Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
Odgovori
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a door_man »

Tale predelava se mi zdi dovolj zanimiva za objavo. Gre za Nissan Patrol letnik 95 s karoserijo v top stanju, ki smo mu predelali požarno steno tako, da se lahko montira volan na levi strani. Uporabljena je bila požarna stena slovenskega vozila, ki je šel v razrez. Poleg samih odprtin za pedala in volan ter ostale cevi je bilo potrebno prestaviti tudi vse nosilce za armaturo in pritrdilna mesta za brisalce. Zadeva je narejena s kar najmanj rezanja, tako da smo popolnoma ohranili trdnost in geometrijo karoserije.

Prilagam nekaj slik, še več pa si jih lahko pogledate na:
http://www.bracing.si/v-izdelavi/catego ... san-patrol

Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Ufff...kar nekaj dela.

Tudi mene to zanima, ker nameravam kupit Imprezo iz Anglije.

Se mi pa zdi da je veliko manj dela, zgleda da je avto že v štartu narejen "simetrično" za obe različici levi in desni volan.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a door_man »

Požarna ni narejena simetrično, je pa res, da je karoserija v obeh primerih popolnoma enaka, razlika je le v izvrtinah in nosilcih, ki so na drugih mestih in po večini zrcalni, poleg tega pa je tudi že zacahnano kje pridejo punkti. Je po svoje logično da fabrika ne dela dveh različnih karoserij in se potem naknadno določi pozicija volana.

Za imprezo je po vsej verjetnosti podobno, potreboval boš le eno levo požarno steno in mirne živce, da boš natančno vse skupaj prestavil.
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Hm...sm upal da bi šlo brez druge požarne stene sicer pa to nau problem dobit, ker se itak rabi ena razbitina (armatura, pedalke ipd).

A se volanski drog lohk ponuca? Pri Imprezah so velike razlike tle.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

PS. Kako bi zrihtal, da bi med predelavo še cifre iz slovenske razbitine prenesu. :-°

Pa ne me zašpecat. [-o< :roll:
Slika Tuning makes the heart grow fonder
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

No tolk simpl spet ni, pa druga volanska letev, pa premik zavornega bobna oz podaljšanje instalacije itd... Je najbrž pri terencu lažje kot pri športnem avtu. Ne vem zakaj se sploh matrat, Vesna aka Nismo na nekaterih forumih nima s skylineom nobenih težav z desnim volanom.
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

V Estonijo al Latvijo prepeljejo kar nekaj angleških Imprez in preden gredo na cesto jih MORAJO predelat.

Bi moral najti link, kjer je en dokumentiral predelavo. Drugače pa ne bi to takoj šel predelat oz. sploh če bi, spet odvisno za katero se bom odločil novi model (bi bil uporaben za vsakodnevni avto) ali vzel starejši model za navito vikend igračo. Za 5-10kkm na leto maks, je jasno da se ne splača predelovat, se pa med tem lohk še kaj povari. \:D/
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a door_man »

Pri tem patrolu konkretno gre v to karoserijo vse iz slovenskega, motor, volanska letev, zavorni cilinder, armatura, ročna zavora (nosilec ni enak in je bil ravno tako menjan), sedeži, ubistvu se menja samo gola školjka.

V tvojem primeru je zadeva malo bolj komplicirana, razen če najdeš kakšno zbito imprezo kompletno in premenjaš kar rabiš. Na pamet bi rekel, da je v sami kabini ogromno razlik, v motornem prostoru pa vsaj volanska letev in zavorni sistem (predvsem cevi), pozoren pa moraš biti tudi na brisalce saj imajo angleži kontra obrnjene, kar je bil tudi razlog, da se je menjal zgornji del, kot vidiš na slikah. Cifre so bile zgolj slučajno gor :-$

Sam vidim tukaj predvsem smisel, če imaš tak avto, pa ga razbiješ ali ti zgnije in rabiš zgolj karoserijo in eventuelno motor.

Samo švasanje in rezanje je za nekoga, ki obvlada še najmanj. Največ dela je s tem, da naštudiraš vse razlike.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

A bo 4.2 motor not padu?
LP
Nebivedu
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Charger »

Za original Mini vem da ni nobenega problema. Samo prestavis pedalke in zamenjas volan :-)
Sedaj je to postalo malo bolj komplicirano.

Za zacetek se pogleda pod motorni pokrov in vidi koliko je simetricna pozarna stena. Tudi pri nekaterih novesjih avtih ni potrebno menjavati plocevine na pozarni steni.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Sem pogledal forume, kjer sem se že pred časom zanimal in naj pri Imprezi ne bi bil problem. Požarna stena je simetrična in se samo zaprte luknje odpre na drugi strani pa zapre.

