Stran 1 od 1

Senzor za temp. olja in vode

Objavljeno: 11 Jun 2007, 13:56
Napisal/-a mloncar
Kam je najbolj priporočljivo zmontirat senzor za ta dva števca?

Za tem olja sem razmišljal, da bi mi strugar naredil adapter, ki bi ga zašvasal na karter (iz strani). Sicer sem zraven števcev dobil narejene adapterje, ampak ta je namenjen za na podn karterja (namesto čepa za izpust olja), tja pa ne bom dal senzorja, ker nikol ne veš kje ga bom odlomil :D Ali je boljša varjanta, da kupim adapter za pod oljni filter in tam zmontiram senzor?

Slika

Senzor za temp vode pa ne vem kam naj dam. Nekaj sem po netu gledu in ponavadi ga dajo v ohišje termostata ali pa v cev (s ustreznim adapterjem) med mašino in hladilnikom. Katera lokacija je boljša?

Objavljeno: 11 Jun 2007, 14:24
Napisal/-a djsly
poglej na vodno pumpo če maš kak čepek viška in ga tja montiraj. Jest sem mel to na R5 sam se ne spomnem več kam sem montiral. Najverjetneje na vodno pumpo.

Objavljeno: 11 Jun 2007, 15:01
Napisal/-a zlabo
ja mene tud zanima nekaj v zvezi s tem. In sicer kje naj bi se merila temp. olja? Pred oljnim hladilnikom (direktno iz filtra), ali za njim (na povratku v karter)?

Objavljeno: 11 Jun 2007, 15:35
Napisal/-a _BANDIT_
Temp olja se meri temp v karterju.

Objavljeno: 11 Jun 2007, 15:55
Napisal/-a cakomman
zlabo napisal/-a:ja mene tud zanima nekaj v zvezi s tem. In sicer kje naj bi se merila temp. olja? Pred oljnim hladilnikom (direktno iz filtra), ali za njim (na povratku v karter)?
odvisno kako imaš narejeno, definitivno pa pred oljnim hladilnikom ;)
obstaja sendvich platka, kot tista zgori na sliki, ki je kot adapter med oljnim filtorm in ogrodjem. Gor na ta adapter se ponavadi obesi še senzor za pritisk olja. Seveda pa to za temp. pride v poštev le, kot sem že omenil, če ne gre olje preden pride tja še skozi hladilnik. Lp

Objavljeno: 11 Jun 2007, 16:18
Napisal/-a zlabo
Ja,jaz imam to adapter plato z enim izvodom vmes, in gre od tukaj v oljni hladilnik, iz oljnega hladilnika pa direktno v karter.
zgleda pa takole:
http://opc.mr2oc.com/online_parts_catal ... filter.GIF

bandit pa cakoman,vidva sta lih kontra napisala, katero je zdej prov? :D


P.S.: mloncar, upam da ne zamerš k sem se vrinu v tvojo temo... 8-[

Objavljeno: 11 Jun 2007, 18:24
Napisal/-a cakomman
nism nč kontra napisal... opcij je pač več, načeloma pa se temp drastično ne bi smela razlikovati med omenjenema dvema opcijama. V karterju se pač ponavadi meri zato ker se tam zadržuje največ olja in je s tem tam nekako najbolj stabilna temp., hkrati pa je univerzalno glede na omenjen problem s hladilniki...

Objavljeno: 11 Jun 2007, 20:25
Napisal/-a zlabo
verjetno bom meril temp. kar za hladilnikom, na cevki ki je povratna proti karterju. Najlažje mi je na cevko poštukat en T člen, da dam senzor gor. Tlak pa bom meril direkt na sendvič plati.
Drugače pa, koliko je ponavadi tlak olja? Verjetno tja do ene 6bar max, ane? Pa temperatura nekih 110° max? Ker morm vedeti za pravilno izbiro senzorjev-to bo lastni projekt in ne iz štacune 8-[

Objavljeno: 12 Jun 2007, 00:51
Napisal/-a roki
jst mam okol 7+ barov ko je motor hladen... več kot pa 100°C mi pa ni uspel ola spravt... sam jst sm pač jest... :D

Objavljeno: 12 Jun 2007, 06:56
Napisal/-a red_mamba
jst mam tud sedvič med blokom in filtrom, sam nimam še zvezanih senzorjev O:)

Objavljeno: 12 Jun 2007, 07:10
Napisal/-a JohnyR
Temp olja se ponavadi meri pri oljni pumpi. Tam je tudi ponavadi luknja za senzor.

Skor vsak motor ima za pripravljeno mesto za takšne senzorje, ker jih uporabljajo v času ko je le ta še v razvoju. Vsaj tako je pri mojem.