Stran 1 od 2
komplet bremz kit...
Objavljeno: 11 Okt 2007, 13:36
Napisal/-a butc
a ima kdo kake izkusnje s tem...mi se zdi da ni tok drag...
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ?id=405945
Objavljeno: 11 Okt 2007, 20:24
Napisal/-a CupraR
Pocen pa tut ne... Cca 1500eur, za tvoj avto se marsikej dobi na ebay.de za tak denar..
Objavljeno: 12 Okt 2007, 06:59
Napisal/-a djsly
res je.
4batne čeljusti dobiš že za 300€ rabljene seveda. Potem ti ostanejo samo še ploščice (nove cca. 100€) in diski(recimo 310mm 100€/kos).
Objavljeno: 12 Okt 2007, 09:28
Napisal/-a butc
a pol se boljs splaca celjusti uzet z ebaya...diske pa to pa tko kupt posebej...
Objavljeno: 12 Okt 2007, 11:54
Napisal/-a CupraR
djsly napisal/-a:res je.
4batne čeljusti dobiš že za 300€ rabljene seveda. Potem ti ostanejo samo še ploščice (nove cca. 100€) in diski(recimo 310mm 100€/kos).
Ploščice in diski, vsaj novi pr takih dimenzijah ne bodo po 100eur..
3-4 krat več za diske, ploščice mogoče še dobiš čist navadne..
Objavljeno: 12 Okt 2007, 11:56
Napisal/-a butc
na enmu forumu mi je en napisu da se bolja splaca dat gor od a6,a8 bremze..a to pase al ne...
Objavljeno: 12 Okt 2007, 16:08
Napisal/-a dules
al pa od golfa 4 gti al r32
Objavljeno: 12 Okt 2007, 17:38
Napisal/-a CupraR
Razlika med tema dvema kompletoma je nenormalna
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
En ma konkretne diske, drug pa bolj polpet..
+problem da so to vse kompleti 5*100..
Objavljeno: 13 Okt 2007, 09:15
Napisal/-a butc
c so kompleti 5x100 pol bi pasalo na vr6 al ne...mal razloz za nas laike...
Objavljeno: 13 Okt 2007, 10:17
Napisal/-a CupraR
Joj bumbar pozabu da ma VR6 5*100
Kakšne maš ti diske gor?? 280*22
Običen IV GTI ima 285*25, no take so mele tut ene VR6 (najbrš zadnji modeli).
Kokr sm gledal je razlika samo da pride od IV Golfa disk bolj vn (za 6mm)..
Jst mislm da razmak med vijaki na tvojih rokah (za nosilce od čeljusti) je enak kot pr kasnejših generacijah Golfa.. Je pa za preverit, vendar je Golf bolj univerzalc kar se tiče raznih swapov itd tako da bi moral pasat
Uglavnm varjant maš več:
Ostaneš na orginal, daš navadne brembo diske in ene "dirkalne" ploščice.
Ferodo DS3000, Fritech competition (te so res bomba), EBC Yellow.
Pač komlet zdrži tm 10-15.000 km (če bo) grabi pa konkretno..
Lahko daš od IV GTI golfa diske in čeljusti, disk bo samo bolj debel (288*25), kar pa ni zanemarljivo pr pregrevanju.. Tukaj lahko ostaneš na 15col.
To se mi zdi najbolj racionalna odločitev,seveda da bi dal ene ornk ploščice in navadne diske (tako kot sm zgoraj že opisal)
Lahko daš od Audija 312*25 komplet, katerga so mel IV GTI (verzija z 180ps) Octavia RS, Leona 1.8T, to majo vse razmak 5*100. Zadeva že konkretno ustavi (mam Seata), vendar si pol na min 16col..
Seveda lahko uzameš pol čeljusti od raznih večjih Audijev (a6 itd) pač samo pazš da so čeljusti take da lahko nabaviš ene diske ki majo razmak 5*100..
In seveda da uzameš en brembo komplet oz ga sestaviš (čeljusti posebej itd) no to pa res konkretno bremza, sploh ko maš velik notr
No sam tukaj si ponavad na min 16 oz kr 17 col...
Mal poglej tuje forume kaj kej swapajo, eno so cifre k ti jih takole pišem, drugo so pa cene diskov, ploščic in če res vse paše 100%.. Žal dokler nimaš vse v rokah težko veš če bo pasalo..
Recimo ko sm dajal gor brembo kit, je že vse pasalo gor, ko sm pa hotel dat felgo gor pa ni šlo.. Je blo treba še distančnike nabavt
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 13 Okt 2007, 11:33
Napisal/-a butc
hvala cupra r......vsi diski z 5x100 pasejo na moj avto...pol morm sam celjusti dobit pac tko kot si reku da pasejo na disk...feltne mam pa 16 col gor...
Objavljeno: 13 Okt 2007, 12:20
Napisal/-a CupraR
Ja morš tut pogledat ostale dimenzije diskov.
Kot so sredinska lukna (da pride na pesto-mislm da tukaj ne bo problemov) in kolk je tut skupna širina diska-od peste do roba kamor pride feltna..
Prvo najd čeljusti in preden jih kupiš, pol glej če se najdejo ustrezni diski.
BTW upam da mš za zimo tut 16

