Kompresor ali turbina

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

Restavriram porsche 944 cabriolet, nekateri tukaj ga poznate sau izvira iz kranja...

Gre za 3.0 stirivaljnik

Ker se bo na motorju delal mala generalka sem razmisljal o dodelavi turbine ali kompresorja...

Povejte mi vec o tem... Koliko kako kdo itd...
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

Še eden ... :doubt:
Slika
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

Hvala za tako pomoc

Nisem mulo ki si je kupil stara sportska kola

Restavriralm porsche 944 cabriolet ki mi je bil zelja iz mladih let... Na koncu me bo verjetno stal ze tolk kot tri leta stari boxter, ampak me le ta ne gane...

Ker sem o turbinah na teh motorjih ze nekaj zasledil po tujih forumih iscem nasvete se pri nas

Avto je trenutno pri licarju in kleparju motor je zunaj in dobi malo generalko... Glede na to da kupujem pofukane gumice za dihtanje strehe za ta avto po 580 eur za komad mi lahko verjamete da mi pri kompletni obnovi jurja ali dva za povecanje moci ne pomeni vec veliko...

Zato prosim konkretn nasvet

Kaj potrebujem oziroma kdo mi lahko to zadevo kvalitetno naredi... Fanatikov ki to tukaj delate je dovolj... Niti slucajno pa ne rabim takih komentarjev
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a mloncar »

vse o kompresorjih zveš na enem koncu.. ..to je pri uporabniku Hemingway-ju
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

Malo preberi po tujih forumih kaj delajo ter koliko moci zdrzijo original komponente-gred,bati,ojnice...potem se pa odlocis...ce hoces it "v nulo",bi se sam odlocil za turbo,ce bi pa rad ugodno natunal vse skupaj na ene "normalne" konje,pa poskusi kompresor...moral bos seveda naredit novo elektroniko-kontaktiraj Hemingwaya,za turbo/kompresor in kar potegne zraven pa bos moral vloziti vsaj ene 2 jurja,ce racunamo da bos vse komplet delal sam...
Lp
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

Pozdravljeni

Gre za porschev motor 3.0 s2 orginal z 211 konji je polovicka v8 iz 928 baje da bi naj ti motorji prenesli veliko , menjalnik vem da prenese 300 konjev brez problema saj ima orginal turbo razlicica 280 konjev sam da je tisti motor 2,5, sklopka je neka divja ze noter zmontirana. Podvozje je racing orginal 944 nastavljivo po visini bremze pa tudi od 911

Tako da teoreticno izpolnjujem skorajda vse pogoje

Hvala za nasvet za hemingwaya ga bom kontaktiral
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

Sashs napisal/-a: mi lahko verjamete da mi pri kompletni obnovi jurja ali dva za povecanje moci ne pomeni vec veliko...
Ma poglej od male generalke do dobre turbo predelave ni jurja ali pa dva razlike. Že samo turbina ali kompresor te bo stal toliko z vsemi pritiklinami, potrebnimi predelavami, študiranjem itd. boš dodajal še kakšno nulo zraven. Kaj ti pomaga mala generalna če boš moral menjati zdej spet polovico notranjosti motorja?

Če mene vprašašaš imaš opcijo da nekje stakneš komplet vse za 944 turbo, t.j. motor, računalnik, kablovje in to premečeš notr. Druga varianta je vse custom pri nekom, ki se s tem resno ukvarja in ti bo to pošteno naredil ampak potem se ne bojo cene več vrtele okoli jurja ali dva.

Za male pare lahko edino namečeš skupaj nekaj kar bo fino ropotalo pol ure preden razžene vse skupaj. Pač se opravičujem ampak toliko kot je že ljudi, ki sanjajo o turbinah in predelavah, da je že malo kriza. In ker se pri nas vsaka stvar, ki pol ure ropota že šteje za uspešno predelavo in ker se vsak avto z "malo generalko" šteje za restavrirano vozilo potem posledično delo in dobri izdelki nimajo nobene cene. Sem prepričan, da ti bo hemy isto povedal :)

Jurja sem jaz pomoje zmetal za zajebancijo predelat Favoritko na turbo, pa je bil iz smetišča nabran material pa vs skupaj za hec narejeno...
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Charger »

3.0 motor je bil tudi turbo v mali seriji. Tako , da bi sel lahko v to varianto.

V nasi firmi smo naredili ze cel kup takih predelav. Ce te zanimajo podrobnosti pa vprasaj.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

Beli dirkac... To je bil odgovor ja...

Imas prav mislim da bom kr ostalega na teh 211 konjih ker nocem da mi zadevo razzene prevec denarja sem ze dal v obnovo da bi reskiral motor


Ravno danes sem dal sedeze in armaturo in tapete preoblacit v bes leder....pa crno usnje na armaturo...


