Uno turbo vzmetenje

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Odgovori
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Uno turbo vzmetenje

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Skratka gre se za vzmetenje uno turbo i.e. 93l.
ZAnima me kako mnenje mate, sploh tisti ko ste ze vozili zadevo.
Se dobro drzi ceste ali ne?
Moj ima amortizerje totalno v riti, serijske fedre in pa 175/65 r13 gume.
Zdi se mi da se slabo lima ceste, sem zadnjic skor dvakrat z ceste leto, ok kriv je tudi motor , ce gres z yugotoviga 60km na 114km sam useen.

lp
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Svetujem ti, da kompletno zadevo wechslaš, ker tisto sranje noter ni doraslo motorju.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Aja, sej res - zadevo sm vozu. Problem je v tem, da ma avto preveč visoko težišče... Treba ga je spustit, pa utrdit... Vsaj za moje pojme. Tud bremze niso nevem kaj...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Tko kt je Pugi reku, sm ga tud sam pelal, pa še posebej pri hitrosti ga je celo cesto preveč! Ni stabiln, preveč plava!
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Pugi napisal/-a:Aja, sej res - zadevo sm vozu. Problem je v tem, da ma avto preveč visoko težišče... Treba ga je spustit, pa utrdit... Vsaj za moje pojme. Tud bremze niso nevem kaj...
sej to ni blem O:)
Ce se odlocim da ga obdrzim pride -6centi pa trsani amortizerji.
lp
Uporabniški avatar
BaSe
Opel freak
Prispevkov: 50
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:24
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a BaSe »

ma ja spusti ga kot yugiča pa maš formulo O:) :D
SlikaSlika
golf_c
Edini plešasti avto v klubu
Prispevkov: 208
Pridružen: 11 Okt 2004, 13:20
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a golf_c »

monster_d napisal/-a:
Pugi napisal/-a:Aja, sej res - zadevo sm vozu. Problem je v tem, da ma avto preveč visoko težišče... Treba ga je spustit, pa utrdit... Vsaj za moje pojme. Tud bremze niso nevem kaj...
sej to ni blem O:)
Ce se odlocim da ga obdrzim pride -6centi pa trsani amortizerji.
lp
če se boš odloču da ga obdržiš boš to naredu.....če pa ne veš al bi ga obdržu al ne....pol pa prvo spusti pa strši.....pa se ti ne bo treba več odločat......ga boš sigurn obdržu.... :D
Slika
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Sej fora je v tem da sem kupo avto izrecno zaradi motorja, ker ga drugace skor ni variante dobit, se v italiji ne...
Ma manjso okvaro na motorju tak da treba to sporihtat.
Moram jutr pogledat kako je s plehom, ce je se kolko tolko ok zadeva bom ga obdrzo pa registriral.

@Base
Tolko kot jugica ga dvomim da gre spustit ker te se bo izpuh dobesedno po podu vleko.
Sej ves -10centi je mal huda :-$ :D
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Turbo addict
Prispevkov: 32
Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a A3Turbo4Life »

Ja obvezno ga spusti, ker drugače se boš razbil. Ne vem kaj so takrat razmišljali odgovorni za podvozje. Pa če boš dal 60mm, potem moraš vedeti, da moraš zamenjati amortizerje z bolj športne ali pa dati te skrajšat, ampak moj nasvet je, da daj raje športne. Moraš pa še tudi dati na downpipe tisti gibljivi del (pletenico), ker drugače ti bodo začelo pokati okoli vijakov, kjer je privijačen downpipe. Preveč nabija potem zadeve, pa še nizek je in boš oral downpipe malce skrajšati, da ne bo potem čisto pri tleh.

Jaz imam nove amortizerje in 35mm vzmeti in zadeva je veliko boljša. Gume imam tudi original dimenzijo in bom videl kako bo kaj izgledal avto na 195/45-15. Če bo koza pridejo še malce nižje vzmeti, če bo pa vredu bo pa vredu. :D

Če boš pa naredil avto preveč trd, potem si pa spet naredil sranje, ker je avto prelahek, da bi bil trd kot deska in imel dobro lego. Dogajalo se ti bo , da boš "odhopsal" iz ovinka.

Bye
Slika
Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

A3Turbo4Life hvala za nasvet z prve roke =D>
Fedre bom dal nekaj v cenejsem rangu apex ali pa fk.
morajo pa bit 5-6centi.

Hm... downpipe? cev namesto katalizatorja?
RAzlozi prosim mal natancneje.
lp
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Turbo addict
Prispevkov: 32
Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a A3Turbo4Life »

Downpipe je tisti del, ki pride od turbine dol.

Lahka daš tudi cev namesto katalizatorja, ampak potem si tako poštimaj, da boš lahko za tehničnega nazaj gor nataknil katalizator :D

Pri turbo motorjih je katalizator izguba moči, ker pač ovira čimboljši izhod izpušnjih plinov. Jaz si bom naslednje leto dal narediti komplet izpuh, brez kakršnega koli sranja vmes. Tudi če boš vzel dol izpuh takoj za katom, boš videl, da avto sploh ni glasen. Jaz sem bil prav presenečen.

Za tehničnega bom pa imel še stari izpuh z katalizatorjem, ki še proti pričakovanju deluje odlično.

Bye
Slika
Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Kata vec ni gor, sesel se je prejsnjemu lastniku...
Nekako morem lambdo prekrit.

Ker fora je kolk sem gledal da so eni meli kat eni pa ne.
Odgovori