(no če sličajno menjaš pozimi)
Objavljeno: 13 Okt 2007, 13:10
Napisal/-a butc
Objavljeno: 13 Okt 2007, 15:32
Napisal/-a CupraR
No pol pa sploh ni panike..
Objavljeno: 13 Okt 2007, 15:39
Napisal/-a Ferrarist
no,da nebom odpiral nove teme,me zanima,če obstajajo distančniki za swapnit a8/transporter diske na a6 (distančniki za čeljusti)???

(to leti predvsem na mr.Cupra

) ...ker sem naročil 4 diske/ploščice nove,pa so mi dali prednje A8/transporter...na pogled so enaki,vendar ko sem hotel dat gor spredaj,ni šlo...?drsna? površina je prava,vse pravo,vendar so diski pre veliki...
Objavljeno: 13 Okt 2007, 15:47
Napisal/-a dules
ti moreš sam zamenjat nosilce zavornih klešč na prave , oz pravo dolžino !
Objavljeno: 13 Okt 2007, 16:00
Napisal/-a CupraR
Debelina diska je ustrezna?? Torej je sam fi prevelik??
Potem rabiš čeljust dvignt-drugi nosilci oz dat gor tako čeljust ki je ustrezna za nove diske..
Ploščice drgač pašejo v čeljusti??
BTW ker A6 maš (letnik motor) in od kerga A8 so diski?? Da dimenzije prevermo..
Objavljeno: 14 Okt 2007, 10:05
Napisal/-a Ferrarist
diske sem komplet zmontiral že gor,vse vredu,dokler ni blo za prišraufat čeljusti...NI ŠLO
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
...torej debelina vredu,drsna površina vredu,le čeljusti so bile ?preveč pomaknjene proti platišču?...avto je A6 l.03,1,9 tdi...da pa so diski ki jih imam doma od a8,vem,ker smo meli osmico še en mesec nazaj doma...je pa bla l.99-2,5 tdi...točnih mer enega in drugega diska pa nisem pomeril...a pesta od a6/a8 so enaka-torej je razlika le v čeljustih,ali so čeljusti enake/pesto drugačno?

Objavljeno: 14 Okt 2007, 11:55
Napisal/-a Ferrarist
evo...mal pogledal po ebayu...zgleda.da ma a6 288x25, tele ki jih mam doma pa 312x25...
Objavljeno: 14 Okt 2007, 14:02
Napisal/-a CupraR
Po mojem katalogu ma A6 1.9 TDI 03 letnik že 312*25
A6 1.9 do letnika 01 pa ma 288*25
A8 2.5 TDI ima ali 314*30 ali 323*30..
Torej je disk predebel, čeljust ne bo šla gor..
Vsi A8 majo vsaj 30mm debel disk..
+disk od A8 pride bolj vn za 13mm (sredinski del kamor pride feltna)