Stran 1 od 1

Cevi - zrak

Objavljeno: 29 Dec 2004, 09:50
Napisal/-a djsly
torej kolk zdžrijo kej orginal cevi po katerih turbinca žene zrak do motorja?

Je kdo že nabavljal silikonsko varianto?
Je močnejša ta zadeva?
Kolk kej stane?

Lp Sly.

Re: Cevi - zrak

Objavljeno: 29 Dec 2004, 10:04
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a:torej kolk zdžrijo kej orginal cevi po katerih turbinca žene zrak do motorja?

Je kdo že nabavljal silikonsko varianto?
Je močnejša ta zadeva?
Kolk kej stane?

Lp Sly.
Zracunaj si, koliksne cevi rabis za priblizno 120l zraka na sekundo, koliko nastane pri temu podtlaka, s kaksno silo to skupaj stene vlece in posledicno kaksne cevi rabis. Jaz imam 70mm cevi, pa ni neke panike.

Silikonske Samco cevi so sicer krasna zadeva, pa lepe modre barve, pa pretok zraka je hitrejsi/boljsi/lazji, ampak ko ceno vidis pa le zacnes malo racunati, ali to prav zares rabis.

My .2 cents worth.

/jan

Objavljeno: 29 Dec 2004, 10:49
Napisal/-a iKst
Nisem še računal, ampak glede na to da turbine filajo z cca 1 bar (max 2 bar) se mi zdi, da cevi niso ozko grlo tukaj. Te gumjaste cevi zdržijo po nekaj barov ponavadi brez problema.

Objavljeno: 29 Dec 2004, 13:15
Napisal/-a djsly
Ah Jan, nimam cajta se s tem računanjem zajebavat :)

70mm ja, a to maš potem kaj razširjeno od turbine? Pri turbini najbrž nimaš fi 70 ane?

ja Samco - lepe, ampak sem že slišal da je drago ko pes.

ikst: Ja kaj a v primeru da filaš recimo +2 bara, recimo 2,3?
Pol ni blema, bom nabavo orginalne cevi. K eno nam je že odprlo :-k
res pa je da ja bla stara.

Objavljeno: 29 Dec 2004, 15:35
Napisal/-a iKst
Nevem do kolk tovarniške zdržijo, samo pomoje tudi 2.3 bara nebi smelo biti problem če je cev nova.

Drugače se pa dobijo po takih tehničnih trgovinah in železarnah razne cevi, ki bi ti mogoče bolj odgovarjale. Dobiš vse možne preseke in take ki zdržijo tudi 100 barov.

V Astri v LJ vem da majo dost tega, pa po kakšnih baumaxih in podobnem poglej. Pa še drage niso take cevi, verjetno cenejše kot original. Če pa rabiš kakšne zapletene oblike pa kolena nabaviš pa 2 objemki in sestavš skup.

Objavljeno: 29 Dec 2004, 22:55
Napisal/-a Tomas
Samco, primer za 1.8T motor...

Air intake 119? (angl.funt)
Slika
Kit 5 cevi 114? (angl.funt)
Slika

Objavljeno: 29 Dec 2004, 23:03
Napisal/-a _VeNoM_
in lahko kaj več konjev pričakujem od te zadeve??? al samo šminkerija!




lp venom

Objavljeno: 29 Dec 2004, 23:26
Napisal/-a monster_d
_VeNoM_ napisal/-a:in lahko kaj več konjev pričakujem od te zadeve??? al samo šminkerija!

lp venom
Bolj tezko #-o
Mogoce edino z poliranimi cevmi z aluminija oz iz rosfraja.
Glede na to da bi ble polirane v nulo, bi bil po logiki pretok zraka mal vecji... kak bi blo v praksi nimam pojma.
Bo ker majster znal vec povedat.
lp

Objavljeno: 30 Dec 2004, 10:32
Napisal/-a djsly
ikst: tenks.

tomas: ja za Q4 se pa ne dobijo nikjer, razen custom made. To pa $$$

venom: ne. So pa te cevi trpežnejše, pa pri večjih pritiskih, temperaturah dalj časa zdržijo od orginalnih...
pa tud lepš zgledajo a ne :)

Objavljeno: 30 Dec 2004, 14:39
Napisal/-a _VeNoM_
djsly napisal/-a:ikst: tenks.

tomas: ja za Q4 se pa ne dobijo nikjer, razen custom made. To pa $$$

venom: ne. So pa te cevi trpežnejše, pa pri večjih pritiskih, temperaturah dalj časa zdržijo od orginalnih...
pa tud lepš zgledajo a ne :)

ejga še edn dela te cevi in dokaj poceni,jah to je devito mojster! \:D/ \:D/