Stran 1 od 1

Majhen a nadležen problemček integ.

Objavljeno: 13 Feb 2007, 20:57
Napisal/-a integrale
Pozdravljeni sem nov na forumu pa bi še vaše mojstre uprašal za nasvet.

Mam namreč dedro integ.Isti motor kot delta faza1 samo 8v-entilski T ,isto podvozje.
Nekoč bo tud kakšna delta int. moja. [-o< Najraj bi EVO2 ,sam preveč dnarja...

Imam sledeč problem : Včasih mi integral-ka kr tko ugasne na štant gasu. Vse lepo dela ko turberaš ,ali pa ko se normalno peleš.Pol mi pa recmo PRIMER: se ustavim na semaforju in mi po ene 30s-1.30min avto ugasne (tud učasih ko hočm normalno spelat niski obr 1.5k--1.8k) Ampak to se dogaja samo ko je avto že segret. Nikoli ,da bi crknu ko še ni ogret,pa tudi če ga namestu pustim laufat ,ko je mrzu se ugasne šele ko je segret ne skoz.(rečmo od 10-tih poskusov bo 4 x mogoče petkrat ugasnla)
Pol morm pa čakat, od oka 30min-50min in pol spet normalno prede in se loh naprej odpelem.
Vse ostalo dela že 2.5 leti brez problemov. moram potrkat

In mi ni jasno :-k kva za en senzor al ker hudič ga jebe. ](*,)
Gre mi pošteno na k...... ena malenkost

Ali ima gdo mojstra za integralke [-o<
Sam ne kranjca sm skor sosed pa vem, da zna sam je predrag.

Že v naprej hvala za koristne info.



Lp:Grega

Objavljeno: 13 Feb 2007, 21:17
Napisal/-a Charger
Se pravi rabis Karitas varianto mehanika, ker oni, ki je prakticno sosed in obvlada je predrag?

Objavljeno: 13 Feb 2007, 22:37
Napisal/-a integrale
Charger napisal/-a:Se pravi rabis Karitas varianto mehanika, ker oni, ki je prakticno sosed in obvlada je predrag?
Ne karitassss #-o ](*,) če bi to rabu bi jo raj zamenu za subaru rex-ija 650ccm.Tko je pa nedam \:D/ O:) ,ker večji filing je samo še sex ,pa še to ne traja tako dolgo kot slajdanje foglov z grale.....pa še lepo :-° zdraven..:D

Kva a res za lancie usi kao specialcu (kranjcu) vozte.
Enga normalnga rabm ,ki se lahko z njim tud kaj pogovorim v normalnem tonu in brez računanja prisotnosti in info. ....

Nisva glih naj tabullll če me razumeš.

Objavljeno: 14 Feb 2007, 09:01
Napisal/-a _BANDIT_
A je možno, da se ti pregreje vžigalna tuljava?

Objavljeno: 14 Feb 2007, 10:31
Napisal/-a integrale
_BANDIT_ napisal/-a:A je možno, da se ti pregreje vžigalna tuljava?


Možno je itk sam še nism doživu(da bi se pregrela kvečjem crknla al pa prebijala) tega primera. (nikol neveš)
S kolegom ,ki je tud vaš član sva se pogovarjala ,da je mogoče senzor na glavni gredi.

Al na vztrajniku ,ki spreminja predužig oz pošilja signal ECU-ju.
Maš pa prov ,da je neki na predužigu,ker drugače avto dela ko pušlc.
Sam učasih mu dogaja pa se kr spomne ugasnt.
Ni mi jasno ,ker nič ne zatrokira al pa ,da bi se zaletaval samo ugasne.
Isto kot ,da bi ga z klučem ugasnu pol pa ne prižge kakih 30-45min
#-o

Bom probu zamenjat prvo to, pa bom vidu če bo kul..
Hvala za nasvet.

Objavljeno: 14 Feb 2007, 10:51
Napisal/-a _BANDIT_
Am, probaj tako,da ko crkne, vzemi eno svečko, magari rabljeno, važno, da je še dobra. Snemi en kabel iz ene svečke v motorju in vanj vštekaj to svečko. Potem pa probaj vžgat avto in hkrati opazuj, če na tej svečki je iskra. Glej, da bo prislonjena nekam na blok, da bo mela maso.

Tako boš takoj videl ali je problem na štromu al kje drugje.

Podobno se je dogajalo meni. Vžgal avto, se peljal na pumpo, tam pa ni hotel več vžgat in je blo to full nadležno potem čakat na pumpi, da se shladi, potem pa dalje.
Če ne bo iskre, probaj hitro zamenjati tuljavo in probaj vžgat. Če bo potem vžgal, maš problem rešen, drugače pa gledaš naprej po senzorjih.

Kolega je mel primer na golfu 3 gti 16v. Mu je crknila tuljava in je šel kupit novo. Jo da not in vse OK, le zjutraj mu ni hotel vžigat, čez dan pa brez problema vedno. Probal vse živo, premeril vse,... nazadnje je šel po drugo tuljano in sedaj dela bp.

Jebiga, vsak dan se naučiš kaj novega. ;)

Objavljeno: 14 Feb 2007, 11:50
Napisal/-a integrale
_BANDIT_ napisal/-a:
Jebiga, vsak dan se naučiš kaj novega. ;)
Maš prov ja... :D

Je pa čist tko kot si napisal in je čist možn da je vži.tuljava.

Objavljeno: 14 Feb 2007, 14:18
Napisal/-a gas_gas
Pr men se je to dogajal, pa sm vzel rele(pod volanom) in vse lote se enkrat cez nalotal, delal k urca.

Objavljeno: 14 Feb 2007, 14:24
Napisal/-a nebivedu
Jst sm imel podoben problem, ko je bil avto vroč je občasno crknil. Na koncu sem prišel do ugotovitve, da se bencinska pumpa pregreje in izklopi. Ko sem pumpo zamenjal nisem več imel problemov.

Mogoče imaš podobno varianto - vzami kak liter vode in ko ti bo spet crknil, polij po bencinski pumpi(če imaš zunanjo), pa boš videl.

Sicer je to problem vseh renaultov, ampak mogoče bo delalo tudi pri tebi.

Re: Majhen a nadležen problemček integ.

Objavljeno: 20 Feb 2007, 08:59
Napisal/-a belidirkac
Priporočam da pogledaš sentor kota lopute za gas. To je tist rdeči potenciometer, ki je na dušilni loputi. Integralke so rade imele probleme z njimi in mogoče to ravno tebe zafrkava.