Stran 1 od 1

Ali je res, da večji fi rora ni dobr?

Objavljeno: 02 Dec 2004, 22:01
Napisal/-a R5Gtt
Nekdo mi je zadnjič razlagov da mi avto zato tako neenakomerno laufa ker nima originalnega premera cevi in zadnjega lonca! Da nima pravega prehoda zraka?!? Avto pa je R5Gtt-frgazar :-k

Objavljeno: 02 Dec 2004, 22:51
Napisal/-a RedBull
buče....druzga ne morem rečt....razn če si dal manjši fi cevi kot je bil prej :)

Objavljeno: 02 Dec 2004, 22:54
Napisal/-a R5Gtt
Ni manjša, je za malenkost večja! In zadn lonc je drug

Objavljeno: 06 Dec 2004, 13:50
Napisal/-a Pugi
Sori, k nism vidu teme. Ja, lej tkole je - bolš je če je mal več premera, manj se matra ven pihat, ampak če je pa avspuh preveč odprt, potem je pa premalo backpressureja in bo zmogljivost padla.

Objavljeno: 06 Dec 2004, 14:20
Napisal/-a _VeNoM_
Pugi napisal/-a:Sori, k nism vidu teme. Ja, lej tkole je - bolš je če je mal več premera, manj se matra ven pihat, ampak če je pa avspuh preveč odprt, potem je pa premalo backpressureja in bo zmogljivost padla.

pugi tačno tako!jah z povečavo FI izpušne cevi zgubiš navor! 8-[

Objavljeno: 06 Dec 2004, 14:46
Napisal/-a 2.7TT
Izpusni sistem mora biti skrbno preracunan, tako za N/A kot za turbo motorje.

Vsi se strinjamo, da N/A motorji rabijo za dobro delovanje tocno doloceno kolicino backpressure-ja. Turbo motorjem backpressure predstavlja turbina.

Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. Pravilen pristop je sledeci:

Velik downpipe (pri meni 70mm)
Prazen lonec namesto katalizatorja
63mm cevi do srednjega lonca
60mm naprej do zadnjega lonca.

Vsi lonci morajo biti odprti in narejeni v konus.

Zadnji lonec mora biti odprt, nima pa veze pri moci, njegova naloga je samo ta, da dusi zvok. ali ga imas ali ga nimas nima veze s performansami.

Velik downpipe rabis zato, da je zadeva bolj odzivna, da prve pline takoj spravis iz turbine in da je trenutni overboost malo vecji (turbina se razlaufa). To je prvi reakcijski sus in prednost tega je, da je spool-up turbine zelo hiter. Ko se to napolni pa zacne turbina spet dajati nazaj motorju pravi backpressure in zadeva zacne pravilno delovati, ampak sedaj ze v visokih obratih turbine.

Tko... na ta sistem se da na 1.8T motorju samo s pravilno narejenim izpusnim sistemom dobiti okrog 30 konj (izmerjeno na dyno-u).

My .2 cents worth...

/jan

Objavljeno: 06 Dec 2004, 14:58
Napisal/-a majaCRX
1.8T napisal/-a: Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. /jan
Točno tako!
Sem prejšnji teden dajala na CRXko nov celoten izpušni sistem in so mi Italijani razlagali svoje izkušnje ravno v tem stilu - nikar premali in zopet nikar prevelik fi cevi.

Objavljeno: 06 Dec 2004, 22:21
Napisal/-a R5Gtt
Hvala za dobre odgovore!! \:D/

Objavljeno: 07 Dec 2004, 07:59
Napisal/-a PeschA
Pri hondicah je malo drugače. Upam da se bo KoshiR kaj oglasil. Drugač pa tako kot je napisal 1.8T. :-k