CO2 hlajenje intercoolerja
Mogoče ti je veliko boljša varianta z vodo/alkoholom hladit.
Uporabiš šobo in motorček od pranja šip (dobiš na prvem odpadu), alkohol in voda "porabijo" veliko energije za prehajanje iz enega stanja v drugo, kar pomeni da boš dobro ohladil IC.
Alkohol in destilirana voda so pa tudi veliko cenejši od CO2.
Uporabiš šobo in motorček od pranja šip (dobiš na prvem odpadu), alkohol in voda "porabijo" veliko energije za prehajanje iz enega stanja v drugo, kar pomeni da boš dobro ohladil IC.
Alkohol in destilirana voda so pa tudi veliko cenejši od CO2.
Problem je v tekm ker uporabljša šobo od šip ki ne razprši ampak se uščije plus motorčkii za pranje šip so prešvohni. Za efektivno hlajenje IC ja z Watersprayem je potrebno povečati volumen medija ki gre skozi njega. Vsi delajo napako da hladijo površino icja medtem ko je sredica vroča big no no . Se pravi
Montiraš dve pumpi za šipe eno za drugo da dosežeš konkreten pritisk in pretok . Greš v trgovino kjer prodajajo opremo za vrtnarjenje in uzameš šobe za pršenje ne polivanje. Ideja je da pošlješ skoz IC meglico
Z co 2 boš dosegel zelo hladno zunanjo stran in mogoče celo zamrznil notranjost icja in zmanjšal pretok. Mogoče scelo zjebal ic da bo aluminijaste koščke pometalo v sesalni kolektor in motor......
Zakaj pršenje polita voda ohlaja zunanjo stran icja in ne naredi nobenega efekta. Dočim pršenje prehaja skozi ic skozi IC gre več medija ki prevzame temepraturo nase in jo preda v prostor zato se kompleten Ic bolje ohladi.
Plus Alkohol je zelo dobra ideja na dirkalniku se je poznalo v prid mešanice alkohola in vode za skoraj 10 stopinj.Dirkalnik je bil subaru.
Montiraš dve pumpi za šipe eno za drugo da dosežeš konkreten pritisk in pretok . Greš v trgovino kjer prodajajo opremo za vrtnarjenje in uzameš šobe za pršenje ne polivanje. Ideja je da pošlješ skoz IC meglico
Z co 2 boš dosegel zelo hladno zunanjo stran in mogoče celo zamrznil notranjost icja in zmanjšal pretok. Mogoče scelo zjebal ic da bo aluminijaste koščke pometalo v sesalni kolektor in motor......
Zakaj pršenje polita voda ohlaja zunanjo stran icja in ne naredi nobenega efekta. Dočim pršenje prehaja skozi ic skozi IC gre več medija ki prevzame temepraturo nase in jo preda v prostor zato se kompleten Ic bolje ohladi.
Plus Alkohol je zelo dobra ideja na dirkalniku se je poznalo v prid mešanice alkohola in vode za skoraj 10 stopinj.Dirkalnik je bil subaru.
zimsko sredstvo za čiščenje stekel
plus malo domačega žganja in ja avto smrdi kot str pajnc tko da pol sam antifriz . Večinoma pa v kontejner nabutaš koske ledu in čez to ulišje ledeno vodo. Italjani so V tRA pred časom metal suh led na ICje samo so meli s tem večje probleme kot prednosti pa še ilegalno je na rallyu.

Heh, dobr da nisi etra uporabil, ima tudi medicinski vonj, je še bolj lahko hlapen in na začetku še bolj ohladi
Mislim, da bi moral šobo zamenjat za tako, ki bolj razprši, ker tvoja dela curek, kot vsaka avtomobilska. Če hočeš pa še dodatno znižat T (in se ti ne da komplicirat), pa lahko naliješ not zimsko čistilo za stekla. Če se ti pa da komplicirat, imaš pa možnost posodo zmontirat v prtljažnik in še recimo kak led notri natrosit. Pa posodo daš recimo v hladilno torbo, da se led ne bo bv topil.

Mislim, da bi moral šobo zamenjat za tako, ki bolj razprši, ker tvoja dela curek, kot vsaka avtomobilska. Če hočeš pa še dodatno znižat T (in se ti ne da komplicirat), pa lahko naliješ not zimsko čistilo za stekla. Če se ti pa da komplicirat, imaš pa možnost posodo zmontirat v prtljažnik in še recimo kak led notri natrosit. Pa posodo daš recimo v hladilno torbo, da se led ne bo bv topil.
Heh, dobr si tole skombiniral
Maš kej praktičnih izkušenj, kolk se kej lag turbine poveča na računa več cevi in večjega IC-ja?

Kolk pa je okvirno ta primerna dimenzija? Odbijač je verjetno treba porezat, da je IC bolj na prepihu, kako je pa to kej kompatibilno s klimo?Charger napisal/-a:Zmonirat IC spredaj v odbijac in problem resen. On primerni dimenziji je pri 2 bar tlaka samo 15 stopinj visja temperatura vstopnega zraka od zunanje temperature. (recimo 45 stopinj ob 30 stopinj zunanje)
Maš kej praktičnih izkušenj, kolk se kej lag turbine poveča na računa več cevi in večjega IC-ja?
Lag turbine se ne poveca nic. Ne vem kdo se je to spomnil. Cimvecji IC tem bolje. Seveda ne dajat IC za 1000KM na Punto turbo.strumf666 napisal/-a:Heh, dobr si tole skombiniral![]()
Kolk pa je okvirno ta primerna dimenzija? Odbijač je verjetno treba porezat, da je IC bolj na prepihu, kako je pa to kej kompatibilno s klimo?Charger napisal/-a:Zmonirat IC spredaj v odbijac in problem resen. On primerni dimenziji je pri 2 bar tlaka samo 15 stopinj visja temperatura vstopnega zraka od zunanje temperature. (recimo 45 stopinj ob 30 stopinj zunanje)
Maš kej praktičnih izkušenj, kolk se kej lag turbine poveča na računa več cevi in večjega IC-ja?
Pri FMIC imaš precej večji IC in še par metrov cevi več kot TMIC, kar pomeni da turbina rabi več časa, da nabije tlak. Zdej, če se to praktično opazi pa ne vem in me zanima. Recimo WRC avtomobili imajo FMIC ampak te imajo tudi anti-lag, tako, da jim je vseeno. Npr. Evota pa še nisem imel prilike probat peljat. Če je razlika zanemraljiva, potem bo treba spet IC menjat 

Seveda se pozna...
Kar tako se obrača turbine....stajling ane.
npr. ena tema: http://www.clubwrx.net/forums/mountain- ... -tmic.html
drugač pa google fmic vs. tmic pa dobite ogromn materiala. Imprecke se toook grejejo, da je to ena nujna stvar za porihtat.
Kar tako se obrača turbine....stajling ane.

npr. ena tema: http://www.clubwrx.net/forums/mountain- ... -tmic.html
drugač pa google fmic vs. tmic pa dobite ogromn materiala. Imprecke se toook grejejo, da je to ena nujna stvar za porihtat.