DeVito Exhausts

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

OK ne dojames...ne vem kaj naj narisem?

Za micke pa evote ma ze lahko postimane izpuhe (kar se flow-a oz. performacet tiče) ker naredi xyz kosov.

Za en jeben 350Z izpuh se pa nau 1 mesc jebu pa studiru in pika!

Ce mu bi narocil 30 kosov za 350Z sem pa preprican da bo izdelek odlicen tud kar se zmogljivosti tiče.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Kot prvo bistro dete je dobi narocilo za evo-ta samo en kom. in pol k je un model vidu da je hud jih je narocil se xx...tko da ne bit pameten ce ne poznas situacije...kako lahzko govoris o necem cesa sploh vidu nis niti probu ne...vsak bo kupu tist k bo hotu ampak za to se ni potrebno pluvanje po drazjih zadevah, tipicno za slovencke...ce si ne morem privoscit bom pa pluvu cez...svasta...jest se itak ne grem vec tko da O&O jest vem kva dela na mojmu tko da...
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Ce tko mislis da lahko kr tko zadanes katerkol avto z pravim izpuhom pol pa ti garantiraj al pa Devito naj da bo pridobil toliko kot z srednjim razredom japan aftermarket izpuhom.

Simpl k pasul.

Da dam 1000€ za izpuh pa ne pridobim nic KM ceprav je stock restriktiven... ](*,)

Me prav zanima kako vesel bi bil ti ce se bi ti to zgodilo.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Glej brez veze tuki neki jokas dej kes pejd na dyno pokaz da nisi dobu nic vrni izdelek pobner kes nazaj in pol pisi tukaj gor, prej so samo buce...
Kot drugo pri izpuhu je vazen samo kolektor kar je za njem je samo to da je dost velik in lepo speljane krivine nic drugega...tko da ne morit tuki...prvo zrihtaj prvo stvar pol pa drugo...k folk misle da bo na stock kolektor dobil konje na odprt izpuh a lahko umrem od smeha zdej...fora zadnjega dela je da ne zamori sceno in ne da da konje...tko da mal razmisleka ne skodi preden kej pises...
MUGEN CR-X
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vidis to ni res. Zadnji del je se kako pomemben, ce mora biti na avtu.
Vecini, mogoce tudi Devitu to ni jasno. Ce bo prevelik premer bo moc padla, ce premajhen prav tako.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Dej kva ni res!
Na hondah mas preverjeno da zadeva nima veze...kot drugo vsak normalen da gor tolk kolkr se ve da ma se ucinek in ne 5" ror, ce bi tvoje trditve bile pravilne bi bil drag kolektor najbolj v pizdi pa ni...pizda pa sej tuki vsi bol veste kolkr devito sam, kar naenkrat razlagate kaj devito-ttu ni jasno in bla bla a noben spregovoril enga stvaka z njim...carji jest bi tud rad bil tolk pameten ](*,) ](*,) ](*,) prou res sem ponosen na vas, pridem drugic do vas izpuh narest dnar mam hocem isti izdelek ce ga ne dobim bo frka...hocem lahko zadevo in odprto pa da se ne dere a bo ql...
MUGEN CR-X
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Pol če prav razumem, da sam kolektor + hp,
tako kot ti razlagaš ?????
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Charger napisal/-a:Vidis to ni res. Zadnji del je se kako pomemben, ce mora biti na avtu.
Vecini, mogoce tudi Devitu to ni jasno. Ce bo prevelik premer bo moc padla, ce premajhen prav tako.
Ja...in kje to on sproba/pomeri za vsak custom izpuh posebi? :-s

Sam to pravim, da to manjka sploh ce das enako kesa kot za nek hud aftermarket preverjen izpuh kateri da "skoraj" toliko moci kot pise na papirju.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

aja in kolk konjev je to, dej mi za en AM kizpuh od kolektorja naprej podatke kolk konjev da k nikjer nisem videl teh podatkov prou nikjer, ker ti nemorejo dat na to nikarsne garancije HALO...

