Custom CF inatake
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Custom CF inatake
Evo da se se tuki mal pohvalim z svojo packarijo
Sem naredil prvi produkt od tri delnega projekta...
Namrec skup bom spacal neko vrsto mutirano verzijo j's racing intake-a
in pa mesanico comptech airbox-a, tko da mal po domace povem...
Naredil bom tole cev ki gre od IM do airboxa, potem airbox in pa se cev ki bo sla od odbijaca do airboxa vse iz carbon-a
Tko da tole bo mogl na konc spilat k sus !
Slikce:
Najvecja zahvala gre osebi, ki je ne smem omenjat, ampak on ze ve kdo je Za znanje in material
LP
No kva pravite na tole, je pa tole prvi izdelek ki sem ga naredil iz CF, bom pa sigurno naredil se enga ker ma tale kar nekaj lepotnih napak !
Sem naredil prvi produkt od tri delnega projekta...
Namrec skup bom spacal neko vrsto mutirano verzijo j's racing intake-a
in pa mesanico comptech airbox-a, tko da mal po domace povem...
Naredil bom tole cev ki gre od IM do airboxa, potem airbox in pa se cev ki bo sla od odbijaca do airboxa vse iz carbon-a
Tko da tole bo mogl na konc spilat k sus !
Slikce:
Najvecja zahvala gre osebi, ki je ne smem omenjat, ampak on ze ve kdo je Za znanje in material
LP
No kva pravite na tole, je pa tole prvi izdelek ki sem ga naredil iz CF, bom pa sigurno naredil se enga ker ma tale kar nekaj lepotnih napak !
MUGEN CR-X
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
A nebi ti en bolši filter dal tjale?
Drgač pa pohvalno, pa še uni osebi, k jo ne smeš povedat, pa vsi vemo kdo je - dobr tole karbonirej, pa mislm da boš še par naročil dobu, glede na to kok poznam js klele enga čudaka k bi rad cel avto v karbonu mel...
Drgač pa pohvalno, pa še uni osebi, k jo ne smeš povedat, pa vsi vemo kdo je - dobr tole karbonirej, pa mislm da boš še par naročil dobu, glede na to kok poznam js klele enga čudaka k bi rad cel avto v karbonu mel...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Aj iz exkjuzing majself, oblubem da ne bom več dvomil vate. Sem na hitro pogledal in sem mislil da je kak apex in ravno hotel sem ti predlagati suhega. Sam imam suhega in je dosti bolše. Če pa je ta taki, potem pa a sm lahko tvoj prjatu
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Odzivnost, večji pretok, bolj laminaren... Pri mašinah ki velik zraka pojejo - odvisno od kubikaže in vrtljajev (pri košotu slednje), je zlo važn kak je filter pa kake lopute... Če maš premal kapacitete je tko kot bi mogu na eno nosnico dihat - po pejt pa laufatG-4S napisal/-a:In kakšna je PRAKTIČNA razlika suh vs. naoljen filter
V praksi je tko, da se čuti razlika med suhim in oljnim bolj kot med navadnim in oljnim.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Morm prvo tega dobr narest pol bom pa vidu ce bom se kakega naredil...
Sam ti sigurno mislis da je to full na cheap, pa niker vzame ful cajta zivcev in pa se milion materiala da vse sploh naredis...k ce kje obstaja aftermarket ze iz CF za tvoj avto ti svetujem da vzami tisto ker bo ceneje..Ker tuki gre prvo material za model potem za kalup pol pa sele izdelek...cajta gre pa milion...
Tko da ce bos res zagret pa prpravlojen dat tolk kesa zamaterial pol ni panike k se mal spraksiram !
LP
Glede APEXi filtra je pa zakon filter, sej na apexi strani mas razlozen delovanje tega filtra zakaj taka dolga spicav notranjosti filtra !
Sam ti sigurno mislis da je to full na cheap, pa niker vzame ful cajta zivcev in pa se milion materiala da vse sploh naredis...k ce kje obstaja aftermarket ze iz CF za tvoj avto ti svetujem da vzami tisto ker bo ceneje..Ker tuki gre prvo material za model potem za kalup pol pa sele izdelek...cajta gre pa milion...
Tko da ce bos res zagret pa prpravlojen dat tolk kesa zamaterial pol ni panike k se mal spraksiram !
LP
Glede APEXi filtra je pa zakon filter, sej na apexi strani mas razlozen delovanje tega filtra zakaj taka dolga spicav notranjosti filtra !
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
mene pa tle k je ze lih ta debata zanima v cem je fora tistih resonatorjev pred zracnim filtrom?
ker js mam 2 kr dost velke skatle pa se eno mejhno pred filtrom, in so oznacene z besedo resonator 1,2,3.
to bi js najraj stran uzeu pa direkt od filtra eno cev napelu v filtr, a mislte da bi blo to kul al?
ajde lp
ker js mam 2 kr dost velke skatle pa se eno mejhno pred filtrom, in so oznacene z besedo resonator 1,2,3.
to bi js najraj stran uzeu pa direkt od filtra eno cev napelu v filtr, a mislte da bi blo to kul al?
ajde lp
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Dušilci zvoka in nenazadnje tudi pretoka zraka...verjetno bi blo res bolj direkt cev napelat.Voith napisal/-a:mene pa tle k je ze lih ta debata zanima v cem je fora tistih resonatorjev pred zracnim filtrom?
ker js mam 2 kr dost velke skatle pa se eno mejhno pred filtrom, in so oznacene z besedo resonator 1,2,3.
to bi js najraj stran uzeu pa direkt od filtra eno cev napelu v filtr, a mislte da bi blo to kul al?
ajde lp
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Okj jst mam pa eno prosnjo Ker je pilko bl do it your self type bi pilko prosu ce mu lahk kdo tocno razlozi kako gre postopek same izdelave kje material dobit kok kj kosta pa kako dobite kalup jst kokr kol pogledam kako bi naredu kalup ze za poliester se mi konca znanje tm k nevem s cim premazat kalup da se nova tura neprime gor tko da ce bi biu kdo dobr magar po pm al pa po ircu razlozu
TNX
LP PiLLLe
TNX
LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Tele apex`i, filtri so bomba - biu je en testič, d pokažejo koliko svinjarije prefiltirajo razne firme - najhujše sranje so ble tiste spužvaste gobe, K&N je bil osrednje dober, edino tale Apex`i pa je filtriral u nulo - nobena svinjarija ni šla skozi.TypeKoshiR napisal/-a:Svoh bo tole za apexi...
mamo pa na addict-u enga dealer-eja k zrihta dost stvari iz USA pa bi te filtre tud lahka zrihtu !
LP
Ti dej kak kontakt za tega človeka, ki jih rihta - lahko tudi na PM