kompresor na vklop?

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

kompresor na vklop?

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ali je možno narest recimo da bi dal v avto kompresor, potem pa nanj montiral električno sklopko, da bi ob kontaktu kompresor šele začel delat, tako nekako kot kompresor za klimo?

To bi montiral na terenca in ko bi rabil recimo malo več moči v kakem klancu, bi vklopil kompresor, ki bi filal recimo konstantno tm nekje 0,5bara, tko da mi ni treba nič drugega predelovat. vklopil bi ga pa zato da nebi zmanjkalo moči ravno v najbolj kritični situaciji. V osnovi ga pa nebi stalno rabil, ker ima mašina za zdej dost konjev (1600ccm, 105KM pri 4800 obratih in 140Nm navora pri 3600 obratih).
LP
Nebivedu
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ja.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Kje bi pa dobu tako elektro krmiljeno sklopko? Kr od enga kompresorja klime?

Poanta je v tem, da se feroza komplet razstavlja, ker gre v prenovo in dvig še za 15cm. Pa ker bom vse popedenal in tut na mašini naredil generalko(da bo avto za dalj časa), kolebam med kompresorjem da ali ne. Turbine na avto ne bom dajal, ker mi občasno paše vročo mašino zalit z vodo (beri: vozim se tut po 1m in več globoki vodi), kompresor je pa odlična zadeva za pomanjkanje moči v nizkih obratih, kar pa avto s frgazerjem potrebuje.
LP
Nebivedu
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

a to mas toyotin 4afe notr iz aplauza?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vzames kompresor, ki ima tako sklopko ze gor. Recimo od Mercedesa. Sicer je malo velik (da od sebe prek 250KM).
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

apolan san ne to mam od aplauza HDE mašino. Od toyote je pa še v toyoti in šw bo kr nekaj časa, ker je ne mislimo nič razdirat.
Je pa HDE mašina zelo podobna motorju iz AE86, celo vodna pumpa in jermeni pašejo, menjalnik pa tudi - obe mašini sta namreč razviti v istem času in od istega človeka za 2 različni znamki (daihatsu in toyota)


Charger bolj me mika kak mali kompresorček od G40, pa da bi namontiral to sklopko gor. Me ne mika 250KM, ker pol bo na terencu lomilo vse na podvozju, tega pa nočem. Ker, če bi se že šel spuščat v tako moč, bi bilo potrebno še polosovine, kardane in najbrž tudi menjalnik menjat.
LP
Nebivedu
cheno
Mal več k dim
Prispevkov: 66
Pridružen: 18 Avg 2005, 07:57

Odgovor Napisal/-a cheno »

Je pa HDE mašina zelo podobna motorju iz AE86
ne pa ne =;
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

In zakaj ne?

Slika
LP
Nebivedu
cheno
Mal več k dim
Prispevkov: 66
Pridružen: 18 Avg 2005, 07:57

Odgovor Napisal/-a cheno »

The twin cam 4AGE is basically a road going, mass produced version of the Ford Cosworth BDA twin cam racing engine. They share the same bore and stroke (81mm x 77mm), the same size valves (29.5mm & 25.5mm), and in some versions of the 4AGE very similar port shapes & sizes
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Cheno evo


Slika Tole je HDE motor.
Bore 81 mm 3.19 in
Stroke 77 mm 3.031 in
Swept Volume 1587 cc 96.845 cu in

Razlika je samo da ima daihatsu HDE samo eno odmično, HDEG pa ima 2 odmični, tako da tisto pa je identična mašina tej. Blok je pa isti pri vseh treh mašinah.

Nekaj podobnega se tut sedaj z mašino od feroze dogaja, ker bo na isti način rešena zadeva s kompresorjem, samo da bo kompresor mal manjši, pa bližje bo.
LP
Nebivedu
cheno
Mal več k dim
Prispevkov: 66
Pridružen: 18 Avg 2005, 07:57

Odgovor Napisal/-a cheno »

Hondin B16 ima tud vrtino 81mm in hod 77mm, dohc in tudi 1600ccm je, to pa še ne pomeni da so enaki motorji.

ps: na tvoji sliki je vidt kot alu blok, toyota je imela iron blok.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Škoda da ni več slikc v temi od MR2, tm se je namreč dobr vidl. Sej smo enkrat to že vse predebatiral. Vodna pumpa od daihatsuja paše na tisto mašino ko ata na mamo.

Mogoče je res razlika samo v materialu, ampak ne vem zakaj imata potem obe enako kilažo - 95kg?
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
Cox
Mal več k dim
Prispevkov: 57
Pridružen: 29 Nov 2006, 13:52

Odgovor Napisal/-a Cox »

Ve kdo za kak tak avto, pa cetudi injection?Kaj pol se to narei standalone racunalink pa multimap al kak?
Uporabniški avatar
Cox
Mal več k dim
Prispevkov: 57
Pridružen: 29 Nov 2006, 13:52

Odgovor Napisal/-a Cox »

Ti si maš narjeno da se zadeva vklopi po potrebi?
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

hemingway napisal/-a:Hmmm ne vem če sm dobr zastopu sam bom pa uprašu ker mi par reči ni jasnih.
Se pravi kompresor bi dal na fergazarje? Torej mi povej kako boš uredil vse skupaj glede diz da ti bo avto enako konstantno delal ko bo motor delal pod tlakom in ko bo brez tlaka.
Zanima me tudi kako boš uredil glede predvžiga da ti bo motor lepo delal ko ne bo tlaka ko ga boš nabil na 0.5 bara bo skor sigurno treba met drugače nastavljen predvžig.
Ne vem mogoče res nimam skor nč izkušenj s fergazerji pa me sam zanima kako se vse to reši?
Frgazer imam od turbaka(charade turbo), ki ima to že vse pošlihtano v originalu. Pumpo imam mehansko s 3 bara stalnega pritiska.

Glede nastavitev na motorju, pa se bom ukvarjal, ko pridem do tja. Upam, da bo kej ratalo z nastavljivo jermenico odmične gredi.

Za izživljat in sprobavat imam pa 3 motorje HD(1.6 105KM) in dva HC(1.3 95KM), tako da če kakega uničim ("po nesreči") ni panike. Vsi ti motorji so pa skoraj identični, razlika je samo v hodu bata.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

hemingway napisal/-a:Hmmm no bo zanimiv spremljat. Mal sm skeptičen sam držim pesti da ti bo laufal!
Ja no, kot strojnik, če mi kaj ne bo šlo, boš pa prišel kej pomagat z nasveti.

Jst upam, da bo zadeva tm enkrat do septembra zaživela kompletno z vsemi spremembami. Namreč obnavljam tudi celo karoserijo in je na njej kr nekaj dela, ker nima nobene ravne površine več - vse je pokrivljeno ali udarjeno - to pa offroad dela.
LP
Nebivedu
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

samo nekaj mi ni jasno.. ..zakaj pa nebi tako naredil, da bi kompresor skoz delal in ne samo takrat ko ti želiš? to bi pomoje precej olajšalo nastavitev motorja (predvsem fergazerja in predvžiga, tako kot je Hemy reku)!
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Ne vem če bo to šlo brez stalno vkloplenega kompresorja na fergi motorju. Preprosto ne gre. Škoda motorja, ker bo sigurno šel, ali bo pa treba naredit tako da ga bo prej tolk zalival, kar pa spet ni dobro. Lean mixture je največja kurba, se zna zgodit da bo stopl kej. Ali nebi bilo lažje za tiste trenutne potrebe zmontirat nitro?
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ja bi olajšalo zadeve, ampak ga ne rabim stalno in ga tudi nočem stalno, jaz bi rad samo na tekmah to uporabljal al pa na kakem offroadu za mojo zabavo, za na avtoceste in podobno pa je bolje, da bi to izklopil, ker terenec že brez tega žre bencin, pa še kazni za prehitro vožnjo so take, da te srat prime.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

drmo napisal/-a:Ne vem če bo to šlo brez stalno vkloplenega kompresorja na fergi motorju. Preprosto ne gre. Škoda motorja, ker bo sigurno šel, ali bo pa treba naredit tako da ga bo prej tolk zalival, kar pa spet ni dobro. Lean mixture je največja kurba, se zna zgodit da bo stopl kej. Ali nebi bilo lažje za tiste trenutne potrebe zmontirat nitro?
Za nitro ali pa turbino moraš imet dovolj obratov, problem odffroada pa je da se z visokimi obrati tudi obrati gume zvišajo, kar pa je na terenu slabše, ker izgubi oprijem in se zavrti v prazno. Kompresor pa po drugi strani doda moč v nizkih obratih in ravno to pri terencu potrebuješ.
Ko pa recimo priletiš v en hrib in sredi hriba začne zmanjkovati moči in tut obrati zelo hitro padajo, ali pa celo avto crkne, pa vklopiš nitro, bo pomoje naredilo več škode kot koristi.

A z elektroniko bi šlo to lažje? Ker tam pa sam nimam nič pojma in bi prvo moral kr dost o elektroniki prebrat, da bi lahko to kej komentiral.
Imam za obe mašini 1.3 in 1.6 tudi elektroniko, računalnik in injektorje(ampak osebno imam frgazerje rajši, ker jih poznam in jih znam naštelat), tako da se lahko tudi tega lotim, samo tukaj bom pa potem rabil kr nekaj pomoči okol elektronike.


aja, je pa še ena zadeva. 1.3 EFI ima blokado na 7500 obratov, 1.6EFI ima blokado na 6250 obratov in frgazer nima blokade, ter se mašina z lahkoto zvrti do 9000 obratov (to lahko pa bandit in pugi potrdita - na parkplacu pred rutarjem)
LP
Nebivedu
Odgovori