Senzor za temp. olja in vode
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Senzor za temp. olja in vode
Kam je najbolj priporočljivo zmontirat senzor za ta dva števca?
Za tem olja sem razmišljal, da bi mi strugar naredil adapter, ki bi ga zašvasal na karter (iz strani). Sicer sem zraven števcev dobil narejene adapterje, ampak ta je namenjen za na podn karterja (namesto čepa za izpust olja), tja pa ne bom dal senzorja, ker nikol ne veš kje ga bom odlomil Ali je boljša varjanta, da kupim adapter za pod oljni filter in tam zmontiram senzor?
Senzor za temp vode pa ne vem kam naj dam. Nekaj sem po netu gledu in ponavadi ga dajo v ohišje termostata ali pa v cev (s ustreznim adapterjem) med mašino in hladilnikom. Katera lokacija je boljša?
Za tem olja sem razmišljal, da bi mi strugar naredil adapter, ki bi ga zašvasal na karter (iz strani). Sicer sem zraven števcev dobil narejene adapterje, ampak ta je namenjen za na podn karterja (namesto čepa za izpust olja), tja pa ne bom dal senzorja, ker nikol ne veš kje ga bom odlomil Ali je boljša varjanta, da kupim adapter za pod oljni filter in tam zmontiram senzor?
Senzor za temp vode pa ne vem kam naj dam. Nekaj sem po netu gledu in ponavadi ga dajo v ohišje termostata ali pa v cev (s ustreznim adapterjem) med mašino in hladilnikom. Katera lokacija je boljša?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
odvisno kako imaš narejeno, definitivno pa pred oljnim hladilnikomzlabo napisal/-a:ja mene tud zanima nekaj v zvezi s tem. In sicer kje naj bi se merila temp. olja? Pred oljnim hladilnikom (direktno iz filtra), ali za njim (na povratku v karter)?
obstaja sendvich platka, kot tista zgori na sliki, ki je kot adapter med oljnim filtorm in ogrodjem. Gor na ta adapter se ponavadi obesi še senzor za pritisk olja. Seveda pa to za temp. pride v poštev le, kot sem že omenil, če ne gre olje preden pride tja še skozi hladilnik. Lp
..:: Nissan Silvia 300HP+ ::..
Ja,jaz imam to adapter plato z enim izvodom vmes, in gre od tukaj v oljni hladilnik, iz oljnega hladilnika pa direktno v karter.
zgleda pa takole:
http://opc.mr2oc.com/online_parts_catal ... filter.GIF
bandit pa cakoman,vidva sta lih kontra napisala, katero je zdej prov?
P.S.: mloncar, upam da ne zamerš k sem se vrinu v tvojo temo...
zgleda pa takole:
http://opc.mr2oc.com/online_parts_catal ... filter.GIF
bandit pa cakoman,vidva sta lih kontra napisala, katero je zdej prov?
P.S.: mloncar, upam da ne zamerš k sem se vrinu v tvojo temo...
nism nč kontra napisal... opcij je pač več, načeloma pa se temp drastično ne bi smela razlikovati med omenjenema dvema opcijama. V karterju se pač ponavadi meri zato ker se tam zadržuje največ olja in je s tem tam nekako najbolj stabilna temp., hkrati pa je univerzalno glede na omenjen problem s hladilniki...
..:: Nissan Silvia 300HP+ ::..
verjetno bom meril temp. kar za hladilnikom, na cevki ki je povratna proti karterju. Najlažje mi je na cevko poštukat en T člen, da dam senzor gor. Tlak pa bom meril direkt na sendvič plati.
Drugače pa, koliko je ponavadi tlak olja? Verjetno tja do ene 6bar max, ane? Pa temperatura nekih 110° max? Ker morm vedeti za pravilno izbiro senzorjev-to bo lastni projekt in ne iz štacune
Drugače pa, koliko je ponavadi tlak olja? Verjetno tja do ene 6bar max, ane? Pa temperatura nekih 110° max? Ker morm vedeti za pravilno izbiro senzorjev-to bo lastni projekt in ne iz štacune
jst mam tud sedvič med blokom in filtrom, sam nimam še zvezanih senzorjev
Bad things happen to good people all the time for no reason!
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani