Ali je res, da večji fi rora ni dobr?

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Odgovori
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Ali je res, da večji fi rora ni dobr?

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Nekdo mi je zadnjič razlagov da mi avto zato tako neenakomerno laufa ker nima originalnega premera cevi in zadnjega lonca! Da nima pravega prehoda zraka?!? Avto pa je R5Gtt-frgazar :-k
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

buče....druzga ne morem rečt....razn če si dal manjši fi cevi kot je bil prej :)
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Ni manjša, je za malenkost večja! In zadn lonc je drug
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Sori, k nism vidu teme. Ja, lej tkole je - bolš je če je mal več premera, manj se matra ven pihat, ampak če je pa avspuh preveč odprt, potem je pa premalo backpressureja in bo zmogljivost padla.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

Pugi napisal/-a:Sori, k nism vidu teme. Ja, lej tkole je - bolš je če je mal več premera, manj se matra ven pihat, ampak če je pa avspuh preveč odprt, potem je pa premalo backpressureja in bo zmogljivost padla.

pugi tačno tako!jah z povečavo FI izpušne cevi zgubiš navor! 8-[
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Izpusni sistem mora biti skrbno preracunan, tako za N/A kot za turbo motorje.

Vsi se strinjamo, da N/A motorji rabijo za dobro delovanje tocno doloceno kolicino backpressure-ja. Turbo motorjem backpressure predstavlja turbina.

Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. Pravilen pristop je sledeci:

Velik downpipe (pri meni 70mm)
Prazen lonec namesto katalizatorja
63mm cevi do srednjega lonca
60mm naprej do zadnjega lonca.

Vsi lonci morajo biti odprti in narejeni v konus.

Zadnji lonec mora biti odprt, nima pa veze pri moci, njegova naloga je samo ta, da dusi zvok. ali ga imas ali ga nimas nima veze s performansami.

Velik downpipe rabis zato, da je zadeva bolj odzivna, da prve pline takoj spravis iz turbine in da je trenutni overboost malo vecji (turbina se razlaufa). To je prvi reakcijski sus in prednost tega je, da je spool-up turbine zelo hiter. Ko se to napolni pa zacne turbina spet dajati nazaj motorju pravi backpressure in zadeva zacne pravilno delovati, ampak sedaj ze v visokih obratih turbine.

Tko... na ta sistem se da na 1.8T motorju samo s pravilno narejenim izpusnim sistemom dobiti okrog 30 konj (izmerjeno na dyno-u).

My .2 cents worth...

/jan
majaCRX
Predstavnica za stike z javnostjo
Prispevkov: 160
Pridružen: 03 Dec 2004, 20:06
Kraj: SG

Odgovor Napisal/-a majaCRX »

1.8T napisal/-a: Zmotno je mnenje vecine izdelovalcev aftermarket izpusnih sistemov za turbo motorje, da je vecje boljse. Dyno je pokazal, da pri prevelikih ceveh sicer dosezes vecji boost turbine, ampak ker se turbina prevec razlaufa, motorju ne nudi vec dovolj backpressure-ja, zato v praksi s tem vec izgubis kot pridobis. /jan
Točno tako!
Sem prejšnji teden dajala na CRXko nov celoten izpušni sistem in so mi Italijani razlagali svoje izkušnje ravno v tem stilu - nikar premali in zopet nikar prevelik fi cevi.
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Hvala za dobre odgovore!! \:D/
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

Pri hondicah je malo drugače. Upam da se bo KoshiR kaj oglasil. Drugač pa tako kot je napisal 1.8T. :-k
Odgovori