Stran 1 od 1

Vodni hladilnik

Objavljeno: 25 Sep 2008, 22:03
Napisal/-a lini
Kupim vodni hladilnik od honde civic 93 do 97. Nevem al majo različno močne različne dimenzije, tavelikega rabm če obstaja. Če ma kdo izkušnjo da ti kilerji pokajo ali začnejo puščat pa naj mi pove in bom dal naredit custom.

Objavljeno: 26 Sep 2008, 12:30
Napisal/-a Cox
V esi-je, ki so se zaradi malega serijskega hladilnika pregrevale so na veliko vgrajevali hladilnike iz crx-ov, predzadnje oblike, ne targa(kak so generacije pa to ne vem) .... je skoraj enkrat vecji in pase z minimalnimi predelavami nosilcev, tak da bi jaz pogledal za cim takim.

Objavljeno: 29 Sep 2008, 07:16
Napisal/-a Rider
Na 5. generaciji civic je razlika samo v debelini če se prav spomnim. Esi pa ls(se mi zdi) ma tanjšega kot vti.

Objavljeno: 29 Sep 2008, 20:07
Napisal/-a LAKI
Jaz mam enega od crx-a. Če te zanima me kontaktiraj.

Objavljeno: 30 Sep 2008, 14:04
Napisal/-a roki
rabiš od vti mašine... ki je debelejši kot od esi...

aja pa povej ker motor maš... drgač pa civic je letnik od 92 do 95

Objavljeno: 03 Okt 2008, 23:29
Napisal/-a lini
Ne rabm za hondo. Po dolgem času sm na netu našu neki bolj pametnega kot enlarge your tool.

Slika

Slika

Vse to pa da bi dobil takle rezultat:

Slika

Trenutno imam zadevo narejeno takole zato ker nism vedu kak hladilnik dat da bo zadeva funkcionirala pa da obenem ne bo zgledal ko kak manjši magacin pod havbo.

Slika

Objavljeno: 04 Okt 2008, 11:12
Napisal/-a Charger
Kolega ima S2 , se kar navit (11 sec na 400m, cca 450KM) in je s serijskim hladilnikom , ki stoji ob motorju kar zadovoljen. Tudi kadar testiramo pod polno obremenitvijo ni znakov pregrevanja.

Dodal pa je hladilnik olja kot na eni izmed slik, ki si jih prilimal. Zadeva se kar pozna in dobro vpliva na hlajenje.

Ce rabis se kaksne infomracije iz prve roke, lahko pomagam :-)

Objavljeno: 10 Okt 2008, 22:24
Napisal/-a lini
Informacije so vedno dobrodošle tako kot hladn pir. Trik je v tem da ta hladilnik je sicer popolnoma zadovoljiv ampak js bi rad montiral sesalni kolektor od S4 kot ga ma un ki mi je dal idejo ker s tem za dva metra skrajšam cevovod za boost. Če naredim to in dam malček večji interkuler spred pridobim na odzivnosti kar precej. Iskal sm rešitev kako tole šaro zbasat skupaj in je tole najboljša ideja kar sm jih najdu na netu pa v teh nekaj letih sm vidu kar precej rešitev.

Oljni hladilnik pa že mam sicer serijskega spodi in bom apgrejdu po potrebi. Itak mam zdej še vse skup serisjko če lahko temu kar sm zložu skupi tako rečem in samo počas zbiram kose. Sm pač omejen na par jurjev na leto in to dobesedno en par jurjev tko da gre reč precej počas.

Objavljeno: 10 Okt 2008, 23:28
Napisal/-a Charger
Pri prej omenjem S2 smo predelali original sesalni kolektor tako da je sedaj loputa za zrak spredaj. Tako da hladilnik brez tezav ostane tam kjer je.

Cela predelava je stala nekaj jurjev EUR. Turbina, injektorji, intercooler, elektronika. Dobro je kje dobit odmicne od 2.3 motorja.

Ko je bil se na serijski turbini smo ven spravili 330KM, 12.6 sec na 400 metrov. Baje svetovni rekord :D

Objavljeno: 11 Okt 2008, 20:12
Napisal/-a lini
Popolnoma jasno je da če daš reverse intake pol hladilnik ostane. Js pa bi rad dal od AAN kolektor ker ima distribucijo zraka bolenakomerno kot vsi reversi in boljšo kot vsi plenumi. Od AAN intejk ima tolk idealno razporeditev kot se jo fizično skor da dosežt. Trik pa je v tem da mi ni dvakrat delat stvari. Kar se pa tiče ostale predelave pa ne bomo kle ker tolk ko sm js omejen s financami se lahko zgodi da avto nebo nikol mel druge turbine in bo pač laufu samo na tem remapu kot ga ma trenutno. Sej ni da bi bil podhranjen zdaj ampak kw ni nikol preveč.

Objavljeno: 11 Okt 2008, 21:12
Napisal/-a Charger
Eden ali drugi kolektor. Na koncu je vazno kako avto gre ko das gas :-)