Stran 2 od 2

Objavljeno: 13 Jan 2009, 11:43
Napisal/-a papi
Drugače vas ki ste tle komentirali v tej temi vas vse ful spoštujem,
ker imaste res zanimive projekte....
Sam ne vem kaj zdej vam ni še jasno, jst sm vse že povedau, še nekrat si preberite poste!

bom še enkrat napisau!
na glavi so ble pobrane nepravilnosti ( robi zaradi odlitke...),
kakšni čudni hribči, sesalna vodila so nedotaknjena, ispušna samo malo pobrana, vse stene kanalov samo na fino pobrušene, tako da ni blo nekih povečanj celotnih kanalov!
črtice so kao zato da se zmes zrak-bencin še malo premučka,
sedišča ventilov in ventili pobrušeni,
in komore pobrušene da so res vse štiri enake, to je vse!!!!!
Kje so tle zdej skrivnosti??? al veste vi kej več kod jaz o moji glavi???

Objavljeno: 14 Jan 2009, 15:30
Napisal/-a papi
hvala hemingway :9
ti razumeš situacijo!

Objavljeno: 14 Jan 2009, 17:08
Napisal/-a mondy
papi napisal/-a:hvala hemingway :9
ti razumeš situacijo!
Odkar so bili izumljeni injektorji ni potrebe po pretirani hrapavosti sesalnih kanalov. ;) Kar se ima za zmešat se itak davno pred ventilom.
Predvsem je ravno območje sedeža ventila in malo pred njim tisto kar daje rezultate (kar je na tvoji glavi posračkano).
Kar se tiče povratnega udarca ob zapiranju....... ](*,)
To boš pa lahko reguliral z ničemer drugim kot spreminjanjem kota zapiranja/odpiraja ventilov. Torej zamične jermenice ali sploh druge odmične gredi. Itak je pa to samo problem v nižjih obratih če daš not hude odmične gredi z velikim kotom prekrivanja.

Nisem po prežganki priplaval. ;)

Objavljeno: 15 Jan 2009, 01:29
Napisal/-a GorazdO
now you're talking :-({|=

no.. pa spet neki novga vem; \:D/

Objavljeno: 15 Jan 2009, 11:53
Napisal/-a drmo
Najpomembnejši del kanala je od radija naprej. Če tle kej zamučkaš lahk vse zajebeš, še posebej če krajši del radija preveč pobereš lahko pride do vrtinčenja, kar pa definitivno ni dobro. Da o kotih sedežev ventilov ne govorim, ker tle ni ene univerzalno najboljše zadeve, ampak se spreminja od glave do glave.

Tud na starih motorjih z fergazarji take stvari niso dobre, ker mešanica se "premučka" že prej. Zato tud stari fergiji kot so weber, dellorto, solex itd. imajo venturi kateri poveča hitrost zraka za to da se mešanica prej zmeša. Tam se tudi ustvari malenkost turbulence.

Mislim pa da s tistimi črticami nisi naredu nič slabega, samo ne vidim poante.

Kar se pa tiče rihtanja glave. Brez flowbench-a ne moreš vedt kaj si naredu/zajebu, pa še tle se brez velocity metra ne da ugotovit vsega. To kar mi delamo doma je bl en k..., zato da se nam bolj fajn zdi kaj smo naredl.

Kako boš vidu na valjih kaj si naredu/zajebu? Jest sem pri sebi naredu glavo kr konkretno, pa nič ne vidim iz grafa, ker krivulja moči ni nevem kolk spremenila oblike, samo krivulja navora...pa še to ne morš vedt če je to zaradi obdelave glave, ker so druge odmične, sesalni kolektor, lopute, statična kompresija itd.

Objavljeno: 15 Jan 2009, 13:25
Napisal/-a papi
ej drmo se strinjam s tabo ja....
sej res ne moreš vedet če si zajebu la ne, k jst bom zdej sploh prvič pržgal ta avto.....
glede teorij okoli predelav glav, pa je tolko različnih, pa vse imajo
neke logične podlage da nima smilsa se neki kregat pa s delat pametne....
sej ne mislim nate drmo, ampak nasplošno.....

ja jst zaupam evgenu in njegovemu mentorju, tako
da se niti neki ne sekiram, pomoje bo kulll :)
sej tudi če bojo te črtice kej malega škodle ne bom opazu
in bom itak imel nasmešek do ušes, ker bo moj avtek imel 180KM in 900KG

Objavljeno: 15 Jan 2009, 14:45
Napisal/-a urosr
Tok teorij o obdelavah, sam vse za n/a, kaj se pa zgodi oz. priporoča za turbo motor, tam je pa dinamika plinov mal drugacna?

Objavljeno: 15 Jan 2009, 14:51
Napisal/-a Charger
Vse je isto.

Objavljeno: 15 Jan 2009, 15:51
Napisal/-a mondy
Pri turbačih je dobro, da je še malo več narejenega na izpušnih kanalih. Za N/A je že dovolj, da je pretok na izpušni strani nad 70% pretoka na sesalni strani.

Objavljeno: 15 Jan 2009, 16:30
Napisal/-a Charger
Pri turbotih je turbina itak velik restriktor tako da se ne pozna kaj dosti.

Objavljeno: 15 Jan 2009, 17:44
Napisal/-a alanq4
Je pa sigurno bolje da čimveč plinov čimhitreje pride do turbine :-k

Objavljeno: 15 Jan 2009, 18:40
Napisal/-a Charger
Cimvec zraka v motor, tem bolje.

Objavljeno: 15 Jan 2009, 20:00
Napisal/-a Maxss
Charger napisal/-a:Cimvec zraka v motor, tem bolje.
... tretja glava in sesalna loputa od saxa ? :D

Objavljeno: 16 Jan 2009, 10:47
Napisal/-a drmo
To niti ni čist tko da je boljše da se mešanica bolj atomizira če so injektorji čim dlje od ventila. Odvisno je od vrtljajev.
Tisto kar pa ti praviš da imajo pravi setup-i itb-jev injektorje nad trobenticami...tisto je samo za res visoke obrate (beri 10000 in več) - F1, drugače pa čist neuporabna zadeva. Zato so tud dvojni seti injektorjev, da skompenziraš.
Jest sm malenkost pridobil s drugim setom v visokih obratih. Če bi bili samo v loputah bi spodaj dosti izgubil, kar je bilo tudi sprobano.

Re: Poštimana glava

Objavljeno: 24 Dec 2013, 08:06
Napisal/-a eugene
Slika[/

Portana glava (narobe kot ste ugotovili) original odmične, home made kolektor in trobente.

Lp Iztok