Kolektor + odprt izpuh je max HP gain

Je pa tud na stock izpuhu z kolektorjem pridobitev HPjev ce je ta ze v osnovi dobro narejen...za o0bratno ne bo kaksne velike razlike bo ampak do 5hp mogoce...odvisno od kako je zastavljen stock izpuh in kako je zastavljen stock kolektor...

Kolega na vti-ju z stock izpuhom brez cat. z 4-1 kolektor 13HP od no name kolektorja...in ja dyno je narejen in izpisi so !

Je pa lepo da vsak dan neki nouga zvem ](*,) ](*,) ](*,)
a bo prsl to na konc tolk dalec da remus zadnji lonec da 5hp minimalno :D :D :D
Zadnjič spremenil TypeKoshiR, dne 22 Maj 2006, 11:39, skupaj popravljeno 1 krat.
MUGEN CR-X
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

ne ne bo, lahko pa vprasas RC-ja klko je dobo + hp,
ko je dal zadni lonec od rufferja
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

grafe na sceno pa bo...
glih cekiram pri keri malo bolj znani firmi dajejo zraven HP gain pri catback ali pa od kolektorja naprej sistemi...in zacuda pri nobenem ni nobene izjave ki namigujejo na HP pri kolektorjih ja pri sistemih naprej pa ne...a ni to cudno :-k
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

edina pizdarija za vas znalce je to da sem jaz osebnmo premenjal kar nekaj kolektorjev in teh izpuhov in mal vem kaj da in kaj ne....(so pa bli umes Jemc, JUN, BiSimoto eng., DeVito, orig. ITR, dva no name....) tko da bi rad videl vaso prakso ce lahko !
MUGEN CR-X
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Slika

komentar zraven:

>> Komplett Edelstahl! Quertopf mit erhöhter Lautstärke!
>> Mit TüV-Gutachten! +5db Generation II
>> weitere Informationen, hier klicken!
>> Ca. 10 PS Mehrleistung bei 206 RC.
Die Schablonen für den rechten Ausschnitt bzw. linken und rechten Ausschnitt werden mitgeliefert, außer bei 206 GT! Bei 206 SW nicht erforderlich! Die erforderlichen Blenden zur Abdeckung werden mitgeliefert (unlackiert), bei 206 SW nicht erforderlich.

tu še link

http://www.ruefferperformance.de/

RC pa ti lahko sam pove klko PS je dobo zraven, saj ce se prav spomnim je hodo merit
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

TypeKoshiR napisal/-a:aja in kolk konjev je to, dej mi za en AM kizpuh od kolektorja naprej podatke kolk konjev da k nikjer nisem videl teh podatkov prou nikjer, ker ti nemorejo dat na to nikarsne garancije HALO...

Kolektor + odprt izpuh je max HP gain

Je pa tud na stock izpuhu z kolektorjem pridobitev HPjev ce je ta ze v osnovi dobro narejen...za o0bratno ne bo kaksne velike razlike bo ampak do 5hp mogoce...odvisno od kako je zastavljen stock izpuh in kako je zastavljen stock kolektor...

Kolega na vti-ju z stock izpuhom brez cat. z 4-1 kolektor 13HP od no name kolektorja...in ja dyno je narejen in izpisi so !

Je pa lepo da vsak dan neki nouga zvem ](*,) ](*,) ](*,)
a bo prsl to na konc tolk dalec da remus zadnji lonec da 5hp minimalno :D :D :D
No sej lih zato sm jst recimo mnenja da sredinski del je brez veze dat delat enmu Devitotu, da plačaš ko žuti ](*,) ](*,). Pač nabavš ustrezen fi cevi in kolena daš enmu lepo pošvasat (k obvlada, pa da ti pocen nardi) in maš za cca 15.000 z materialom vred čist soliden rosfrei sredinski del... Pač mogoč bo edin slabše zgledal...
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

:D :D :D :D
A se lahko smejem al kva, a to je zate izdelek :-k
zadeva na 2 izpuha + iz navadnega zeleza...pa pomoje tono tezko ! ](*,)
svaka cast da to se kdo kupuje...

