Distančniki

Tukej bomo obdelal teme v zvezi s testi gum, kaj natakniti na kakšne feltne in kdo nam bo nataknil...
Odgovori
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Distančniki

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Da ne bom tople vode odkrivu, me zanima če ima kdo načrt za distančnike (20mm) za Renault (4x100, sredinjska lunkja 61mm al neki tazga).
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Najbolje, ti je dat drejarju kr eno platišče, pa ti po njem naredi. Razen če ma CNC mašino, v tem primeru je bolje met načrt.

EDIT:
Pozabil sem napisat, da je pri renaultu problem z 20 mm distančniki, ker ima na zadnji osi center zelo izbočen, in mora distančnik biti malo več kot 20mm da ti lahko naredi rob na centru.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pobrusiš center, js sm ga mogu.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Pugi napisal/-a:Pobrusiš center, js sm ga mogu.
Ja, sej, ampak če je center izbočen za 19mm to pomeni da zelo malo "mesa" drži tisti center na distančniku kar pa ni najbolje.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Sj pravim, zato pa tisti centrirni obroček na avtu pobrusiš na 10mm in maš pol 10mm placa na distančniku za meso, ki drži distančnikov center.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Morm rečt, da nism glih pristaš brušenja pesta na avtu.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

ko teče ravno tema o distančnikih, bom še nekaj vprašal..

nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).

koliko je na tem resnice?
TITan
predbog
Prispevkov: 59
Pridružen: 12 Okt 2004, 20:54
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TITan »

Kvečem obratno. Vsaj na modelčkih se je zmerom zadaj širilo za večjo stabilnost (beri understear)
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

mloncar napisal/-a:ko teče ravno tema o distančnikih, bom še nekaj vprašal..

nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).

koliko je na tem resnice?
Js mam zad mal širše, sam premal (2mm), da bi se kej poznalo bistveno. Moj zadk je itak nemirn :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Glede na to da gre več ali manj po sistemu širše je bolj stabilno, se bom strinjal s TITan-om.

Malo verjetno je da boš to opazil pri vsakodnevni vožnji, dokler ima pri legi na dirkališču štoparca ponavadi zadnjo besedo.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Men se tudi bolj logično zdi, to kar je Titan napisu. ampak tist kar sem zgoraj napisal je napisala voznica, ki vozi GHD in KHD.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

mloncar napisal/-a:Men se tudi bolj logično zdi, to kar je Titan napisu. ampak tist kar sem zgoraj napisal je napisala voznica, ki vozi GHD in KHD.
Mislim da je to skregano z logiko. Dvomim da je kaka finta in mogoče je narobe napisala kar je mislila.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

A ni tko da je avto s prednjim pogonom že v originalu širši spredaj kot zadaj?

Po mojih izkušnjah: R Clio 1.8 16V, spredaj 20mm, zadaj 5mm, stabilen ko vlak :D
Project on hold...
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Širše je bolje je. O:) Da se skoraj potegnit črto s nižanjem, na nekem nivoju isti učinek.

V rallyju, f1 ipd izkoristijo vsak mm širine do regulacij.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Točno vsi Fwd avi so naprej širši kot zadaj to pa zato da so natrimani da imaš več understeera tako je za nevešče voznike (nas povprečneže) lažje za pelat. Lahko se malo poigraš z distančniki in poskusiš na kakšnem poligonu. Je pa odvisno včasih rabiš hiter zadek, včasih obratno, odvisno tudi od voznika. Dosti lahko spremeniš lastnosti vozila tudi z različnimi stabilizatorji. V glavnem zdrejaj več distančnikov in probaj :D
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Odgovori