Stran 1 od 1

Cevi za intercooler

Objavljeno: 08 Mar 2007, 21:25
Napisal/-a monster_d
Slika

Tole je moj material, bom v kratkem zamenjal serijskega.
Mam dolgo cev gumjasto do 8barov naj bi drzala, pa kote.
Zaj pa me zanima ce lahko dam tole ravno cev npr 0,5metra do icja al morem medmes dati trdo cev.
Kak je glede stiskanja cevi ko doseze turbina poln boost.
Lahko pride do problemov, se stisne tolko da bi znala zmanjsati pretok? Ker original mam iz gume do 20centi kotne cevi.
Tole pa bi blo malo vec.

lp

Objavljeno: 08 Mar 2007, 22:09
Napisal/-a _BANDIT_
Čak, a jest kej ne kapiram al kaj?!? Turbina naj bi filala na polno, tebe pa skrbi, da ti bo cev SKUPAJ STISNILO? :-s kwečjemu jo takrat razteguje, ne stiska.
Prej ti jo bo snelo dol iz tistilih varilnih lokov, če ne boš naredil na koncu malo štenge, da bo mela objemka kam za prijet ;)

Objavljeno: 08 Mar 2007, 23:31
Napisal/-a _BANDIT_
Hehe....

Objavljeno: 09 Mar 2007, 00:15
Napisal/-a monster_d
Ja hemingwey me je res tvoj filmck zmedu :D , no hoto nekak tak napisat da ko ga stisnes cev na sesalnem namesto okrogla ko je raza ovalna, nekak tak, bo drzalo da zadevo razteguje.
Torej treba dat medmes trdo cev?

Objavljeno: 09 Mar 2007, 07:38
Napisal/-a corsa_A
monster_d napisal/-a:Ja hemingwey me je res tvoj filmck zmedu :D , no hoto nekak tak napisat da ko ga stisnes cev na sesalnem namesto okrogla ko je raza ovalna, nekak tak, bo drzalo da zadevo razteguje.
Torej treba dat medmes trdo cev?
To si vzel cev za vodo, uporabljajo to na tovornjakih in podobno. uniči jo samo olje in še to rabi nekaj časa. Cev ne moreš upogibat, tam kjer jo moraš drugače peljati moraš dati krivino. Obvezno na krivino privari vsaj 20mm ravnega dela cevi drugače neboš mogel zatisniti cevi. Uporabi normine šelne=objemke :D za takšne cevi ena sicer stane nekje 300sit ampak ima močen navoj in ti cevi nebo dol metalo.

Objavljeno: 09 Mar 2007, 18:00
Napisal/-a monster_d
ne ni navadna cev za vodo. mam en kos take ze na izhodu iz turbine pa drzi.

Objavljeno: 09 Mar 2007, 21:17
Napisal/-a corsa_A
monster_d napisal/-a:ne ni navadna cev za vodo. mam en kos take ze na izhodu iz turbine pa drzi.
To je rotoflex cev med drugim se na truckih uporablja za vodo,zrak,..
1m je nekje 10-15€

Objavljeno: 10 Mar 2007, 03:49
Napisal/-a monster_d
corsa_A napisal/-a:
monster_d napisal/-a:ne ni navadna cev za vodo. mam en kos take ze na izhodu iz turbine pa drzi.
To je rotoflex cev med drugim se na truckih uporablja za vodo,zrak,..
1m je nekje 10-15€

Zdrzi 8barov pa do 150stopinj, naj bi tudi na olje bla odporna ce pa ni pa useeno zdrzi, ker odkar sem kupo avto je en taka cev gor pa se zaj dihta

Objavljeno: 10 Mar 2007, 08:41
Napisal/-a corsa_A
Ja saj zdrži samo sem opazil da čez nekaj let npr 2-3 postane mehka če imaš po ceveh tudi nekaj olja. Saj ni problema potem pač menjaš itak ni draga. Samo na objemkah ne šparaj pa bo držalo.

Objavljeno: 11 Mar 2007, 00:23
Napisal/-a monster_d
aha, hvala.
Kje dobiti normine šelne=objemke?
zgledajo kaj drugacnejse kot navadne al so le bolj mocne da lahko mocneje jih zategnes?

Objavljeno: 17 Mar 2007, 12:05
Napisal/-a Siljo
kje bi se pa tako gumiasto cev dobit?

kaksni so pa kej premeri cevi?

Objavljeno: 17 Mar 2007, 12:40
Napisal/-a Bug Customs
Če ti je Ljubljana blizu pojdi v P.R.I.T. to je v jakšič centru tam majo cevi pa objemke kakršne hočeš, tud za oljne hladilnike jih nardijo z fitingi po želji zdžijo pa 160 barov al pa za klimo pa tud taflonske-jeklene gibljive cevi za zavore namesto gumjastih.Kar se pa tistega interkulerja tiče bi pa jz že zaradi estetike naredu vse cevi iz nerjavečega jekla polirane pa potem samo kratke gumjaste povezavce med motorjem in cevjo ...