Stran 1 od 2

Uno turbo-menjava karoserije

Objavljeno: 05 Jul 2008, 12:18
Napisal/-a Turbinomir Unovi?
Pozdravljeni
Sem lastnik unota turbo, ki je sicer odličen avto, na žalost pa je podlegel rak rani teh avtomobilov, načenja ga rja, predvsem okrog zadnjih amortizerjev.
Ker se mi ga zdi malce škoda prodat, me zanima ali bi bila školjka od navadnega 1,4 unota dovolj močna, za ta motor. Bi mogel še kaj dodatno pošvasati ali bi bil dovolj sam tist dodatni nosilec čez motor, mogoče še šusplata spodaj.
Hvala za odgovore

Objavljeno: 05 Jul 2008, 13:27
Napisal/-a urosr
Mislim da bi bila serijska školka več kot dost močna, itak tu ni dost konjev

Objavljeno: 06 Jul 2008, 23:00
Napisal/-a monster_d
Uzami kar navadno karoserijo, naj bi bla ista.
Mam sam isto pizdarijo, zadaj okoli amortizerjev je pac taka cona ko rado gnije :D

Objavljeno: 07 Jul 2008, 18:00
Napisal/-a Turbinomir Unovi?
OK, zakon, je dost lažji dobit školjko od navadnega kod turbača, sploh dobro ohranjeno.
Kako pa je pol s papirji, je treba za turbača prijavt menjavo školjke, al moram na papirje od školjke, oziroma navadnega 1,4 unota homologirat menjavo motorja, zavor. podvozja...
Lp

Objavljeno: 07 Jul 2008, 18:55
Napisal/-a Charger
Zamenjava karoserije je cela komplikacija. Potem mores se na a-test na LPP. Ni nobene moznosti, da se zamenja samo tisti del karoserije, ki je prerjavel?

Objavljeno: 07 Jul 2008, 19:10
Napisal/-a EdgE
Sploh ni komplikacij pri menjavi školjke. Na LPP moraš prinest izrezano serijsko številko stare školjke, staro prometno in prometno od nove školjke in ti zrihtajo papirje. Potem ti pa samo še na tehničnem spremenijo v prometni serijsko št. karoserije.

Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.

Objavljeno: 07 Jul 2008, 21:25
Napisal/-a urosr
EdgE napisal/-a:Sploh ni komplikacij pri menjavi školjke. Na LPP moraš prinest izrezano serijsko številko stare školjke, staro prometno in prometno od nove školjke in ti zrihtajo papirje. Potem ti pa samo še na tehničnem spremenijo v prometni serijsko št. karoserije.

Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.
Točno tak je postopek, sm jst tud pr kolegu tk zrihtu.

Objavljeno: 07 Jul 2008, 21:55
Napisal/-a GorazdO
potrdim še jaz - res je. :D

Objavljeno: 08 Jul 2008, 14:02
Napisal/-a Turbinomir Unovi?
OK, najlepša hvala. Upam, da mi to uspe, res da bo šlo bel počas, saj me ovrajo tako pomankanje časa kot pomankanje denarja in mehaničnega znanja, sam glavno da bo.
Lp

Objavljeno: 08 Jul 2008, 19:58
Napisal/-a WiDo
Tako gre če menjaš školko istega modela avta. A pa gre to sigurno tudi če je mašina čisto druga kot bi bila pri Turbinomirju?

Objavljeno: 08 Jul 2008, 22:15
Napisal/-a PozerQ
tole bi pa tut mene zanimal
če daš školko od istega avta s švohnej motorjem

Objavljeno: 08 Jul 2008, 23:04
Napisal/-a urosr
Ja ker skoljka je skoljka, mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, zanimiva vrjanta je tudi ko uvažajo starejše močnejše avte iz tujine, jih prvo registrirajo na naše papirje kot menjava skoljke, nato pa še menjava motorja, torej maš dejmo primer kao 1.2 clio potem pa zapisano da je menjana skoljka, in nato se menjan motor za 1.8 16v, pa ma 1.2 60KM 1.8 pa 135KM.

Objavljeno: 08 Jul 2008, 23:46
Napisal/-a PozerQ
fajn :-°

Objavljeno: 09 Jul 2008, 06:07
Napisal/-a Symon
urosr napisal/-a:Ja ker skoljka je skoljka, mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, zanimiva vrjanta je tudi ko uvažajo starejše močnejše avte iz tujine, jih prvo registrirajo na naše papirje kot menjava skoljke, nato pa še menjava motorja, torej maš dejmo primer kao 1.2 clio potem pa zapisano da je menjana skoljka, in nato se menjan motor za 1.8 16v, pa ma 1.2 60KM 1.8 pa 135KM.
Takega je kupil prijatelj. :-° Clio 1.8 16V. Tip je najprej pri nas dal v 1.4 1.8 motor, nato pa kao uvozil školjko od 16V in ima potem je imel 1.8 16V l.96 (če se ne motim) :-({|=

Objavljeno: 10 Jul 2008, 14:09
Napisal/-a Turbinomir Unovi?
Aja, pa še to. A od 1,0 al 1,1 unota bi bla v redu. Ma ena gospa tu prinas unota fire kot novga, sam pač ni vedla kaj pomen če ti lučka za olje posvet, in bi vse skupi dobu za 100e.
Lp

Objavljeno: 11 Jul 2008, 09:40
Napisal/-a Nixxon
urosr napisal/-a:mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, ...
Mislim da ima E36 M3 dodatne ojačitve karoserije spodaj napram "navadnim", vendar baje nič drastičnega kar se nebi dalo premontirat.

Objavljeno: 11 Jul 2008, 12:07
Napisal/-a bajta
kakor jaz vem majo navadni golfi. pa gti-ji pa še kater drug drugačne zvare na karoseriji. primer. navaden 1.3 ma punkte na 10cm. gti pa gtd pa na 3cm

to vem za golfa enko. pa dvojka naj bi bla isto. tk da enake karoserije le niso.

Objavljeno: 11 Jul 2008, 13:37
Napisal/-a urosr
bajta napisal/-a:kakor jaz vem majo navadni golfi. pa gti-ji pa še kater drug drugačne zvare na karoseriji. primer. navaden 1.3 ma punkte na 10cm. gti pa gtd pa na 3cm

to vem za golfa enko. pa dvojka naj bi bla isto. tk da enake karoserije le niso.
Škrti švabi. :D

Objavljeno: 11 Jul 2008, 14:14
Napisal/-a Ferrarist
audi A4/S4 je razlika mislim da ene 400 kg :-k

Objavljeno: 11 Jul 2008, 18:01
Napisal/-a drmo
Ferrarist napisal/-a:audi A4/S4 je razlika mislim da ene 400 kg :-k
Dodatna oprema, večje feltne, večje bremze,...mislim da kar nanese. Roke podvozja so definitivno drugačne.

Pri golfih je verjetno razlika to da so bli uni k majo na 3cm švase narjeni v nemčiji, uni k majo pa na 10cm pa v sarajevu :D

Mogoče pa imajo te ta močnejše zveri res kje ojačan. Nebi vedu.