Opomba, če se vam ne da brati.
VEČ SLIK TUKAJ: http://www.gas-tuning.com/sl/KOE2009/
Letos se je King of Europe Drag, East spet odvijal na Madžarskem. Tokrat na letališču Kiskunlacháza namesto na letališču Tökol. Oba sta še iz časov Sovjetske okupacije in sta bila zgrajena za vojaške namene. Ima (imel je) preko 140 hangarjev 500 metrov južneje pa bloke in šolo za pilote, vojsko in njihove družine. Letališče je bilo v lasti rdeče armade do leta 1991, ko je USSR razpadla in so ga morali zapustiti. Ko je zadnjih 45 letal odšlo je vojska za seboj pustila opustošeno infrastrukturo , da se Madžarska ne bi okoriščala na njihovem letališču. Šolo so uporabili le med vojno na Balkanu saj so tja namestili begunce (tam smo tudi našli napise, da če kdo koga indentificira naj to javi uradnim osebam). V blokih smo našli ruske komunistične časopise, revije za gospodinje (nasveti za šivanje, kuhanje..), prazne steklenice, na strehah pa lep razgled na naselje. Celo nekakšno vratarnico/trafiko smo našli s polno revij iz aprila, maja 1991. Samo raziskovanje takšnega mesta duhov je zanimivo saj je občutek kot bi prišel v Černobil, v Half-life 2 ali kakšen akcijski film. Če samo pomisliš kako je bilo tu napeto v času hladne vojne, polno vojakov, vrhunskih vojaških lovcev... Zabavo je pokvaril nek varnostnik s psi, ki nam je dal strogo vedeti, da moramo iti nazaj na letališče, da tu nismo zaželjeni. Več o letališču je na spodnjem linku. (ja vem, čisto preveč sem bil navdušen ampak na drag raceih sem že bil velikokrat in sem že večino videl, v zapuščenem sovjetskem mestu pa še nisem bil)
http://www.kiskunlachaza-airport.hu/con ... 5/lang,hu/
Iz te smeri smo napadli mesto duhov.

Takole so ruski medvedi (in moja malenkost!) odpirali hangarje.

Tale je bil edino odprt, kako se jih odpre mi je skrivnost. Najbrž vitel in traktor.

Razgled iz ene izmed streh. Zdaj mi je žal, da nisem naredil panoramskega posnetka, samo mi je že zmanjkovalo prostora na kartici.

Ne, te flaše spodaj niso naše ampak so najbrž tam že od leta 1991. Razen tisti alkohol nam je bil uganka.

Tale luknja je čez cel blok!

Ta plato (cca 3x5m) je tudi na zgornjem linku. Če bi bil kaj manjši bi ga kar ukradel, tako mi je bil všeč.
Sedaj pa k bistvu. Tam sem bil z Ernestom in njegovo ekipo. Odpravili smo se v petek ob 6:00. Glede na to, da je skoraj celo pot avtocesta smo prišli kar hitro na cilj. Problem je le v samem kraju spraševati za smer saj Madžari ne govorijo Angleščine (čeprav naj bi se učili v šoli) niti Nemščino, še manj Italijansko, celo Srbsko ne čeprav pregovor pravi, da govori Srbsko, da te razume cel svet (kar smo v praksi kasneje res spoznali, ko smo govorili s "Francozem"). No, končno je nekaj mulcev dojelo kaj bi Slovenci s hudim avtom na prikolici sredi nekega zahojenega kraja radi

ter nam pokazal smer. Čez nekaj časa smo srečali Sandor Vogelsingerja (Civic turbo), ki se je tja pripeljal kar z avtom in je bilo logično, da moramo njega ustaviti ter povprašati za smer. Smo se odpeljali za njim.
Kmalu smo parkirali in postavili arafata (ki ga je zvečer neurje uničilo). Ernest je proti večeru že poskusil prvo vožnjo, 13.4 brez nitra.

Levo od kampa smo imeli celo kopalnico, desno WC.

