Problem z cviljenjem je rešen. Niso bili krivi amortizerji, ampak se mi je med menjavo amortizerjev zvil nosilec za dvigovanje avta na pagu in se naslonil na roko, in tako je ob amortiziranju nosilec drgnil ob roko

To je pa tako ko imaš čez plastične prage in ne vidiš kaj se dogaja z plehom
Sedaj imam pa drugo vprašanje. Spredaj je avto par cm previsok, ker amortizer ni bil direktno za moj avto. Navoje sem spustil do konca, ampak bi še vseeno rad za cca. 4cm nižji avto. Kaj je najbolje narediti? Sedaj možna varijanta bi bila da bi vzel dol helper spring, ampak bi ga rad še imel, pa še skrbi me da nebi bil kaj dosti nižje, kar bi bil amortier še vedno previsok. Sedaj me pa zanima kaj mi priporočate. Se da pri teh trdotno nastavljivih amortierjih tudi skrajšati batnice, pa bi potem dal samo še nižje fedre? Če se da, kdo bi mi to naredil (vuga, jenko)? Imamo kakšnega specialista?