Boltez & BF Goodrich off-road 2007 - Gramoznica Naklo
Eto, jest sem glihkar pršu mal k seb. Včeraj je bil res zajeban dan . Najprej cel dan na off roadu, pol zvečer smo meli pa še pijanko, k je en kolega (Kamikaza) dobu sina.
Na offroadu mi je blo full dabest. To je bil res taprav DREK RACING day
Nebivedu pa njegova bejba sta res face in se jima morm zahvalt za to, da sem se lahko peljal zraven eno furo, da sem videl, kako sploh to izgleda v živo.
OK, prva vožnja je bla res mal slabša, sta pa potem oba peljala full dober cajt v drugi vožnji. Lizzy pleza po unih luknah pa dreku ko maček. Če se v prvi vožnji nebi vkopala tja v tisti šoder, bi bil cajt res nekje pri vrhu.
Zanimivo je blo tud na hardu. Uni so res usekani, fak ane kam to splezajo z avti. To sam gledaš. Rumena Toyota ma noter Chevy V8, 350 blok, zato ni nič čudnega, da kej crkne glih takrat, ko je najmanj treba - na dirki.
Nč, zdej grem pa nazaj ležat, k mam dons potres možganov pa mi skoz nekej pada pritisk....
Na offroadu mi je blo full dabest. To je bil res taprav DREK RACING day
Nebivedu pa njegova bejba sta res face in se jima morm zahvalt za to, da sem se lahko peljal zraven eno furo, da sem videl, kako sploh to izgleda v živo.
OK, prva vožnja je bla res mal slabša, sta pa potem oba peljala full dober cajt v drugi vožnji. Lizzy pleza po unih luknah pa dreku ko maček. Če se v prvi vožnji nebi vkopala tja v tisti šoder, bi bil cajt res nekje pri vrhu.
Zanimivo je blo tud na hardu. Uni so res usekani, fak ane kam to splezajo z avti. To sam gledaš. Rumena Toyota ma noter Chevy V8, 350 blok, zato ni nič čudnega, da kej crkne glih takrat, ko je najmanj treba - na dirki.
Nč, zdej grem pa nazaj ležat, k mam dons potres možganov pa mi skoz nekej pada pritisk....
Slikce
1.) http://rs-sport.moj-album.com/album/7030037/
2.) http://kdoteje.be/photos/main.php?g2_it ... terAlbum=1
3.) http://www.mr-foto.net/
Evo video iz oddaje vrtiljak na nacionalki:
1 del: http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... &id=rp1268
2 del: http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... &id=rp1269
1.) http://rs-sport.moj-album.com/album/7030037/
2.) http://kdoteje.be/photos/main.php?g2_it ... terAlbum=1
3.) http://www.mr-foto.net/
Evo video iz oddaje vrtiljak na nacionalki:
1 del: http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... &id=rp1268
2 del: http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... &id=rp1269
Tole sta se vkopali Urša in Zupova boljša polovica. Če kdo vidi sta 2 štartni številki na avtu. Moja je bila 36, Uršina pa 35. Zjebal jo je to, da ni imela dost hitrosti za zapeljat v hrib in je mogla popravit, pa ker je z mesta speljala, so se gume takoj vkopale.Alboreto napisal/-a:U ti mater,se je pa dobr ukopal...kaj si se šu partizane,nebivedu? joke
Jst sm tist zraven v sivem pajacu, ko sem probaval avto ven spravit.
-
- Sekira Tuning s.p.
- Prispevkov: 418
- Pridružen: 12 Okt 2004, 22:35
- Kraj: Te prou nč ne briga ..AVTO:Clitoris 1.2 turbo
- Kontakt:
Zanimivo,poglej kera zverina se prodaja
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1308223
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1308223
če ne gre, ankar s silo......vzem več kwadu!
Kapelca!!! To ni za naše offroad proge, ker primorci delajo pol metra ožje proge, kot je ta avto širok, tko da moraš s takim avtom potem drevesa podirat, da prideš čez progo(to je mogu na lanski aprilski tekmi s tem avtom delat - podrl je 3 smreke, da je sploh čez progo prišel, na koncu pa malo pred ciljem polomil zadnji kardan in potem še prvega, pa še vitel mu je crknil.Alboreto napisal/-a:Zanimivo,poglej kera zverina se prodaja
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1308223
Na progi, ki so jo postavljali mariborčani(ne JCP, ampak orc maribor), je podrl tri smreke, da je sploh odpeljal skozi ožino, potem pa so ga morali po hribu gor povlečt s traktorjem, ker je polomil kardane in uničil vitel.Ferrarist napisal/-a:kje?nebivedu napisal/-a:podrl je 3 smreke, da je sploh čez progo prišel, na koncu pa malo pred ciljem polomil zadnji kardan in potem še prvega, pa še vitel mu je crknil.
Pa še filmček iz bolteza - Krivic in Gorjup
http://www.youtube.com/watch?v=lWaInXH6SSE
Nekdo se pa lahko pogleda
Več pa tukaj
http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 3131158280
Pa še slikca iz druge strani, ko sta se vkopali
http://www.siol.net/Doc/Img/11181020703 ... 1-15-1.jpg
Več pa tukaj
http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 3131158280
Pa še slikca iz druge strani, ko sta se vkopali
http://www.siol.net/Doc/Img/11181020703 ... 1-15-1.jpg
Jst imam ročne lockerje na kolesih in ročico v TC (transfer case) za vklop prednjega kardana. Ko lockerje vklopiš so vklopljene polosovine in se vrtijo ter poganjajo diferencial, preko difa pa se poganja še kardan( z zaklenjenimi lockerji je to isti način kot leone - dokler nisi vklopil na ročki, se je vse vrtelo ampak ni poganjalo.
Poanta je v tem, da če izklopiš pogon na lockerjih in potem z ročico v avtomobilu, se prednje polosovine, diferencial in kardan ne vrtijo - tako prišparaš vsaj liter bencina na 100km.
In jaz sem imel vklopljene lockerje na tekmi, ročke pa nisem preklopil na 4WD.
Avtomatski lockerji pa delujejo na istem principu, samo da se sami vklopijo, ko ti prestaviš ročico v avtu. Zelo velikokrat so problemi z njimi in ponavadi v kaki luknji, ko je treba večkrat naprej nazaj se kr izklapljajo, zato vsi dajemo na avtomobile kr ročne.
Poanta je v tem, da če izklopiš pogon na lockerjih in potem z ročico v avtomobilu, se prednje polosovine, diferencial in kardan ne vrtijo - tako prišparaš vsaj liter bencina na 100km.
In jaz sem imel vklopljene lockerje na tekmi, ročke pa nisem preklopil na 4WD.
Avtomatski lockerji pa delujejo na istem principu, samo da se sami vklopijo, ko ti prestaviš ročico v avtu. Zelo velikokrat so problemi z njimi in ponavadi v kaki luknji, ko je treba večkrat naprej nazaj se kr izklapljajo, zato vsi dajemo na avtomobile kr ročne.