Uno turbo-menjava karoserije

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
Turbinomir Unovi?
Pejnourt
Prispevkov: 4
Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
Kraj: Idrija

Uno turbo-menjava karoserije

Odgovor Napisal/-a Turbinomir Unovi? »

Pozdravljeni
Sem lastnik unota turbo, ki je sicer odličen avto, na žalost pa je podlegel rak rani teh avtomobilov, načenja ga rja, predvsem okrog zadnjih amortizerjev.
Ker se mi ga zdi malce škoda prodat, me zanima ali bi bila školjka od navadnega 1,4 unota dovolj močna, za ta motor. Bi mogel še kaj dodatno pošvasati ali bi bil dovolj sam tist dodatni nosilec čez motor, mogoče še šusplata spodaj.
Hvala za odgovore
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Mislim da bi bila serijska školka več kot dost močna, itak tu ni dost konjev
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Uzami kar navadno karoserijo, naj bi bla ista.
Mam sam isto pizdarijo, zadaj okoli amortizerjev je pac taka cona ko rado gnije :D
Turbinomir Unovi?
Pejnourt
Prispevkov: 4
Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Turbinomir Unovi? »

OK, zakon, je dost lažji dobit školjko od navadnega kod turbača, sploh dobro ohranjeno.
Kako pa je pol s papirji, je treba za turbača prijavt menjavo školjke, al moram na papirje od školjke, oziroma navadnega 1,4 unota homologirat menjavo motorja, zavor. podvozja...
Lp
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zamenjava karoserije je cela komplikacija. Potem mores se na a-test na LPP. Ni nobene moznosti, da se zamenja samo tisti del karoserije, ki je prerjavel?
EdgE
Greenstuff
Prispevkov: 37
Pridružen: 25 Dec 2004, 10:45

Odgovor Napisal/-a EdgE »

Sploh ni komplikacij pri menjavi školjke. Na LPP moraš prinest izrezano serijsko številko stare školjke, staro prometno in prometno od nove školjke in ti zrihtajo papirje. Potem ti pa samo še na tehničnem spremenijo v prometni serijsko št. karoserije.

Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

EdgE napisal/-a:Sploh ni komplikacij pri menjavi školjke. Na LPP moraš prinest izrezano serijsko številko stare školjke, staro prometno in prometno od nove školjke in ti zrihtajo papirje. Potem ti pa samo še na tehničnem spremenijo v prometni serijsko št. karoserije.

Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.
Točno tak je postopek, sm jst tud pr kolegu tk zrihtu.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

potrdim še jaz - res je. :D
Ej22->EJ251
Turbinomir Unovi?
Pejnourt
Prispevkov: 4
Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Turbinomir Unovi? »

OK, najlepša hvala. Upam, da mi to uspe, res da bo šlo bel počas, saj me ovrajo tako pomankanje časa kot pomankanje denarja in mehaničnega znanja, sam glavno da bo.
Lp
WiDo
Mal več k dim
Prispevkov: 84
Pridružen: 28 Feb 2007, 13:53

Odgovor Napisal/-a WiDo »

Tako gre če menjaš školko istega modela avta. A pa gre to sigurno tudi če je mašina čisto druga kot bi bila pri Turbinomirju?
PozerQ
Pawa user
Prispevkov: 128
Pridružen: 24 Apr 2005, 18:16
Kraj: Borovnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PozerQ »

tole bi pa tut mene zanimal
če daš školko od istega avta s švohnej motorjem
"An Audi without Quattro is like non-alcoholic beer"

Slika
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Ja ker skoljka je skoljka, mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, zanimiva vrjanta je tudi ko uvažajo starejše močnejše avte iz tujine, jih prvo registrirajo na naše papirje kot menjava skoljke, nato pa še menjava motorja, torej maš dejmo primer kao 1.2 clio potem pa zapisano da je menjana skoljka, in nato se menjan motor za 1.8 16v, pa ma 1.2 60KM 1.8 pa 135KM.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
PozerQ
Pawa user
Prispevkov: 128
Pridružen: 24 Apr 2005, 18:16
Kraj: Borovnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PozerQ »

fajn :-°
"An Audi without Quattro is like non-alcoholic beer"

Slika
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

urosr napisal/-a:Ja ker skoljka je skoljka, mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, zanimiva vrjanta je tudi ko uvažajo starejše močnejše avte iz tujine, jih prvo registrirajo na naše papirje kot menjava skoljke, nato pa še menjava motorja, torej maš dejmo primer kao 1.2 clio potem pa zapisano da je menjana skoljka, in nato se menjan motor za 1.8 16v, pa ma 1.2 60KM 1.8 pa 135KM.
Takega je kupil prijatelj. :-° Clio 1.8 16V. Tip je najprej pri nas dal v 1.4 1.8 motor, nato pa kao uvozil školjko od 16V in ima potem je imel 1.8 16V l.96 (če se ne motim) :-({|=
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Turbinomir Unovi?
Pejnourt
Prispevkov: 4
Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Turbinomir Unovi? »

Aja, pa še to. A od 1,0 al 1,1 unota bi bla v redu. Ma ena gospa tu prinas unota fire kot novga, sam pač ni vedla kaj pomen če ti lučka za olje posvet, in bi vse skupi dobu za 100e.
Lp
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

urosr napisal/-a:mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, ...
Mislim da ima E36 M3 dodatne ojačitve karoserije spodaj napram "navadnim", vendar baje nič drastičnega kar se nebi dalo premontirat.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Odgovor Napisal/-a bajta »

kakor jaz vem majo navadni golfi. pa gti-ji pa še kater drug drugačne zvare na karoseriji. primer. navaden 1.3 ma punkte na 10cm. gti pa gtd pa na 3cm

to vem za golfa enko. pa dvojka naj bi bla isto. tk da enake karoserije le niso.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

bajta napisal/-a:kakor jaz vem majo navadni golfi. pa gti-ji pa še kater drug drugačne zvare na karoseriji. primer. navaden 1.3 ma punkte na 10cm. gti pa gtd pa na 3cm

to vem za golfa enko. pa dvojka naj bi bla isto. tk da enake karoserije le niso.
Škrti švabi. :D
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

audi A4/S4 je razlika mislim da ene 400 kg :-k
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Ferrarist napisal/-a:audi A4/S4 je razlika mislim da ene 400 kg :-k
Dodatna oprema, večje feltne, večje bremze,...mislim da kar nanese. Roke podvozja so definitivno drugačne.

Pri golfih je verjetno razlika to da so bli uni k majo na 3cm švase narjeni v nemčiji, uni k majo pa na 10cm pa v sarajevu :D

Mogoče pa imajo te ta močnejše zveri res kje ojačan. Nebi vedu.
Odgovori