... Poznam enega, ki ga ima - 2.0 16 v ... če se boš odločilsmile4me napisal/-a:kup si motor 1.6 16V 125 al pa 2.0 16V 136
Povečanje moči (motor 1.4i; 75KM)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
tnx za info, ampak 2.0 ne pride v poštev, ker kot prvo bi mogu potem veliko več posegov naredit, da bi se vse poklopilo.
Mogoče bi 1.6 16v od mk2 (90KM).
Sedaj,če bi dobil tak motor, ali pa 1.6i 8v (90KM; mk1)...
Kolk bi bla po vaše cena za tak motor? Recimo če bi si zrihtu motor (z vsem kablovjem), kaj mi pole še preostane naredit. Kaj bi z mojim 1.4?
Če pa bi se odloču za manjše posege, da bi pridobil ene 10KM na mojem 1.4i (koliko bi pripomogel BMC karbon filter (sem ga že mel na zx-u) za motorje od 1.4-2.0, potem mogoče en drug avspuh (za komplet mislim, da se ne bom odločil, ker je predrago, pa tud na teh. pregledu dvomim, da bi me spustili, vsaj ko sem bil z zx-om me niso, sem mogu nazaj montirat katalizator.
Kolk stroškov bi blo tle?
Mogoče bi 1.6 16v od mk2 (90KM).
Sedaj,če bi dobil tak motor, ali pa 1.6i 8v (90KM; mk1)...
Kolk bi bla po vaše cena za tak motor? Recimo če bi si zrihtu motor (z vsem kablovjem), kaj mi pole še preostane naredit. Kaj bi z mojim 1.4?
Če pa bi se odloču za manjše posege, da bi pridobil ene 10KM na mojem 1.4i (koliko bi pripomogel BMC karbon filter (sem ga že mel na zx-u) za motorje od 1.4-2.0, potem mogoče en drug avspuh (za komplet mislim, da se ne bom odločil, ker je predrago, pa tud na teh. pregledu dvomim, da bi me spustili, vsaj ko sem bil z zx-om me niso, sem mogu nazaj montirat katalizator.
Kolk stroškov bi blo tle?
koliko več posegov bi pa potemtakem moral naredit da bi dal 2.0 noter? če je mašin na istih nosilcih itd. moreš čist isto proceduro dat skoz ali daš čist enga desetega 1.6 not ali pa 2.0 pri obeh boš moral najbrž menjat komplet elektroniko. ostlao je pa od tebe odvisno. a se boš z temi bremzami igral ali ne. pa kak športni filter? 100% več kot 5 konjev ne dobiš od njega denarja je pa kr dost. raje k nekomu naj ti glavo zniža boš z tem več dobil.
... prvo bi moral na tvojem 1.4 zamenjat glavo ... dal bi lahko tisto od 106 xsi-ja ki je kakor pri AX Gti in njegove injektorje sesalni kolektor ter 4-2-1 izpušni kolektor ... če bi naredil glavo - sportal in malo povečal kanale ter spustil glavo za 5 desetink cca (moraš preračunatK.R.) ... in pri Senici pol čipal tvojo elektroniko bi lahko računal na cca 110 km ... seveda pa pri teži avtomobila kot je tvoj to ne bi bilo isto kakor če bi to naredil na kakem saxoju ... jaz bi na tvojem mestu menjal motor še vedno pa ti lahko prodam glavo L.p. M..:BooMbAsTiC:. napisal/-a:tnx za info, ampak 2.0 ne pride v poštev, ker kot prvo bi mogu potem veliko več posegov naredit, da bi se vse poklopilo.
Mogoče bi 1.6 16v od mk2 (90KM).
Sedaj,če bi dobil tak motor, ali pa 1.6i 8v (90KM; mk1)...
Kolk bi bla po vaše cena za tak motor? Recimo če bi si zrihtu motor (z vsem kablovjem), kaj mi pole še preostane naredit. Kaj bi z mojim 1.4?
Če pa bi se odloču za manjše posege, da bi pridobil ene 10KM na mojem 1.4i (koliko bi pripomogel BMC karbon filter (sem ga že mel na zx-u) za motorje od 1.4-2.0, potem mogoče en drug avspuh (za komplet mislim, da se ne bom odločil, ker je predrago, pa tud na teh. pregledu dvomim, da bi me spustili, vsaj ko sem bil z zx-om me niso, sem mogu nazaj montirat katalizator.
