novi bati
novi bati
Pozravljeni, malo sem zbiral info in zvedu da samo batni obročki za
koj motorček 2.6 r6 stanejo 300 euro. za 400 pa dobim nove bate, ker pač nebi vzel original...
ta moj motor pa ni pogosto v kakih temah in je sploh zelo malo omenjen.
zanima pa me kje bi dobu mere original batov, premer je 88,8mm
drugo pa mi je neznano (rabim še fi osi od bata in razdaljo od osi do vrha bata)
Hvala za vsakršno pomoč...
koj motorček 2.6 r6 stanejo 300 euro. za 400 pa dobim nove bate, ker pač nebi vzel original...
ta moj motor pa ni pogosto v kakih temah in je sploh zelo malo omenjen.
zanima pa me kje bi dobu mere original batov, premer je 88,8mm
drugo pa mi je neznano (rabim še fi osi od bata in razdaljo od osi do vrha bata)
Hvala za vsakršno pomoč...
kaj?
zdej stvar je tako.
en kup folka me prepričuje da ne dam notr 2.6 ker je premalo konjev in je res težek ko hudič!
sem pa preštudiral da če dam zdej not r4 motor imam zaradi predelane karoserije cel motor za prednjo osjo, kar pa je zelo dobro!
tako da še študiram v kaj se bom spustil!
a pol tisti 3.0 24v od omege ni kul, baje glave pokajo al kaj?
zdej stvar je tako.
en kup folka me prepričuje da ne dam notr 2.6 ker je premalo konjev in je res težek ko hudič!
sem pa preštudiral da če dam zdej not r4 motor imam zaradi predelane karoserije cel motor za prednjo osjo, kar pa je zelo dobro!
tako da še študiram v kaj se bom spustil!
a pol tisti 3.0 24v od omege ni kul, baje glave pokajo al kaj?
Če nimaš denarja turbo ni zate, če že nekaj let ne voziš RWD turbo ni zate. Hitro si na 300km to pa skupaj z 900kg in zadnjim pogonom ni samo tak obvladat! Priporočam raje c20xe še ta ti boverjetno nekaj časa močan, potem pa ko se navadiš preklop na turbo. Samo bo turbo varianta stala vsaj 5x več kot xe pa še možnost okvare je velika. Turbo motorji se prodajajo po 2k€ in več. Trenutno nevem za nobenega imam sam enega, eden pa še čaka da ga enemu vgradim sta pa oba z cosi glavo
R25 menjalnik bi v kadetu, ker je lahek moral držati nekaj časa, predpostavljam da turbo nebi imel samo 204 konje ima pa turbo že serijsko 280Nm navora, če ga pa čipneš pa preko 400Nm. Če bo noter xe pa menjalnik nebo imel problemov.Aja na homologacijo lahko takoj pozabiš.

R25 menjalnik bi v kadetu, ker je lahek moral držati nekaj časa, predpostavljam da turbo nebi imel samo 204 konje ima pa turbo že serijsko 280Nm navora, če ga pa čipneš pa preko 400Nm. Če bo noter xe pa menjalnik nebo imel problemov.Aja na homologacijo lahko takoj pozabiš.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa