Torzija. rabim pomoč
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Torzija. rabim pomoč
Imam GEWINDE na Xsari. Danes smo se menili glede predelava kofane, vendar je problem, ker je avto že zdej preveč nizek oz. je na meji, ko bodo 17ke gor, da bi rajsalo, ker bi bila teža cca 35kg več (škatla, dvojno dno, sub, ampja).
Zadaj je sedaj mislim, da okrog 45mm nizek. Vuga je reku, da je to maximalno kar se je dalo zvišat (mogoče je mislu, da je maximalno na gewindu oz. amortizaciji na zadnjem koncu). Razmišljam predvsem v tej smeri, da bi zadaj dal nazaj original amortizacijo. Če to naredim potem naj bi bil zadaj spet original visok, mogoče bi mal vuga,če bi delal znižal (kakšen cm), z obtežitvijo v kofani pa bi padlo gol sigurno za 1-2cm. Se pravi, da bi se znižal za cca 3cm (cca 25cm višji kot sedaj na koncu)
Ali mogoče ve, če je to primerno, varno (da je spredaj recimo -55mm, zadaj 35mm)?
hvala
Zadaj je sedaj mislim, da okrog 45mm nizek. Vuga je reku, da je to maximalno kar se je dalo zvišat (mogoče je mislu, da je maximalno na gewindu oz. amortizaciji na zadnjem koncu). Razmišljam predvsem v tej smeri, da bi zadaj dal nazaj original amortizacijo. Če to naredim potem naj bi bil zadaj spet original visok, mogoče bi mal vuga,če bi delal znižal (kakšen cm), z obtežitvijo v kofani pa bi padlo gol sigurno za 1-2cm. Se pravi, da bi se znižal za cca 3cm (cca 25cm višji kot sedaj na koncu)
Ali mogoče ve, če je to primerno, varno (da je spredaj recimo -55mm, zadaj 35mm)?
hvala
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: Torzija. rabim pomoč
zelo veliko kompletov športnih vzmeti je sestavljeno na ta princip. Zadeva je povsem varna!.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Ali mogoče ve, če je to primerno, varno (da je spredaj recimo -55mm, zadaj 35mm)?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Prvo kot prvo z samim amortizerjem ne boš nč dvignu avto, z 30kilami u prtlazniku pa tud ne boš avto spustu za 2-3 cm. uzadi ma ksara torzijo katero daš vn nastaviš višino in jo daš zopet nazaj.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Sem se pozanima....Poklical Vugo...
Rekel je, da amortizer ne vpliva na višino ampak torzija. Reku je naj pridem, ko dam platišča gor in s sabo naj pridem s približno obtežitvijo kolikor naj bi tehtalo vse skupaj. Potem bo videl koliko se posede, in dvignil za tolk torzijo.
Na trenutni teži pa več kot tolk visoko ni bilo priporočljivo, ker pač zavorni senzor al kar je že ne bi delal kot je treba, in bi mogoče zadnji konce drugače neslo.
Tako,da bom šel z recimo 50kg v kofani, pa prosil, naj dvigne kolikor je mogoče.
Rekel je, da amortizer ne vpliva na višino ampak torzija. Reku je naj pridem, ko dam platišča gor in s sabo naj pridem s približno obtežitvijo kolikor naj bi tehtalo vse skupaj. Potem bo videl koliko se posede, in dvignil za tolk torzijo.
Na trenutni teži pa več kot tolk visoko ni bilo priporočljivo, ker pač zavorni senzor al kar je že ne bi delal kot je treba, in bi mogoče zadnji konce drugače neslo.
Tako,da bom šel z recimo 50kg v kofani, pa prosil, naj dvigne kolikor je mogoče.
Re: Torzija. rabim pomoč
pozdravljeni
da nebom odperal nove teme bom uporabil kar to saj se nanaša na torzijo..
no stvar je taka imam cliota 1.4 1996 letnik in ga mam namen spustit kakšne 4 cm (spuščal bom z original fedri) in sedaj me zanima kako je z zadno torzijo nekje sem slišal da se zadevo lahko spusti samo zelo torej več kot 4 cm (preveč zame) drugi spet pravijo da se da zadevo regulerat natančno oz približno in ga spustit za teh 4 cm..
pa še zanima me kaj bi kaj policaji rekli glede na to da je zadeva na original fedrih ampak samo "malo" nižje.. kao da se je zadeva posedla ?? al neki tazga ?? pa koliko sploh to gledajo ker 4 cm mislim da niti ni tako zelo veliko..
hvala za odgovor.
da nebom odperal nove teme bom uporabil kar to saj se nanaša na torzijo..
no stvar je taka imam cliota 1.4 1996 letnik in ga mam namen spustit kakšne 4 cm (spuščal bom z original fedri) in sedaj me zanima kako je z zadno torzijo nekje sem slišal da se zadevo lahko spusti samo zelo torej več kot 4 cm (preveč zame) drugi spet pravijo da se da zadevo regulerat natančno oz približno in ga spustit za teh 4 cm..
pa še zanima me kaj bi kaj policaji rekli glede na to da je zadeva na original fedrih ampak samo "malo" nižje.. kao da se je zadeva posedla ?? al neki tazga ?? pa koliko sploh to gledajo ker 4 cm mislim da niti ni tako zelo veliko..
hvala za odgovor.
Re: Torzija. rabim pomoč
Mislim da ima torzija zamaknjene ripne na vsaki strani tako da če samo na eni premakneš se bo znižal za določeno mero, če pa potem na drugi strani daš za eno ripno nazaj pa se malo dvigne nazaj (ker naj bi bile različne ripne na vsaki strani)
Re: Torzija. rabim pomoč
torej to pomeni kaj ? če sm prav zastopu se da samo potem je avto na eni stran višji kot na drugi oz je torzija na eni strani bol obremenjena ?
Re: Torzija. rabim pomoč
Pozdravljen...
Tu je članek kako pa kaj...
http://www.retro-renault.com/forums/mec ... n-bar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LP Nejc
Tu je članek kako pa kaj...
http://www.retro-renault.com/forums/mec ... n-bar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LP Nejc
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Re: Torzija. rabim pomoč
hvala za odgovr.
edit: kaj se da pa s samimi fedri oz blažilniki nardit oz pač tisto tadrugo zadevo k blaži use skupi..
edit: kaj se da pa s samimi fedri oz blažilniki nardit oz pač tisto tadrugo zadevo k blaži use skupi..
Re: Torzija. rabim pomoč
Lahko jih das predelat da so trsi oziroma se skrajsajo batnice, ce bi jih slucajno zabijalo skupaj.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;