Clio 1.4 Turbo

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
avx
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 02 Jul 2007, 19:39

Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a avx »

Lep pozdrav, sem bolj kot ne sveže pečen uporabnik Zup Racing foruma. Prijavil sem se na vaš forum zaradi tega, ker vidim, da vas je kar nekaj mojstrov tu gor, ki ste že predelali motorje, jih dogradili,... bla bla bla. Uglavnim vete kaj želim povedat :D

No kot tudi sam sem se odločil, da se bom to zimo spustil v en mini turbo projekt, kot začetek v ta svet avtomobilizma. Gre se za 1.4 motor iz Cliota letnik do 95, ki premore celih 79 konjev :D. Moji prvi cilji so, da na motor nataknem turbino, odrem do recimo kaj pa vem 0.5 bara oz. 7-8 PSI. Ne grem zdaj to v nekakšen avto, ki bo namenjen za tekmovanje, ampak avto, ki bo za vsakdanjo uporabo. Saj vem, zdaj mi boste vsi začeli, ne splača se kupi si rajši Cliota 1.8 16V, ko boš imel praktično isto število konjev kot pa iz tega 1.4 motorja, pa ceneje bo, lalalala. Vem vse to, vam bom prihranil čas :D Za začetek se mi zdi kar primerno, no. Pa še stroškovno ne bo tako zelo drag podvig.

Okej preidimo, kaj mislim narediti. Prvo kot prvo kupit turbino, povsej verjetnosti, da rabljeno turbino, ki je bila obnovljena, ker je že to kar cenovno ugodno. Potem kolega ima na voljo injectorje, ki naj bi bili zmožni do 200 konjčkov, koliko je to vlko v mm ne vem. Potem pa še seveda en intercooler še dodatno zravn. In to bo praktično ta moj podvig. Kej drugega mislim, da mi ne bo treba menjat pri mašini, ker je ne mislim odpirat več kot 0,5-0,6 bara. Do teh zmogljivosti, bi še naj serijski deli zdržali. Potem pa še seveda menjava zavor, te si bom povsej verjetnosti sposodil kar od Cliota 1.8 16V, zadnjo premo pa povsej verjetnosti od Renault 5 GTT.

Če sem kaj zgrešil pri predelavi me prosim popravite, preden se lotim samega projekta. To bo za enkrat to. Če se spravim k projektu, vam obljubljam tudi slikovni material. Vse kar je še potrebno je malo financ. Ker trenutno sem študent in imam v prostem času malo preveč časa, sem se odločil, da se bom zamotil z enim takšnim mini turbo projektom.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a urosr »

Zdravo Aljaž, prvo neki info, ta 1.4 energy je SPI motor to pomeni da mas sam en injektor, pa še ta je tok specifičn da ne vrjamem da boš dobil večjega, torej moraš komplet sesalni del predelat, da spraviš na MPI, ok naslednja stvar je kompresija, to lahko rešiš z večjim oz debelejšim tesnilom, vendar so ti motorji že z serijskim tesnilom imeli velike tezave, me res zanima kako bi se obneslo še večje..., mi smo mel tak projekt že skoraj narejen, vsi deli so bili na kupu, vendar ko se je zadeva zacela malenkost bolj studirat smo prisli do ugotovitve, da če enostavno menjamo motor za 1.7t dobi doooost več vsak dan uporabnih konjev, in na koncu se je ta teza izkazala za pravilno, avto je vozen od prvega dne ko smo ga zložli, s tem da ima 170KM ter 300Nm navora :D, torej 2 leti BP na motorju, iz 1.4 brez da bo šlo vsak teedn kaj po gobe, tega ne boš spravu..., oz že 130KM ne!
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Tudi iz 1.4 energy motorja bi se dalo narediti kaj pametnega. Debelejšo tesnilo glave, če želiš ostati na elektorniki se lahko uporabi sesalni kolektor od Meganove 1.6 energy motorja, vendar je potem priporočljiva uporaba kakšnega MegaŠpric standalone računalnika itd. Lahko pa prešaltaš na fergazer od R5 GTT in se rešiš problemov z računalniki, ampak moraš vedit da nastavit fergazer ni tako enostavno.