Sicer bom pa 90% ostal na RHD itak ne bom miljone kilometrov nabijal ker bo žrl 20l. :lol:

Tale Patrol bo pa kar predelava...dokaj malo informacij glede premikanja volana, ker je tukaj bil potreben tak enormn poseg. :) Če bi bil Patrol brezhiben (karoserija ipd) predelava že ne bi bila smiselna več.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a door_man »

@Nebivedu: Motor bo nek dizel notri, ne vem točno 2.5 ali nekaj takšnega. Drugače se bo pa karoserija komplet speskala in prebarvala, podvozje že čaka popolnoma obnovljeno in nekih 7cm dvignjeno če se prav spomnim, skratka bo nekaj za videt. Je bil pa res nek hud motor v tem angleškem vendar se je že prodal naprej.

@Malecky: Ne vem če te čisto zastopim. Z naše strani je zadeva zaključena, saj smo dobili samo za pripravit karoserijo tako, da je kompatibilna z LHD. Naprej ga bo sestavljal lastnik, ampak tako kot je narejeno to ne bo nič drugače kot v original LHD avto. Je pa to daleč od enormnega posega, je vse skupaj narejeno zelo clean, ko bo pobarvan se sploh ne bo videlo. Prvotno je bila želja lastnika celotno požarno steno odrezat in zamenjat, pa smo ga potem prepričali, da je zaradi ohranjanja trdnosti karoserije to veliko boljša varjanta.

Če pa želiš videt kaj je to enormna predelava si poglej na tisti strani, ki sem jo prilepil pod izdelava transporter T3. Mogoče celo objavim temo.
uros
Mal več k dim
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 Apr 2007, 15:27

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a uros »

Malecky napisal/-a:Sem pogledal forume, kjer sem se že pred časom zanimal in naj pri Imprezi ne bi bil problem. Požarna stena je simetrična in se samo zaprte luknje odpre na drugi strani pa zapre.

Sicer bom pa 90% ostal na RHD itak ne bom miljone kilometrov nabijal ker bo žrl 20l. :lol:

Tale Patrol bo pa kar predelava...dokaj malo informacij glede premikanja volana, ker je tukaj bil potreben tak enormn poseg. :) Če bi bil Patrol brezhiben (karoserija ipd) predelava že ne bi bila smiselna več.

Kaj pa če bi zamenjal motor in podvozje v lhd?
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

door: Tko sem mislil....če imaš celega RHD Patrola (brezhibnega recimo novejši letnik) je velik poseg da predelaš vse potrebno. Pri tem je blo menjano še marsikaj in je bil itak podrt, jaz bi pa moral celo brezhibno Imprezo podret (verjetno ven motor?) predelat in spet skupaj sestavit.

Hm...menjat karoserijo, se pravi nakup razbite Impreze pa premontirat vse. Mogoče bi šlo stroškov bi bilo nekaj pa dela tudi. Ne vem....moti me tudi plačilo koliko že zdaj...23% davka od Impreze državi se pravi 2000 eur. :cry:
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a door_man »

Malecky napisal/-a:door: Tko sem mislil....če imaš celega RHD Patrola (brezhibnega recimo novejši letnik) je velik poseg da predelaš vse potrebno. Pri tem je blo menjano še marsikaj in je bil itak podrt, jaz bi pa moral celo brezhibno Imprezo podret (verjetno ven motor?) predelat in spet skupaj sestavit.
Se strinjam, da je veliko dela, ampak tudi sam osebno ne bi prav dosti razmišljal, če bi bil v dilemi vozit na desni ali predelat, bi se vsekakor odločil za predelavo. Pa še "uvoz" v tem primeru ubistvu ni potreben ;)
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Kako misliš uvoz ni potreben? Bi še številke menjal? :D
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Predelava angleškega avtomobila na levi volan

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ce kupis razbit avto, ki ga ne bos nikoli registriral ne placas nic (davkov). Samo privleces domov in odmontiras ven kaj rabis.
Kar ostane gre za staro zelezo.
Malecky napisal/-a:door: Tko sem mislil....če imaš celega RHD Patrola (brezhibnega recimo novejši letnik) je velik poseg da predelaš vse potrebno. Pri tem je blo menjano še marsikaj in je bil itak podrt, jaz bi pa moral celo brezhibno Imprezo podret (verjetno ven motor?) predelat in spet skupaj sestavit.

Hm...menjat karoserijo, se pravi nakup razbite Impreze pa premontirat vse. Mogoče bi šlo stroškov bi bilo nekaj pa dela tudi. Ne vem....moti me tudi plačilo koliko že zdaj...23% davka od Impreze državi se pravi 2000 eur. :cry:
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori