Stran 1 od 2

Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 09:59
Napisal/-a kovcek
Evo, gre se za moj primer in o tem debatiramo že kar nekaj časa, zato odpiram debato tudi tukaj:

Torej: gre se za mojo corso in probleme s trakcijo...najprej so mi vsi govorili, da so problem gume (ko sem še vozil na "navadnih" gumah), potem sem prešel na toyo R888 - zadeva se je vidno izboljšala (časi boljši za cca. 0,5 sek)...sedaj sem prešel na M&H in neke opazne razlike ni...problem je, da imam take probleme s trakcijo, da štartam kar iz druge (prva je čist brez veze, ker gre itak vse v prazno) in moram biti zeeelooo previden pri dodajanju gasa, da ne gre v prazno; isto se dogaja v tretji prestavi, v četrti je že malo bolje in šele v peti lahko pohodim na polno...rešitev? boost controler brez veze, ker itak da mi v drugi in tretji prestavi ne napolni na polno, ker enostavno nima časa in prej prestavim v višjo prestavo...sedaj ravno lajšam avto, v glavnem zadaj...poskusil ga bom zadaj tudi še za kak cm dvigniti (koliko bo pač še mogoče), spredaj na sprednji vezni pa ga bom obtežil (+30kg)...in ravno ta obtežitev je najbolj vroča zadeva naše debate, ker eni trdijo da bo boljše (ker bi naj za boljšo trakcijo potreboval več teže), drugi pa da bom s tem samo izgubil (dodatna teža)...kaj pravite vi? sicer upam, da bomo odgovor dobili že na naslednji dirki, saj bo obtežitev narejena tako, da se bo lahko dala odstraniti oz. demontirati v par minutah, a še pred tem bi želel slišati tudi vaša mnenja in teorije

P.S.
Na vozilu so maksimalno stršani amortizerji in pa Quaife zapora diferenciala

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 11:50
Napisal/-a integrale
Pomoje ,ti ostanejo le še širše gume in launch control.
Najbolša rešitev pa je pomoje kompresor namesto použa.

Z obtežitvijo spredne osi ,boš malo izboljšal trakcijo.Samo problem je ševedno v nanadnem prirastku moči.
Na mađžarskem, sm govoru z modelom ,ki ma v bravotu coupe-jev 5 valni motor (20vt),ki je precej težk. Avto pa je bil slečen do karoserije.(seprav dost več teže spredi)
Pa mu je kljub visko zapori in r888 šele 4 grabla ,konjev je mel avto okoli 360.(čas avta 12.7)
Prva in druga prestava pa čist neuporabna sam dim,pa na polepleni štreki.(ubistvu štart in še pošprican z smolo)

Vse tiste 600kilske honde, (dragsterji) brez launch con. sploh ne spelejo,pa majo res konkretne slik-se.

Sam naglas razmišljam,rešitve bodo pa pravi mojstri povedal.

Jest ,naprimer delam svojo kanto za fogle.Sm drugače turbo fen,sam mi je hemy dokazu ,da če hočm še vozn avto je kompresor prava stvar. Al pa mejhn použ.Sam z majhno turbino, nebo tolk moči kot jest pričakujem.Konc koncu, pa "torque wins" pravjo majstri.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 11:58
Napisal/-a kovcek
Lunch control mam itak - megasquirt...pa avto zelo lepo enakomerno vleče nekje od 3800 obratov naprej...

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 12:13
Napisal/-a integrale
Aja, sej bi si loh mislu #-o
my bad

To je jeba pr velkih turbinah :burn:

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 12:43
Napisal/-a urosr
boost zmanjšej :D

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 13:12
Napisal/-a croma_man
gume si tud probu čist spustit? Al pa tko kot je mela una 9 sec fwd turbo honda, hudo široke slikse spredaj.

drugač pa mal več duhov v turbino pa kaka marija pa oče naš pa bo šlo :lol:

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 13:22
Napisal/-a eFxx
Čisto stršani amortizerji spredaj morda niso najboljša izbira pri problemih z trakcijo. Za hec poizkusi namestiti serijske, pa da vidiš kakšna bo razlika. Trdi amortizerji namreč ne omogočajo tako dobrega stika s cesto pri neravni podlagi oziroma pri poskakovanju koles.

