Stran 1 od 1
Distančniki
Objavljeno: 31 Jan 2007, 22:42
Napisal/-a mloncar
Da ne bom tople vode odkrivu, me zanima če ima kdo načrt za distančnike (20mm) za Renault (4x100, sredinjska lunkja 61mm al neki tazga).
Objavljeno: 01 Feb 2007, 07:14
Napisal/-a JohnyR
Najbolje, ti je dat drejarju kr eno platišče, pa ti po njem naredi. Razen če ma CNC mašino, v tem primeru je bolje met načrt.
EDIT:
Pozabil sem napisat, da je pri renaultu problem z 20 mm distančniki, ker ima na zadnji osi center zelo izbočen, in mora distančnik biti malo več kot 20mm da ti lahko naredi rob na centru.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 09:24
Napisal/-a Pugi
Pobrusiš center, js sm ga mogu.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 09:27
Napisal/-a JohnyR
Pugi napisal/-a:Pobrusiš center, js sm ga mogu.
Ja, sej, ampak če je center izbočen za 19mm to pomeni da zelo malo "mesa" drži tisti center na distančniku kar pa ni najbolje.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 09:35
Napisal/-a Pugi
Sj pravim, zato pa tisti centrirni obroček na avtu pobrusiš na 10mm in maš pol 10mm placa na distančniku za meso, ki drži distančnikov center.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 12:16
Napisal/-a JohnyR
Morm rečt, da nism glih pristaš brušenja pesta na avtu.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 13:17
Napisal/-a mloncar
ko teče ravno tema o distančnikih, bom še nekaj vprašal..
nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).
koliko je na tem resnice?
Objavljeno: 01 Feb 2007, 13:19
Napisal/-a TITan
Kvečem obratno. Vsaj na modelčkih se je zmerom zadaj širilo za večjo stabilnost (beri understear)
Objavljeno: 01 Feb 2007, 13:36
Napisal/-a Pugi
mloncar napisal/-a:ko teče ravno tema o distančnikih, bom še nekaj vprašal..
nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).
koliko je na tem resnice?
Js mam zad mal širše, sam premal (2mm), da bi se kej poznalo bistveno. Moj zadk je itak nemirn

Objavljeno: 01 Feb 2007, 13:37
Napisal/-a JohnyR
Glede na to da gre več ali manj po sistemu širše je bolj stabilno, se bom strinjal s TITan-om.
Malo verjetno je da boš to opazil pri vsakodnevni vožnji, dokler ima pri legi na dirkališču štoparca ponavadi zadnjo besedo.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 13:42
Napisal/-a mloncar
Men se tudi bolj logično zdi, to kar je Titan napisu. ampak tist kar sem zgoraj napisal je napisala voznica, ki vozi GHD in KHD.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 13:46
Napisal/-a Pugi
mloncar napisal/-a:Men se tudi bolj logično zdi, to kar je Titan napisu. ampak tist kar sem zgoraj napisal je napisala voznica, ki vozi GHD in KHD.
Mislim da je to skregano z logiko. Dvomim da je kaka finta in mogoče je narobe napisala kar je mislila.
Objavljeno: 01 Feb 2007, 14:36
Napisal/-a Rider
A ni tko da je avto s prednjim pogonom že v originalu širši spredaj kot zadaj?
Po mojih izkušnjah: R Clio 1.8 16V, spredaj 20mm, zadaj 5mm, stabilen ko vlak

Objavljeno: 01 Feb 2007, 15:22
Napisal/-a Malecky
Širše je bolje je.

Da se skoraj potegnit črto s nižanjem, na nekem nivoju isti učinek.
V rallyju, f1 ipd izkoristijo vsak mm širine do regulacij.
Objavljeno: 02 Feb 2007, 08:08
Napisal/-a corsa_A
Točno vsi Fwd avi so naprej širši kot zadaj to pa zato da so natrimani da imaš več understeera tako je za nevešče voznike (nas povprečneže) lažje za pelat. Lahko se malo poigraš z distančniki in poskusiš na kakšnem poligonu. Je pa odvisno včasih rabiš hiter zadek, včasih obratno, odvisno tudi od voznika. Dosti lahko spremeniš lastnosti vozila tudi z različnimi stabilizatorji. V glavnem zdrejaj več distančnikov in probaj
