Greddy e-Manage blue
Spremeniti se da MAF nastavitve in vbrizg, saj so priloženi kabli za injektorje. Poleg tega imam zraven GM 3 bar MAP senzor. Ta bere pritisk turbine in se lahko e-manage sprogramira glede na pritisk ne na MAF podatke. Vgradnja ni tak bav bav, če je meni ratalo bo vsakemu.
Cena: Oboje skupaj me je prišlo 232€, jaz prodam za 200€.
Prodam zato ker sem šel na že preprogramiran čip namesto custom setup. Sicer je že bilo montirano in je že sekalo iz avspuha.
http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=48
http://www.autoaccessorystore.com/home_ ... etail&id=1
Pa še G-tech prve generacije za 25€ ali pa še kak € manj. Kot veste meri pospeške 0-60mph, na 402, zaviranje 60-0 ter g-sile v avtu
P: Greddy e-Manage blue, G.tech
P: Greddy e-Manage blue, G.tech
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Evo, če te res zanima, samo zate.smash napisal/-a:Mene bolj turbina zanima
Dela. Najprej je filala 0,7 zdaj pa že 1 bar.
Gtech že prodan...
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
kok si pelu na slalomu?
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!