Enako bi znal pomagat tudi nižji tlak v pogonskih pnevmatikah. Toyo r888 imajo bojda precej trdne stranske stene, tako da lahko greš nižje kar se minimalnega tlaka tiče.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 13:41
Napisal/-a kovcek
Gume so na 0,7 bar (tako prej toxo R888, kot sedaj M&H)...maksimalno stršani pa so samo zadnji amortizerji :roll: da se avto ne poseda nazaj

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 13:46
Napisal/-a eFxx
Sicer je ideja malo rižarska, ampak vseeno :D

Kaj pa kak učinkovit sprednji splitter? Nekaj velikega ter demontažnega, samo za pisto. Bi znal pomagat okrog tretje in četrte prestave.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 14:41
Napisal/-a Symon
kovcek napisal/-a:Gume so na 0,7 bar (tako prej toxo R888, kot sedaj M&H)...maksimalno stršani pa so samo zadnji amortizerji :roll: da se avto ne poseda nazaj
Se pravi ima turbina več pritiska kot gume? :twisted:
@Croma: Ne se norca delat, duhovi res pomagajo. :lol:

Pomoje ti res ostanejo samo še dirkalni slicki ker, če ti že ob launch controlu, šperi in R888 koplje potem res ne vem kaj bi še lahko poštimal. 8-[

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 14:53
Napisal/-a alanq4
Kako imaš pa stekanje in nagib koles naštelan, če je možno v cifrah povedat :D Če je podovzje brez luftov, potem daj vse na nulo in nagib in stekanje.
A se da motor naprej nagnit, vem da je to tudi ena od rešitev pri fwd. Teže pa čimmanj dodajaj, raje če je seveda možno :D še kaj od zadaj prenesi naprej.

Res so pa to vse le malenkosti, tako da konkretne drag gume boš vseeno rabil.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 19:30
Napisal/-a nebivedu
R19, 16V ima na sprednji vezni steni, na dnu obtežitev. Mislim da okoli 35kg, da ga spredaj dol tiši. Pomoje nebi bila slaba varianta to sprobat.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 20:13
Napisal/-a TypeKoshiR
jest mislim da ma alan kar prou steke vse na nulo ali proti nuli.

drugace pa trd podvozje spredaj ni vedno resitev, ker dostkrat sem vidu tudi FWD avtomobile ki imajo konkretne rezultate kako sprednji konc zaniha (tko kot ce gledas RWD k kaksni kar glisirajo po pisti)...

mas se eno foro da namontiras zadaj tisti bar in kolescka, tist se tud gor daje na FWD avtomobile zaradi trakcije...

pol quaife ni neki ful huda spera kar se tice bit zaprta, bi kaksen KAAZ 1.5 ali v tvojem primeru 1 bil boljsa opcija (zelo zaprta scena) pa se "plated"-lamele je

ce je samo za Drag folk tudi spredaj namontira rezervar (10l se mi zdi da so ???)!

potem obstaja podvozje ki je izkljucno namenjeno za drag !!!

pa se je tega sranja...

LP

P.S.: moj je mel sam 193hp pa sem mel celo prvo na sklopki in sele v drugi je blo kej haska pa se to je vcasih zavrtel pa je blo konc debate...pa tud na R888 sirina 205 pa ITR LSD...

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 20:59
Napisal/-a Charger
Cimvec teze na prednji osi.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 24 Sep 2009, 21:33
Napisal/-a door_man
Ne vem če ti kej pomaga, sam jst sm tale člank enkrat najdu.

http://www.se-r.net/car_info/fwd_launch_tips.html

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 25 Sep 2009, 17:28
Napisal/-a mondy
Tole je rešitev, ampak ni več za na cesto.
http://www.corsa-novatuning.nl/nl/eljan.html

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 27 Sep 2009, 19:19
Napisal/-a croma_man
sam je huda razlika med 2.0 turbo in 2.0 NA v navoru ki kovčka zjebe najbolj ko naboosta turbino. Definitivno je ta smer edina in prava samo če pa bo trakcija pa je vprašanje.

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 28 Sep 2009, 11:16
Napisal/-a kovcek
Ja, med N/A in turbo je v tem primeru zelo velika razlika...sicer pa sem za vikend natopil za cca. 40 kg svinčenih uteži, katere pridejo v sprednjo vezno steno (pod hladilnik), pa bom poročal o rezultatih :-k

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 29 Sep 2009, 18:48
Napisal/-a mondy
Vsekakor je idealno odvzeti toliko teže zadaj, kot jo dodaš spredaj. To sicer pomeni veliko rezanja pločevine. #-o

Re: Problemi s trakcijo! Rešitev?

Objavljeno: 30 Sep 2009, 07:09
Napisal/-a dawet
4x4 O:)