Kolk stroškov bi blo tle?
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
... ne vem ker nisem imel nikoli take pločevine okrog kot ti poglej porabo od AX gti-ja in pol simuliraj vem da so ljudje ki so jih spravili na 7 meni pa ni pil nikoli pod 9 lahko ga pa tudi spraviš na 11 če se igraš z njim ... če majhen motor vrtiš visoko porabiš pri isti hitrosti več kot če bi 2.0 vozil normalno brez ga obremenit - z isto hitrostjo ... 1.4 je za ax že saxo je pretežek zanj tvoj bi rabil 2.0 ... L.p. Maxss.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Poraba, zgolj informativno. Zdej je poraba recimo od 7-8l/100km. Če pride do 9-10l/100km, pole je tolk ko VTSka
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Danes mi je kolega,ki mi štima notranjost (aa), povedal da je njegovega clia 1.2 16V z original 75KM spravu na 100KM, z predelavo oz. menjavo elektronike in nižanjem glave. (delal naj bi mu eden, ko štima elektroniko za rally vozila za več al manj celo Slovenijo).
Rekel je, da je poraba tm 0,5l- 1l več, precej da se pozna na navoru in pa končna je precej hitrejša.
Bil pa je brez avta 3 dni ... Cena za to pa je bla 150e, kolikor jst vem. Meni se zdi ugodno in pridobitev res izjemna.
Rekel je, da je poraba tm 0,5l- 1l več, precej da se pozna na navoru in pa končna je precej hitrejša.
Bil pa je brez avta 3 dni ... Cena za to pa je bla 150e, kolikor jst vem. Meni se zdi ugodno in pridobitev res izjemna.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
kdo pa je to delal? pa s kod je?.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Danes mi je kolega,ki mi štima notranjost (aa), povedal da je njegovega clia 1.2 16V z original 75KM spravu na 100KM, z predelavo oz. menjavo elektronike in nižanjem glave. (delal naj bi mu eden, ko štima elektroniko za rally vozila za več al manj celo Slovenijo).
Rekel je, da je poraba tm 0,5l- 1l več, precej da se pozna na navoru in pa končna je precej hitrejša.
Bil pa je brez avta 3 dni ... Cena za to pa je bla 150e, kolikor jst vem. Meni se zdi ugodno in pridobitev res izjemna.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Mislm da so ti že vsi povedal da to ne gre za 150€. S samim portanjem glave, remapom pa boljšmu izpušnim sistemom ne dobiš nikol 25konjev. Sploh ne na 1.2 motorju....Potem bi jih imela od brata 205ka že 200
Glede tvojega motorja sem ti pa že povedal, da je najlažje če kupiš en 1.6 90km motor pa daš notri. Razlika med 1.4 in 1.6 je res minimalna če gledaš na zunej. Pozna se pa precej na navoru in moči.
Glede tvojega motorja sem ti pa že povedal, da je najlažje če kupiš en 1.6 90km motor pa daš notri. Razlika med 1.4 in 1.6 je res minimalna če gledaš na zunej. Pozna se pa precej na navoru in moči.
ja in spet lahko poiščeš pri meni motor elektroniko in kable če boš rabil ... pa še kaj drugega ... L.p. M.drmo napisal/-a:Mislm da so ti že vsi povedal da to ne gre za 150€. S samim portanjem glave, remapom pa boljšmu izpušnim sistemom ne dobiš nikol 25konjev. Sploh ne na 1.2 motorju....Potem bi jih imela od brata 205ka že 200
Glede tvojega motorja sem ti pa že povedal, da je najlažje če kupiš en 1.6 90km motor pa daš notri. Razlika med 1.4 in 1.6 je res minimalna če gledaš na zunej. Pozna se pa precej na navoru in moči.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Ewo ena mapa za 1.4 i motor : http://www.moj-album.com/uredi/maxss/11 ... s=11400131 ... Jaka hvala za potrpežljivost in dobro družbo L.p. Maxss
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
se da tudi 220 samo meni je bolj zanimiv brez kompleksorjev in turbime pa v AX-u bi moral nekaj pokazat vseeno - prejšnji lastnik je delal z njim boljše rezultate na 200 m kot dobri 1.6 ... in če bo Željko tolko svinjsko prjazn da mi bo delal havbo in notranje obloge iz karbona bom še bolj zadovoljen ...bajta napisal/-a:130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!
I have no money , I have no job ... I have no problems ...