A bi ti rad vidu kva je izdelek a

DeVito
RX7
Slika
CTK
Slika

Slika

Zadeva je iz SS 0.8mm 2.5" z tem dda je z loncem vred tezko max. 8kg cev je tezka 3kg ostalo lonc...tko da to je izdelek ne pa tisto kar siti dal gor...

Mal si poglej prave zadeve vsaj za hondo toda,mugen,jun,bisi...
tam ni nic strihano...
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

CupraR napisal/-a: No sej lih zato sm jst recimo mnenja da sredinski del je brez veze dat delat enmu Devitotu, da plačaš ko žuti ](*,) ](*,). Pač nabavš ustrezen fi cevi in kolena daš enmu lepo pošvasat (k obvlada, pa da ti pocen nardi) in maš za cca 15.000 z materialom vred čist soliden rosfrei sredinski del... Pač mogoč bo edin slabše zgledal...
Pa teza 3x vecja minimalno...sem pac bil na tem mestu in minimalna debelina cevi 2.5" je bila 1.3mm + to da je niso imel...pr men je ce se grem kej se bom sou tko k se zagre al pa nic...k fora je da nam jest zdej tuki haube ful lazi dajal pa neki odbijace pedenu pa notr vn metu stvari da bom pa pol dal +30kg tezek auspuh...ni logike

Se zmer moras lonc kupt...a bos to tud naredu :-k

Pa se kotdrugo ne vem ce bos prisel z 15k sit skoz k kolena so kar draga in jih rabis kar nekaj....se bo treba spet pozanimat da bodo tocne cifre ! k sem jest gledu je bil material pomoje da cez 20k sit
MUGEN CR-X
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Dobr to se strinjam če greš v ekstreme glede teže..

Vendar ni nujno da je talk izdelek dost težji (bo vsekakokr lažji kot stock železo) in če mi un računa 80-100.000 za 2-3m cevi ](*,) ](*,) če nisi lih tolk zahteven glede teže se ti ne splača tolk denarja dajat..
Matr zadn cajt da se neki spravm švasat \:D/
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

auspuh bo tezji kot originalen nima veze zelezo ali SS, vezo ima debelina stene ta doloca kolk je tezka zadeva !!! sploh pa bi hemy to na hitr odgovotril kolk pride custom da sam naredis no vsaj kolk pride material...

Je pa sigurno 3x tezji od mojega minimum!

LP
MUGEN CR-X
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

TypeKoshiR napisal/-a::D :D :D :D
A se lahko smejem al kva, a to je zate izdelek :-k
zadeva na 2 izpuha + iz navadnega zeleza...pa pomoje tono tezko ! ](*,)
svaka cast da to se kdo kupuje...

A bi ti rad vidu kva je izdelek a

DeVito

Mal si poglej prave zadeve vsaj za hondo toda,mugen,jun,bisi...
tam ni nic strihano...
in klko moci da ta tvoj "pravi" izdelek,
aja ne da je ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Dej se prosim osnove nauc pol pa naprej a bo ql...
pa ne mi limat tuki gor pol take "izdelke" in se bolj scena govort da zadnji lonec da HPje svasta...sej je ql se boste mal uzuni pomenil z ostalim tezkim tunerji kolk je zadn lonc zakon pa kva je konjev dodal...SALE

Kolk moj doda bom videl na CRX sam bo spet fora k ne bo realno naparam prejsnjem dyno-tu ker sem umes zamenjal mnogo stvari, lahko se pa naredim neumnega pa dam gor graf in recem da je to sam zadnji del naredu ! vem pa da je avto dost pridobil z izpuhom v visjih obratih in pa cajt na 1/4mile je tud soliden ceprav je bil takrat se brez bisi-ja

LP
MUGEN CR-X
Zaklenjeno