Charger... Kaksne predelave bi bild potrebne za moj motor?oziroma povej mi vec o tem... Verjetno ta 3,0 omejena serija ni bil napiljen na 400 konjev...ampak okol 280

Ker bi naj ti motorji bili znani po svoji vzdrzljivosti bi morda zadeva prenesla malo vetra...

Mala generalna pomeni pri meni motor ven raztavit novi obrocki ce bom kje dobio nove odmicne se odmicne drgac pa vsi novi tefloni in vse dihtunge na motorju...


Koliko pa bi se pridobilo z raznimi poliranji kanalov itd dobrim izpuhom glede na to da je motor ze narazen?

In iscem tud junaka ki bi mi naredil tako generalko v okolici maribor sicer enga ze mam ampak iscem enga entuzijasta ki to dela iz uzitka?

Je kaksen tu
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

@ belidirkač

sorry ampak si ga preveč napadel, eni motorji ne rabijo boga in pol predelave za dodan turbo ali kompresor. Ni to italjan, ki že serijski s turbino komaj da zdrži svoje konje hehe.
Ta poršov motor zdrži veliko brez konkretnih predelav.

@ Sashs

Kot so ti že svetovali Hemy je naredil že nekaj predelav in bo znal kaj več povedat.
Mogoče malo debelejše tesnilo glave pa kompresor ali turbina na nek zmeren tlak in bo komot 250KM+
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Charger »

3.0 turbo je imel 330KM. Porsche ga je vgrajeval v omejeno serijo, samo za na dirkalisce.

Spustiti je treba kompresijsko razmerje, atmo motor ima kar visoko. In prenastaviti elektroniko.
Zvariti izpusni kolektor za turbino.

Ravno sedaj se lotevamo dela okoli enega 2.5 turbo, zato imam zadnje case vec opravka okoli
Porschejev. In sem zadeve bolj temeljito raziskal.

Glede same obnove motorja je v okolici LJ mehanik, ki dosti dela na Porschejih,
Ce pa isces entuziasta, ki to dela samo iz uzitka in ne da se kaj zasluzi zraven, bo tezka.

Z atmo tuningom, obdelavo glave motorja, sesalenga kolektorja, ce zraven vgradis se boljsi izpusni kolektor in izpuh,
nastavis elektroniko, prides na kaksnih 250KM.



Sashs napisal/-a:Beli dirkac... To je bil odgovor ja...

Charger... Kaksne predelave bi bild potrebne za moj motor?oziroma povej mi vec o tem... Verjetno ta 3,0 omejena serija ni bil napiljen na 400 konjev...ampak okol 280

Ker bi naj ti motorji bili znani po svoji vzdrzljivosti bi morda zadeva prenesla malo vetra...

Mala generalna pomeni pri meni motor ven raztavit novi obrocki ce bom kje dobio nove odmicne se odmicne drgac pa vsi novi tefloni in vse dihtunge na motorju...


Koliko pa bi se pridobilo z raznimi poliranji kanalov itd dobrim izpuhom glede na to da je motor ze narazen?

In iscem tud junaka ki bi mi naredil tako generalko v okolici maribor sicer enga ze mam ampak iscem enga entuzijasta ki to dela iz uzitka?

Je kaksen tu
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

Meni je pr temu avtu vazno da ko mi na avtocesti poblendajo ces umakni se stara gara da zadeva malo bolj skoci ceprav je ze zdaj serijski kr ok se da marsikateremu 530d risanko naret na ac... Ampak tam med 250 in 280 bi pa blo optimalno
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

330 konjev ufff ne to je tu mach


Kok pa bi taka obdelava stala o kateri si govoril pri tebi lahko na zs

Jasno mi je da moravvsak nekje zasluzit ampak vprasat ni greh
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Charger »

Za vec kot 250 atmosferskih konjev moras poseci tudi po boljsih odmicnih gredeh. Se en dodaten strosek. Ko sestejes se pocasi nabere kar zajetna vsota. Ce hoces nekaj konkretnega narediti je treba predelat ali zamenjat kar precej komponent okoli motorja.

Sashs napisal/-a:Meni je pr temu avtu vazno da ko mi na avtocesti poblendajo ces umakni se stara gara da zadeva malo bolj skoci ceprav je ze zdaj serijski kr ok se da marsikateremu 530d risanko naret na ac... Ampak tam med 250 in 280 bi pa blo optimalno
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Charger »

Tale 1.4 motorcek ima 315KM, pa je se zmeraj premalo :-)

http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... 9&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;



Sashs napisal/-a:330 konjev ufff ne to je tu mach


Kok pa bi taka obdelava stala o kateri si govoril pri tebi lahko na zs

Jasno mi je da moravvsak nekje zasluzit ampak vprasat ni greh
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

tukaj je še tema o restavriranju in napredku tega mojga porša...


da neboste mislili da sem avtomobilizem.com navdušenec... temo sem odprl samo zato da naredim malo reklame mojmu kleparju... ker me je on prosil... je pa drgač odličn klepar in ličar...



