Izpušni kolektor 4-2-1 ali 4-1

Da bo vlekl!!!
Odgovori
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Izpušni kolektor 4-2-1 ali 4-1

Odgovor Napisal/-a mloncar »

To je sedaj vprašanje!

Kateri tip je boljši in zakaj? Seveda se kakšnih osnovnihnapotkov pri izdelavi ne bom branil.. ..torej premer in okvirna dolžina primarnih in sekundarnih cevi. Zavedam se, da je to teh podatkov težko pridet, ampak če ne vprašaš...
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Čisto osnovno se razlikujeta v tem da je 4 v 1 za res visoke vrtljaje, 4 v 2 v 1 pa za srednje do visoke vrtljaje. Seveda je to samo groba delitev, potem je vse odvisno od dolžine in fi-ja cevi. Hemy zna bit pravi naslov za to.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

V osnovi je tako..

..pri sesalnih kolektorjih, da daljši kot je kolektor, več pridobiš v nižjih obratih, manj pa seveda v visokih in obratno

..pri izpušnih kolektorjih je pa ravno nasprotno, ne? Torej daljši kot je kolektor, več pridobiš v visokih obratih in obratno

Imam prav?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a speedy_gonzales »

Upam da ti bo telih 5 strani kej prov prslo
http://www.team-integra.net/sections/ar ... ticleID=50
2 fast 2 live, 2 young 2 die
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

4 v 1 zmeraj zmaga.
ViKo
Greenstuff
Prispevkov: 35
Pridružen: 02 Okt 2005, 19:01

Odgovor Napisal/-a ViKo »

Charger napisal/-a:4 v 1 zmeraj zmaga.
tako kristalno pa ni

obe variante videvamo na dirkališčih...

tudi Akrapovič še vedno dela 4-2-1
Odgovori