Če boš rabil kakšne dele javi na PM.. ..imam doma dva sesalna kolektorja od 1.6 motorja, 2 rezervna 1.4 motorja, en rezerven 1.6 motor itd. tudi za izdelavo izpušnega kolektorja bi se dalo kaj zmenit 8-)
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a drmo »

Kolkr na začetku zgleda pocen nikoli ni. Turbino že lahko dobiš poceni, tud ostal material (tko kot ti je Matija rekel, sesalni kolektor, injektorje itd), potem pa pride na vrsto elektronika ki pa ni tako poceni. MS je dost ugoden ampak toliko pa spet ne. Potem pa ti mora en še vse nastavit kar pa ni zastonj. Moja groba ocena je, da če dobiš vse na pol zastonj, pa še vedno ne prideš pod 1000€.
Tudi če greš na fergi od R5 GTT ne bo kar "bolt on". Se bo treba kar poigrat z dizami da bo zadeva funkcionirala kot je treba.

Tolk od mene.
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a Charger »

Fino je imel kaksen eur viska na zalogi. Denar kar leti stran pri takih projektih :-)
Ne pozabit da je treba se elektroniko porihtat.

Od Cliotov sem zrihtal enega 1.8 16V grupa A in se enega 1.8 16V turbo in Williams-a turbo.
Tile so kar trpezni motorcki. Za manjse pa ne vem.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a urosr »

Charger napisal/-a:Fino je imel kaksen eur viska na zalogi. Denar kar leti stran pri takih projektih :-)
Ne pozabit da je treba se elektroniko porihtat.

Od Cliotov sem zrihtal enega 1.8 16V grupa A in se enega 1.8 16V turbo in Williams-a turbo.
Tile so kar trpezni motorcki. Za manjse pa ne vem.
ja sploh un 1.8 16v turbo je dolgo delal...
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a Charger »

urosr napisal/-a:
Charger napisal/-a:Fino je imel kaksen eur viska na zalogi. Denar kar leti stran pri takih projektih :-)
Ne pozabit da je treba se elektroniko porihtat.

Od Cliotov sem zrihtal enega 1.8 16V grupa A in se enega 1.8 16V turbo in Williams-a turbo.
Tile so kar trpezni motorcki. Za manjse pa ne vem.
ja sploh un 1.8 16v turbo je dolgo delal...
Dokler je zdrzalo tesnilo glave :-) Nato se je prelevil v atmosferca. Gre zelo dobro.

Zanimivo da ze pri original motorjih crkuje tesnilo glave. Oziroma je tudi pri tem motorju ze prej enkrat crknilo, ko je bil se originalen.

Edino K03 turbina je malo premajhna za tak 1.8 16V motor. Nad 5000 obratov motor povsem zamori. K04 bi bila precej boljsa resitev.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
avx
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 02 Jul 2007, 19:39

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a avx »

Lep pozdrav. Spet se oglašam, bil sem ravno na dopustu, da sem si malo žiučke ohladil pred novim šolskim letom :D Ja za 1.7 Turbo vem ja. Že tudi videl večkrat, kako to poleti petka mimo :D Zdaj ste mi že idejo o 1.4 Turbo projektu tako uničili :D Tak bolš, da sem se prej javil na vašemu forumu, da sem pač slišal še kakšno besedo od ljudi, ki ste to že delali. Tako da potem očitno se bom moral obrniti na 1.7 Turbo iz Volvota 440 al kir model je že imel to mašino. Samo me zanima pri nosilcih mašine kako je. Mislim, da si mi uroš že ti enkrat povedal, da si a od megana a od lagune nosilec mogu dat. Pa potem me še zanima kako je z menjalnikom. Bo potem tut potrebna menjava menjalnika, ko mislim da od Cliota menjalnik na Volvotovo mašino pomoje ne bo šel ali pač?

Potem takem bo praktično mišljen Swap Engine pa še tistega malo dodelave, da ne bo ravno tistih 120 konjev serijskih :D

Pa še enkrat hvala za prejšne informacije.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a drmo »

Menjalnik paše ker je to renaultov motor (osnova je 1.7 od renaulta). Zakaj pa misliš da tako veselo ljudje delajo swap-e. Ker je to easy.
Pa mislm da ti bo tud teh 120hp na začetku dovolj, glede na to da greš iz 1.4.
Motor mam pa jest en na razpolago. Sicer je treba glavo zmontirat nazaj, pa turbina fali, ostalo pa mislim da je. Pa še zmontiram ti vse.
Slika
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a urosr »

drmo napisal/-a:Ker je to easy.
ja zato pa je tok teh svapov, hmm, sam zakaj pa sta potem v SLO samo dva ki delata te predelave?
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a drmo »

urosr napisal/-a:
drmo napisal/-a:Ker je to easy.
ja zato pa je tok teh svapov, hmm, sam zakaj pa sta potem v SLO samo dva ki delata te predelave?
Nimam pojma. Glede na to da motor "pade" notr ne vem kaj je tle težkega. Bom popravil kar sem napisal, da ne bo kdo užaljen...je veliko lažje kot pa montirat recimo 1.9t iz s40 t4.
Če veš kaj je treba naredit je simpl, ker gre notri brez večjih modifikacij.
Slika
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a urosr »

to da gre motor noter je se tamajhen problem, men osebno je cist isti kurac dat notr 1.7t al pa 1.9t pa ceprav ma en kup stvari drugacnih, ma sej tud un 1.7t pa 1.9t še vedno ni nikjer zmontiran, ko je tok lahko :D :lol: :lol: #-o pa ne bit jezen, sam če je pa res...
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a drmo »