http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 56&t=81574" onclick="window.open(this.href);return false;
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

@ Alan - Moraš priznat da imamo tukaj v Sloveniji različne pojme okoli tega kaj pomeni da zadeva dela :) Eni so hitro zadovoljni eni pa zlepa ne :)

Dejstvo pa je da to da NA motor pustiš zaprt in mu nalepiš polža na izpušni kolektor ni ni nobena rešitev in ne bo delovala. Če misliš narest tako kot je treba potem je treba predelat kar precej stvari! Vsak najstnik ve da je treba spustit kompresijo, nekateri to delajo celo tako, da poberejo vrh bata ](*,) običajno pa so poleg kompresije in komplet druge elektronike in prisotnosti dodatnih senzorjev v igri še predelave na glavi. Kar precej turbo avtomobilov ima izpušne ventile votle in polnjene z natrijem, da jim pomaga odvajati toploto, vodila ventilov iz bakra (in podobnih zlitin) za odvajanje toplote.... Že tesnilo izpušnega kolektorja je lahko drugo, ker mora prenesti večje pritiske. Ni zadeva tako simpl. Če je pa važno samo da ropota par sto kilometrov potem pa se da zaključit, da bodo vse komponente zdržale, ker nemc ma pa ja tolk rezerve :)

Pa če ti rata avto spravit do golega pleha in nazaj skupaj z nakupom za 15.000€ si pa čarodej :-k ali pa so okoli tebe res sami entuziasti, ki delajo zastonj. Ali pa bo res napol narejeno če ti rata prit čez s tem proračunom.
Slika
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

[quote="belidirkac"]@ Alan - Moraš priznat da imamo tukaj v Sloveniji različne pojme okoli tega kaj pomeni da zadeva dela :) Eni so hitro zadovoljni eni pa zlepa ne :)

Dejstvo pa je da to da NA motor pustiš zaprt in mu nalepiš polža na izpušni kolektor ni ni nobena rešitev in ne bo delovala. Če misliš narest tako kot je treba potem je treba predelat kar precej stvari! Vsak najstnik ve da je treba spustit kompresijo, nekateri to delajo celo tako, da poberejo vrh bata ](*,) običajno pa so poleg kompresije in komplet druge elektronike in prisotnosti dodatnih senzorjev v igri še predelave na glavi. Kar precej turbo avtomobilov ima izpušne ventile votle in polnjene z natrijem, da jim pomaga odvajati toploto, vodila ventilov iz bakra (in podobnih zlitin) za odvajanje toplote.... Že tesnilo izpušnega kolektorja je lahko drugo, ker mora prenesti večje pritiske. Ni zadeva tako simpl. Če je pa važno samo da ropota par sto kilometrov potem pa se da zaključit, da bodo vse komponente zdržale, ker nemc ma pa ja tolk rezerve :)

Pa če ti rata avto spravit do golega pleha in nazaj skupaj z nakupom za 15.000€ si pa čarodej :-k ali pa so okoli tebe res sami entuziasti, ki delajo zastonj. Ali pa bo res napol narejeno če ti rata prit čez s tem proračunom.[/quote

glej zadeva je taka s tem avtom... avto je tehnično v dobrem stanju... nisem se šel takega restavriranja kot ti ko si pol avta plehov zamenjal ker avto ni nikjer rjav...

kar se školjke tiče je v super stanju... ta moj klepar pa je roko na srce zelo ugodn...

avto je ameriški zato tud rje nikjer ni poleg tega se taavto ni veliko vozil ker je izrazito summer avto...

dežja ni videl zadnjih par let snega pa pomojem nkol...

podvozje je novo noter... v obnovo sklopov podvozja zaenkrat še ni potrebno iti ker je res vse dobro porihtano je zrihtal že prejšnji lastnik gumice amortizerji itd...

kar se pogonskega dela tiče transaxle pogon je nov noter ga je tud zamenjal prejšnji lastnik menjalnik tud dobro dela ni neke potrebe po razdiranju

motor pa bo dobil nove dihtunge teflone batne obročke itd...

ko bo avto fertig ti bom lahko povedal kok je stalo... moram pa ti povedati da bo restavriranje stalo tolko kokr je stal avto...

majster ki dela leder noter pa je tak al tak noro ugodn...
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

kaj pomeni leder majstr ugodn?ker jaz bi potreboval dva školjkasta stola oblečt v usnje....
Sashs
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 19 Dec 2010, 20:40

Re: Kompresor ali turbina

Odgovor Napisal/-a Sashs »

Ferrarist napisal/-a:kaj pomeni leder majstr ugodn?ker jaz bi potreboval dva školjkasta stola oblečt v usnje....

Poglej si na linku od avtomobilizma najdes se link od leder majstra


Za celo notranjostjo 4 tapete cele 2prednja sedeza2 zadnja sedeza armaturka spodaj zgoraj vse skupaj v jaguar bes in bentley crno leder seveda 1200 ojronov....
Odgovori