Honda K20 tuning
Objavljeno: 18 Apr 2010, 20:10
Zanimiv Honda projekt iz domacih krajev. Buggy dirkalnik za avtokros s Hondinim motorjem.
Za letosnjo sezono smo sklenili bolj konkurencno pristopit k dirkanju. Najti je bilo treba primeren motor, ki bi dal cimvec iz sebe ze v serijski obliki brez odpiranja motorja. Takoj ko se lotis odpirat motor stroski kar hitro narastejo. Hkrati pa se vidi koliko je sam serijski motor konkurencen, ce se ga splaca se naprej razvijat. Odlocitev je padla na K20 motor iz Civica TypeR. 2.0 in 200KM iz tovarne ven.
Zakaj ne kaksen drug motor od Honde? Starejsi Hondini motorji se vrtijo v levo, tako da jih ni mogoce kar tako spojit z menjalniki avtov, katerih motorji se vrtijo desno.
V nasem primeru je K20 motor priklopljen na Audijev 6. prestav quattro menjalnik.
Motor sam po sebi je ostal serijski brez odpiranja. Spremenil se je sesalni in izpusni del. 4 posamicne sesalne lopute, 8 injektorjev, 4 spodaj, stirje na vrhu loput, ter dirkalni izpusni kolektor 4v 1 in sportni izpusni lonec. Rezultat je dobrih 250KM. Za zacetek kar obetavno.



Posnetek iz dirke v Sopotnici kjer je bil dirkalnik cetrti. Podvozje sedaj ne dohaja vec motorja. Tudi voznik rabi se malce vaje, da se navadi na nov motor. Do konca sezone je se precej dirk.
http://www.vimeo.com/11025160" onclick="window.open(this.href);return false;
Za letosnjo sezono smo sklenili bolj konkurencno pristopit k dirkanju. Najti je bilo treba primeren motor, ki bi dal cimvec iz sebe ze v serijski obliki brez odpiranja motorja. Takoj ko se lotis odpirat motor stroski kar hitro narastejo. Hkrati pa se vidi koliko je sam serijski motor konkurencen, ce se ga splaca se naprej razvijat. Odlocitev je padla na K20 motor iz Civica TypeR. 2.0 in 200KM iz tovarne ven.
Zakaj ne kaksen drug motor od Honde? Starejsi Hondini motorji se vrtijo v levo, tako da jih ni mogoce kar tako spojit z menjalniki avtov, katerih motorji se vrtijo desno.
V nasem primeru je K20 motor priklopljen na Audijev 6. prestav quattro menjalnik.
Motor sam po sebi je ostal serijski brez odpiranja. Spremenil se je sesalni in izpusni del. 4 posamicne sesalne lopute, 8 injektorjev, 4 spodaj, stirje na vrhu loput, ter dirkalni izpusni kolektor 4v 1 in sportni izpusni lonec. Rezultat je dobrih 250KM. Za zacetek kar obetavno.



Posnetek iz dirke v Sopotnici kjer je bil dirkalnik cetrti. Podvozje sedaj ne dohaja vec motorja. Tudi voznik rabi se malce vaje, da se navadi na nov motor. Do konca sezone je se precej dirk.
http://www.vimeo.com/11025160" onclick="window.open(this.href);return false;