
Na sliki se ne vidi čist dobro ampak zgleda kot da se na izpušnem da še malo popravit obliko kanala.
Vse skupaj pa je odvisno tudi od tega kaj si želiš, kakšne bodo odmične gredi itd.
Hvala ker si delil te slike z nami.
Na sliki se ne vidi čist dobro ampak zgleda kot da se na izpušnem da še malo popravit obliko kanala.
Vse skupaj pa je odvisno tudi od tega kaj si želiš, kakšne bodo odmične gredi itd.
Hvala ker si delil te slike z nami.
Re: Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
ja za odmične še se odloča ker še se ne ve kako bo z financami za odmične.. je prej vse drugo pa mogoče odmične sredini sezone če bo ša sreča pa sponzorji pa bo lastnik in predelovalec glav nabavil že prej.. ja hvala za namige glede glav kaj še popravit.. torej short radius na izpušnem ventilu popravit da je čim manjši kot ?