Objavljeno: 16 Mar 2008, 16:40
Un tip je iz Kranja oz. okolice. Ima tudi neko spl. stran, se pa ne spomni imena.
Motosport....?
Motosport....?
To dela en tip ki ima CNC stroj za Italijanski forum Pug vozil ... če rabiš ti zrihtam rabiš pa še eno debelo pločevino zavariti čez vrh blatnika pa prišravfat spodaj en kos, ki drži vijake na mestu da ti spreminjaš nagib amortizerja ... na mizi pri vulkanizerju nastaviš z aparaturo stopinje - za cesto od 1 do tam okrog 1.5 stopinje in pol tako točno obe strani zategneš ... ceno ne vem jaz sem dobil te kose po moji ceni niso za prodajo če pa prideš k meni ti dam plato da si jo skopiraš pa pol razširimo po forumu sam da se ne bo kdo spomnu to prodajat za biznis to je samo za norce in mora bit zato poceni ... pa še uniball rabiš za v center da se amortizer lahko obrača not ... je pa lahko za vsak avto v skrajnem primeru si za drugačen amortizer prirediš vpetje ... Ti si pa verjetno mislil za gornjo povezavo med amortizerji L.p. M.kennmann napisal/-a:@Maxxs:
tale zadevca je po meri narejena, al kako? kje si nabavu? prav ORNG rabim neki takega, ker me na AC pri menjevanju pasov fejst nese levodesno
mi lahko pomagas?
To dela en tip ki ima CNC stroj za Italijanski forum Pug vozil ... če rabiš ti zrihtam rabiš pa še eno debelo pločevino zavariti čez vrh blatnika pa prišravfat spodaj en kos, ki drži vijake na mestu da ti spreminjaš nagib amortizerja ... na mizi pri vulkanizerju nastaviš z aparaturo stopinje - za cesto od 1 do tam okrog 1.5 stopinje in pol tako točno obe strani zategneš ... ceno ne vem jaz sem dobil te kose po moji ceni niso za prodajo če pa prideš k meni ti dam plato da si jo skopiraš pa pol razširimo po forumu sam da se ne bo kdo spomnu to prodajat za biznis to je samo za norce in mora bit zato poceni ... pa še uniball rabiš za v center da se amortizer lahko obrača not ... je pa lahko za vsak avto v skrajnem primeru si za drugačen amortizer prirediš vpetje ... Ti si pa verjetno mislil za gornjo povezavo med amortizerji L.p. M.kennmann napisal/-a:@Maxxs:
tale zadevca je po meri narejena, al kako? kje si nabavu? prav ORNG rabim neki takega, ker me na AC pri menjevanju pasov fejst nese levodesno
mi lahko pomagas?
A si pristal ? Ni za kaj naslednjič gremo v Forli če boš šel in spomladi bi šel mogoče do Varana ... L.p. M.jeaka napisal/-a:Ni za kaj maxss! sem resnično užival in bi še spet takoj.
Hvala za vse!!!
Zdej pa ma da axa sestavš hitr če ne bom jezn
sam bo pa letel
Word! Enostavno tako to gre, vsi smo hotli tunat mlinčke pa je enostavneje nabaviti nekaj močnejšega.irCAR81 napisal/-a:Prej ko se boš znebil 1.4 mlinčka, lažje ti bo.
dvomim da je motor ok, mogoče ga je vrglo s faze, ker ni lih nedolžno videt...bajta napisal/-a:http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2102522
evo. prevoženih 100kkm? tk da najbrž neb rabu mašine skor nič popravlat.
pa za avto daš kok 600? mogoč še mal zbiješ. pa za delo ene 200. itak more šravf na šravf pasat? pa maš 110 konjev v tvoji
1.4 in 1.6 so iz iste familije motorjev, isti nosilci isti most...za vecje motorje pride drugi most.:BooMbAsTiC:. napisal/-a: Drmo, verjetno paše 1.6 motor, ker kakor sem prebral ni veliko razlik, vizuelno tudi ne....z 90KM bi že bil precej bolj zadovoljen
atmosferski gre recimo tja do 250hp....naprej je rezerviran za kalvobajta napisal/-a:130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!
ViKo napisal/-a:atmosferski gre recimo tja do 250hp....naprej je rezerviran za kalvobajta napisal/-a:130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!
sam to so že racing zadeve....žre pa 120L/100km...je pa še vedno kr vzdržljiva zadeva