Varjenje -problem (help) !?

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

TypeKoshiR napisal/-a:Dons je ze slo malo bolje sem zmanjsal tok in pa povecal dodajanje zice tko da na konc dneva je blo ze tko tko, sej nam reku da sem dons v 3urah zasvasu 5x5cm plato na prtljaznik, res sem car :D :D :D

Neki me se zanima kako je z temi zicami ker v delavnici imam dve razlicni ena je siva druga pa mal na bakreno barvo vlece, kera je ubistvu najboljsa za avto pleh (0.8 ali 1.0mm)

Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

LP

hvala za pomoc \:D/
Zaradi prevelikega pretoka zmrzne, imajo večji aparati tudi grelec ventila da ne zmrzne (sam sem ga odstranil ker ga za pleh ne rabim kaj večjega pa itak ne varim). Drugače pa daj od teh dveh 0,8 žica je ponavadi odzunaj zaščitena z plastjo bakra oznaka pa je vac60 če se še prav spomnim. Mogoče pa je siva inox, ker kolikor mi je znano so več ali manj navadne nelegirane žice vse pobakrene :-k
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

TypeKoshiR napisal/-a: Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

Nisem razumel ali imaš gasilni aparat? Če je navaden aparat ga moraš obrniti na glavo, pri naslednjem polnjenju naj ti pa odreže cev ki je notri.


Z malimi varilnimi aparati je problem ker imajo premalo regulacij moči. V tvojem primeru bi probal z 3. stopnjo in varil čisto pomalo, na cm narazen tako kot ti je nekdo že svetoval.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Evo včeraj prvič švasal s CO2 in naredil komplet nov prag na ferozi v petih urah. (poflikal vse luknje). Problem je bil začet, saj sem se pol ure matral z nastavitvijo predvčerajšnjim kupljenega švasaparata. Ko se mga naqštimal je pa šlo brez problema.

Aja pa 5 ur je trajkalo s kitanjem in štrihanjem skupaj. Pokitan in poštrihan je pa na hitro, ker me je prehitela noč, pa sem moral na hitro narest, lih tok, da je pokrito in preštrihano(ravno pa ni).

Ampak očitno bo tole šlo.


Pa za tiste, ki pravte da ne moreš vlečt - malo manj plina pa malo hitrejše dodajanje žice in se z 0,8 žico da lepo vlečt na 0,8mm plehu.

Samo preden sem uspel nastavit sem delal v novi plati luknje, kaj šele na avtu, kjer je bil pleh čist tanek.
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Ja tud z 0.8 žico se da vlečt var samo pa skriviš pleh ker ga preveč
segrevaš ;) .

Aja pa jest uporabljam kar 1 mm debu pleh za pragove, koloteke, podvozje. ziher je ziher



L.P.
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Pa še to:

V ročko (tam k prihaja ven žica) je dobro vsake tok cajta pošpricat
neko piz...o v spreju da se ne zapaca.
Pozabu kako se spreju reče. ](*,)
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

PA ne samo v ročko, ampak tudi okoli tistega kar variš, da se gor ne prijemajo koščki žice, ki letijo naokoli.
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Sm posnel to welding encyclopedio z mule pa jo naložu na torrent, če kdo rab nej si od mene sname tuki. Bi mogl it kr hitr.

http://www.mininova.org/tor/666625
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Mitja napisal/-a:
TypeKoshiR napisal/-a: Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

Nisem razumel ali imaš gasilni aparat? Če je navaden aparat ga moraš obrniti na glavo, pri naslednjem polnjenju naj ti pa odreže cev ki je notri.
Jst nisem nič obračal gasilnega aparata, pa deluje normalno, samo ne sme biti preveč odprt, pa takoj ko nehaš švasat ugasneš mašino in zapreš ventil, pa deluje.

Cevka se pa samo stakne, tko da je ni treba rezat. Moraš pa ob naslednjem filanju gasilcem povedat, da imaš za švasanje, da ti ne mešajo nobenega prahu zraven in da ti odstranijo cevko.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

ponti napisal/-a:Pa še to:

V ročko (tam k prihaja ven žica) je dobro vsake tok cajta pošpricat
neko piz...o v spreju da se ne zapaca.
Pozabu kako se spreju reče. ](*,)
Sprej za varjenje ilirija je delala ali pa tudi jokish pasta in spreji, dobi se v merkurju. Dosti lažje čiščenje šob. Je pa res problem če naprimer na koloteku vlečeš var potem lahko klepaš še cel dan in zabetoniraš zadevo z kitom. Tako je pomembno čimmanj toplote vnesti v obdelovanec najbolje počasi pikati in pri tem hladiti z vodo.

Hvala glede torrenta na muli sem vlekel zadevo dol mislim da 2 meseca zdaj pa bo kar hitro dol. =D>
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Re: Varjenje -problem (help) !?

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Mene zanima kako je z varjenjem na gus (blok motorja,pesta,...)...

Ker prvo bi prasal,preden nardim kako neumno ;)

To sem zasledil na netu...
Slika

In se mi zdi izredno zanimivo...na eni strani je zavarjeno na drugi pa pršraufano + varjeno...
Imate kaksne izkušnje glede tega?
Kolikor sm gledal preko neta,ter po forumih,so prauli da se ni za bat da bi kaj utrgal,tud en je imel kar hudo nesrečo,sam je polomilo vse okol,razen tega dela ne....


LP Nejc
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Re: Varjenje -problem (help) !?

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Aha kokr vidim na tej sliki je premaknil vpetje volanskega končnika (oz premaknil in naredil dve opciji) to je zihr za kak drift avto :D

Gus se da kar dobro variti, samo ga je treba konkretno segreti in uporabljati posebne elektrode.
Sem že videl varjene nosilce za večje zavore na pestih, pa ni še nobenemu odtrgalo. Je pa res da ni nikoli premočno, tako da nič šparat pri takem varjenju :)
Odgovori