Audi S3 (nekaj malega navit) in Porscheji so bili romunski. V finalu ga je Ernest premagal in je bil tip zaradi njega drugi. Porša sta vozila nizkih 11 tako kot GTR R35, ki je iz Nemčije prišel le nekajkrat peljati v petek potem pa ga ni bilo nikjer več.

V petek zvečer, ko nam je neurje uničilo veselje smo šli raziskovati mesto, našli neko gostilno, se naučili eno Madžarsko besedo (Egesegedre! - na zdravje!) ter jo ponavljali kar lep čas.
Naslednji dan se je začelo bolj resno, nabralo se je polno tekmovalcev. Poklepetal sem z enim od njih ker je imel avto iz mojega področja, 200SX S14a. Takoj, ko je odprl haubo sem jaz njemu (po vzoru Jesse-ja iz Hitrih in drznih 1

) povedal kaj ima predelano in katere komponente ima notri. Tomei odmične, Garrett GT2871, Pulsar VZR-N1 loputo plina, FMIC, Greddy manifold, Nistune ECU... Povedal mi je, da vozi 1,6 bar boosta, blizu 400 konjev in preko 500Nm navora, zaradi česar se je v zadnji ekshibicijski vožnji neka sicer močna sklopka vdala.
http://www.redsunservice.hu/index.html
Med glavnimi atrakcijami je bil tudi 10 sekundni Viper

Celica z ohoho konji in Porschejevimi 6 batnimi čeljustmi spredaj in originalnimi sprednjimi štiribatnimi prestavljenimi nazaj.

Z nitrom preko 2000 konjev

Nekaj za JDMovce. JDM EK9 CTR s časom 15 sekund.

Hot rod:

Napovedovalec je bil nekoč natakar na Hrvaškem in je govoril tudi Italijansko in Slovensko. No "Slovensko" je znal samo: "Zdravo Ljubljana", "Dobro jutro, dober dan, dobro p***o svaki dan", "Puši k***c" pa še kakšno podobno. Take stavke je sestavljal v mikrofon. Hostesi sta bili pa kar fejst in ene izmed najbrž šestih dobrih Madžark, ki smo jih v treh dneh videli.

Enostavno imajo same čudne ženske. Še prostitutka ob cesti je bila grda, stara in debela.
V soboto so Madžari predstavili tudi letalske akrobacije. Med drugim je pilot izvedel akrobacijo, ko leti naravnost v zrak, se ustavi in strmoglavi, letel je ob progi obrnjen za 90 stopinj, da smo ga lahko videli notri... V nedeljo je še hujše trike, sprte z Newtonom delal helikopter.
Na drugi strani je potekal avtoslalom oziroma minirally
http://minirally.hu/
http://minirally.hu/index.php?option=co ... &Itemid=10
Ircar je takoj sprobal in bi bil v klasi 2.0 na drugem mestu. Žal imajo tu razrede po prostorninah motorja (ne glede na predelave!), posebej klasa pa so 4x4 vozila, ki so vsa v istem razredu (ne glede na prostornino motorja, konje in predelave!). Zato so bila konkurenca EVO-ti in STI-ji. Vseeno je imel soliden rezultat glede na to, da je prišel le gledati s serijskim avtom in ne tekmovati.
Takole se je pa zaključila nedelja. Zmaga v street klasi, najhitrejši do 12 sekund overall (fwd+awd+rwd). Ernest prvi, romunski S3 drugi, tretji pa je "moj novi prijatelj z 200SX".

Še ena gasilska pred odhodom.

Hvala Ernestu, da je dirkal in me vzel s sabo, hvala šoferju Perotu, hvala Roku za pomoč Ernestu, hvala
celi klapi. Posebna zahvala ljudem, ki delajo bencin, olje in avtomobile pa Rusom, da so naredili tako kul letališče in mesto duhov. Ne hvala pa Madžarom ker ne znajo tujih jezikov. No razen mogoče kakšna Madžarka zna Angleško ter, khm, Francosko.
VEČ SLIK TUKAJ: http://www.gas-tuning.com/sl/KOE2009/ Zdaj grem pa po dobri uri in pol sestavljanja tega poročila spat.