1.9t gre v cliota, tko da mislim da bi šlo tud v petko. Je en clio s tem motorjem, samo ne pri nas. Zakaj pa pri nas še ni je pa druga zgodba.
Ko boš enkrat imel motor pred sabo oz. pred avtom boš pa videl kje tiči problem pri montaži...
Slika
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a urosr »

lej drmo, nč nočem, sam zmotlo me je tisto easy, :),

je pa res, da ko enkrat veš dolocene zadeve da je izi, oz lažje, pa še vedno te kaj preseneti,
je pa tudi res da je easy nardit avto, kateri ne dela 14dni skupaj, mal se pa obrnejo zadeve ko nardis par avtov ki delajo ze tudi po 2leti BP.

fora je tud to, kar se mi zadne case pogostokrat dogaja, :? bomo swap sami naredl, ker si ti predrag, bla bla bla, ti mi sam motor zrihti, druga bomo ze sami, sej kaj je pa to, itd, itd, no in potem zrihtam motor oz. vse komplet kar se potrebuje za dobr swap, nato se pa zacnejo vrstit telefonski klici, ja zdle sm biu pr temu mehaniku zdle sm biu tam, to se sploh ne da, pa mi devajo mehanike na telefon, pa nevem koga vse še, in na koncu vsi pridejo nazaj do mene, če jim zložim skup, in ugotovijo se, da je prvotna cena res ugodna :S...

pa NI tole čist nč letel na tebe... sam povem par primerov iz prakse...

drugace pa se (več) mal offtopica, za kok se prodaja un 1.9t?
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a drmo »

Te čist razumem. Mam podoben problem. Ljudje mislijo da je vse tolk easy in da grejo stvari res same od sebe, tisti ki so pa to že naredil pa točno vejo da nikol ni tko easy, pa čeprav zgleda na začetku. Je pa čist pr vsaki predelavi/swapu neki k ne gre zlahka.

Kar se tiče tega 1.7t motorja je pa res da gre notr zlahka, so pa druge stvari ki pa jih je treba vedt da motor potem sploh dela. Tukej boš ti res več vedu k jest, ker jest še nism tega delu, kar pa ne pomen da nebi znal.

Pri 1.9t je tako da je motor dosti večji kot pa 1.7, največji problem bi bil pa menjalnik (velikost), katerega pa je lastnik hotel obdržat ravno zarad vzdržljivosti (baje 400hp z lahkoto).
Za ceno 1.9t zdele ne vem. Je od Rok-a motor, tko da najboljš da njega prašaš. Tle so ble bl problem finance, pa vzdržvat dva avtomobila itd.
Slika
avx
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 02 Jul 2007, 19:39

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a avx »

no sej Uroš je tako ne daleč stran od mene :D Samo je vprašanje, če bo on imel kej časa in volje pri pomoči :D Vse od njega odvisno. Sedaj samo še malo financ minister more pokazati na boljše sem pa zmagal. imam še nekaj dolgov pri policajih, ups? :D
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a croma_man »

hemingway napisal/-a:Pol pa še ne boš mel kmal.
izkušnje? :-k
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ja sam to ve uroš, pa ti, pa jst, pa un k se je s tem že kdaj ubadal, en k pa neki vid, prebere, pa sanja da bi to mel pa mu niti bliz ni jasn ka vse to za sabo potegne, na koncu pa pol slišiš najboljšo izjavo, ja men je vseen kok gre avto, važn da se blowoff sliš.
avx
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 02 Jul 2007, 19:39

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a avx »

No sej ravno to me muči ja. Očitno bo še projekt malo počakal. Še za kakšno leto na stran, dokler se ne pride do prave službe. Bom še očitno en čas na NA motorjih :-( Bom še pač zdele malo zobe stisnu, pa da mi bo kasneje boljše.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Re: Clio 1.4 Turbo

Odgovor Napisal/-a sketus »

A ve slučajno kdo, če se da ta 1.7t motor naenak način vgraditi tud v novejšega cliota 98+?
Odgovori