Ja ali ne?

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Odgovori
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Ja ali ne?

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

2.5 izpušni sistem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=20

2.0 izpušni sistem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20

Tukej fantje se gre za bmw 3 z 2.0 motorjem in 150km zanima me pa če bom kej naredu če dam od 2.5 sistem od kolektorjev naprej, namreč 2.0 je na nizkih dost lena motorka. Lahko s tem naredim slabše al mi priporočate in bo tudi razlika??
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Potem bo v nizkih obratih se bolj len.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Tako je. Najboljše zdravilo za lenost motorja B20 je optimizacija. Na ženinem avtu je pomagalo nekaj( ok, ne pričakuj čudežev..), tako pri navoru, kot pri manjši porabi.
Izpuh ima pa komplet serijski,razen zadnjega powerfull lonca (jah, pocen je bil :D )
Slika
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Charger napisal/-a:Potem bo v nizkih obratih se bolj len.
Se mi je zdel da bo kšn tak odgovor. Jah ku.. bo pa orig. ostal. Eddy sam to delat je pa kr nekej $ sploh če pravš da ni lih velikih razlik(vem na NA se ne pozna tolk)
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Glede pridobitev na performancah- se ne splača definitivno, glede porabe se je pa splačalo. Prej povprečna 10,5, sedaj med 8 in 9. Tako da se je optimizacija sama plačala po parih mesecih.

Najbolj se ti splača vtaknit 2,5 motor not. Ravno sedaj se en na bmwslo.com forumu prodaja za 450€. Vse imaš plug and play, samo ta motor ven, tistega not in si zmagal. Bo šlo občutno bolje, pa poraba bo ob enaki vožnji enaka, ali celo nižja.

Pa še homologirat ne rabiš, ker sta motorja vizuelno enaka. :-$
Slika
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Eddy napisal/-a:Glede pridobitev na performancah- se ne splača definitivno, glede porabe se je pa splačalo. Prej povprečna 10,5, sedaj med 8 in 9. Tako da se je optimizacija sama plačala po parih mesecih.

Najbolj se ti splača vtaknit 2,5 motor not. Ravno sedaj se en na bmwslo.com forumu prodaja za 450€. Vse imaš plug and play, samo ta motor ven, tistega not in si zmagal. Bo šlo občutno bolje, pa poraba bo ob enaki vožnji enaka, ali celo nižja.

Pa še homologirat ne rabiš, ker sta motorja vizuelno enaka. :-$
Obadva motorja ki se prodajata sta brez vanosa jst imam pa v svojem motor z vanosom in bi tud dal takega notr če bi seveda kej primernega dobil. Bi dal pa vsaj 2.5 ali 2.8
Odgovori