Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Zadnjič smo podrli moj stari avto (Legacy 2.2), v katerem je bila montirana sklopka s kartonsko lamelo (Sinter); sklopka je imela za sabo slabih 50.000 km, pravtako vztrajnik, ki je bil montiran istočasno (železni, lajšan; Competition Clutch).
Lamela sklopke je bila menjana s karbonsko pri Sinterju; šlo je za rabljeno sklopko in lamelo (cca 10.000km, Sachs).
Na vztrajniku in potisni plošči je bilo moč opaziti neenakomirno obrabo - take lise tu in tam... kot da bi nekdo pobrusil s fleksom.
Žal nisem slikal - zato le skica:
Ima kdo idejo, kaj bi lahko povzročilo tako neenakomirno obrabo?
Je sploh razlog za paniko?
Na lameli sami ni nič videti; je pa bila zakurjena 3-4x (do te mere, da ni več grabila; ko se je shladila je bilo vse ok).
Lamela sklopke je bila menjana s karbonsko pri Sinterju; šlo je za rabljeno sklopko in lamelo (cca 10.000km, Sachs).
Na vztrajniku in potisni plošči je bilo moč opaziti neenakomirno obrabo - take lise tu in tam... kot da bi nekdo pobrusil s fleksom.
Žal nisem slikal - zato le skica:
Ima kdo idejo, kaj bi lahko povzročilo tako neenakomirno obrabo?
Je sploh razlog za paniko?
Na lameli sami ni nič videti; je pa bila zakurjena 3-4x (do te mere, da ni več grabila; ko se je shladila je bilo vse ok).
Ej22->EJ251
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
To se je zgodilo tudi meni, krivo pa je bilo drsenje sklopke (katero se btw. sploh ni občutilo) in posledično kurjenje vztrajnika in potisne plošče, prav tako s sinter karbonsko lamelo
zgledalo pa je takole:
zgledalo pa je takole:
Zadnjič spremenil kovcek, dne 16 Dec 2009, 14:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Bi lahko bila vzrok slaba potisna (švoh peresa - vzmeti) ali je kaj drugega?
Ej22->EJ251
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
GorazdO napisal/-a:Bi lahko bila vzrok slaba potisna (švoh peresa - vzmeti) ali je kaj drugega?
tudi možno...jaz sem potem zamenjal sklopko in dal na 4-peresa + potinsno ploščo z dvojnimi peresi
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Potisna plosca ne zmore drzati tega navora. Pomaga predelana potisna s dvojno vzmetjo.
Ce rabis povej.
Ce rabis povej.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Sklepam, da če bi bla not navadna lamela bi vse skupaj crknilo. Zdaj je še vseskup "delalo" - avto se je normalno vozil in vse...
Ej22->EJ251
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Dajte not serijsko lamelo in vse težave bojo čudežno izginile, pa še mir bo za 100-200kkm.
Če rabite močnejšo sklopko pa iščite razne racing troperesne, dvojne košare....
Sinterjeva lamela je bratu drsela že ko je peljal ven iz garaže (ostalo vse novo Sachs), drsi še danes 12 lastnikov kasneje. Kolegu je drsela pol drift sezone dokler ni razpadel vztrajnik, za tem je pa vozil 2 sezoni dokler ni prodal avta z serijsko brez težav.
Če rabite močnejšo sklopko pa iščite razne racing troperesne, dvojne košare....
Sinterjeva lamela je bratu drsela že ko je peljal ven iz garaže (ostalo vse novo Sachs), drsi še danes 12 lastnikov kasneje. Kolegu je drsela pol drift sezone dokler ni razpadel vztrajnik, za tem je pa vozil 2 sezoni dokler ni prodal avta z serijsko brez težav.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
js ko sem pred kakšne pol leta klical sinterja. je začel kar nekaj mečkat glede teh karbonskih lamel. da so zelo pogosti problemi. simpl obrazložitev. iz njegove strani. da navadna sklopka se obrabi in z tem "usede" ta karbonska se pa ne..
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Se mi je zdelo,da te kartonske lamele tudi terjajo svoj davek
se pravi,da puščajo posledice.
se pravi,da puščajo posledice.
スバル レオーネ coupe RX II
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
imam samo eno vprašanje, kolk stane če daš obnovit lamelo k sintarju, pa da ni karbonska?
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
khm...kako to izgleda???a rabiš dve enaki vzmeti,ali gre to kaj drugače?kako je s pedalom po taki predelavi(pač sam občutek)?Charger napisal/-a:Potisna plosca ne zmore drzati tega navora. Pomaga predelana potisna s dvojno vzmetjo.
Ce rabis povej.
sam bi sicer bil zainteresiran za nekaj takega...trenutno imam doma novo RS4 potisno,lamelo sem mislil dat h sinterju obnovit(karbon)...koliko močnejše pride po taki predelavi vse skupej?ker slopka je trenutno najbolj kritičen del,ki me omejuje oz. me bo omejeval...trenutnega setupa s to sklopko žal nebom mogel izkoristiti,za razne dvojne lamele pa se nisem odločil zato,ker bo avto daily driver,pa tudi zaradi finančnega zalogaja...
LP
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Rabis dve enake potisne. Zadeva se razstavi in v potisno plosco doda se ena "vzmet".
Deluje kar v redu, pedal sklopke je se zmeraj v mejah normale.
Drzi 2x bolj.
Deluje kar v redu, pedal sklopke je se zmeraj v mejah normale.
Drzi 2x bolj.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
uuu,zanimivo!a je potem potrebno kakšno dodatno balansiranje ali kaj podobnega?v tem primeru bi potem sam lahko dal poleg RS-ove vzmeti še tastaro k jo mam zdej gor...
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
Ni treba balansirat. Vzmeti morata biti enaki po velikosti.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Neenakomirna obraba vztrajnika, potisne plošče;
khm...no,mislim,da sta enaki,le da je RS-ova močnejša...nisem pa 100%,ker mam menjalnik še zmer na motorju zaradi pozicioniranja izp. kolektorja/downpipe-ja/turbota...
no,hvala za tale odgovor,zdej morem sam še razdret in pogledat,če je vzmet ista...
LP
no,hvala za tale odgovor,zdej morem sam še razdret in pogledat,če je vzmet ista...
LP