Športni diski in pakne za Octavio
Športni diski in pakne za Octavio
Na servisu smo ugotovil, da bo treba zamenjat vse štiri diske skupaj s paknami, pa sem se odločil, da ne bom gor rinu original, ampak bi rad mel nekaj bolj športnega.
Kje v slo ali EU bi dobil drilled ali sloted diske za Octavio Combi 1,8T. Mel bi jih v originalni velikosti, ker pozimi vozim 15'' kolesa.
Paše tudi od A3 ali Golf IV oz. Bora.
Nekaj takega mam v mislih:
Kje v slo ali EU bi dobil drilled ali sloted diske za Octavio Combi 1,8T. Mel bi jih v originalni velikosti, ker pozimi vozim 15'' kolesa.
Paše tudi od A3 ali Golf IV oz. Bora.
Nekaj takega mam v mislih:
-
- Pawa user
- Prispevkov: 118
- Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
- Kraj: Domžale->Vir
- Kontakt:
-
- Pawa user
- Prispevkov: 118
- Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
- Kraj: Domžale->Vir
- Kontakt:
za mojo mazdo pride 1 navadn disk oko 20k sit (samo te se da dobit), samo to verjetno ker jih je bolj malo, za octavio bi bilo verjetno ceneje. Mal poklicat okol pa povprašat
prt scr kataloga, samo cenika pa nimam
GD je groved disc
http://www.ebcbrakes.com/catalogues.html
prt scr kataloga, samo cenika pa nimam
GD je groved disc
http://www.ebcbrakes.com/catalogues.html
Pozanimal sem se za EBC turbo groove disk in greenstuf ploščice in vse skupaj košta 550€.
Glede na to da cena za navaden komplet 230€, mislim da ne bom naročeval EBC-jev.
Imam pa novo vprašanje. Ali kdo ve, kdo ima tako CNC mašino, da bi mi narezal navadne diske. Dal bi jih vrezat do globine, ki je dovoljena za max obrabljen disk.
Glede na to da cena za navaden komplet 230€, mislim da ne bom naročeval EBC-jev.
Imam pa novo vprašanje. Ali kdo ve, kdo ima tako CNC mašino, da bi mi narezal navadne diske. Dal bi jih vrezat do globine, ki je dovoljena za max obrabljen disk.
Nekdo te je hudo nategnil. 550€ ? Come on... Koga si pa vprasal?JohnyR napisal/-a:Pozanimal sem se za EBC turbo groove disk in greenstuf ploščice in vse skupaj košta 550€.
Glede na to da cena za navaden komplet 230€, mislim da ne bom naročeval EBC-jev.
Imam pa novo vprašanje. Ali kdo ve, kdo ima tako CNC mašino, da bi mi narezal navadne diske. Dal bi jih vrezat do globine, ki je dovoljena za max obrabljen disk.
Jaz sem imel kombinacijo turbo-groove in RedStuff ceramic in bil zelo zadovoljen. Kot je omenil Ferrarist, me je zena kar malo grdo gledala, kaj zaena jetra sem nabavil, ki nic ne bremzajo, ko sem S4 domov pripeljal
/jan
... potem pa še imaš http://www.zup-racing.com/forum/profile ... file&u=405 na tem forumu, ki ti bo zrihtal: http://www.roeschbrake.com/introduzione.html
To je cena pri RSR-u, če maš ti koga ki lahko zrihta ceneje, kr povej.2.7TT napisal/-a:Nekdo te je hudo nategnil. 550€ ? Come on... Koga si pa vprasal?JohnyR napisal/-a:Pozanimal sem se za EBC turbo groove disk in greenstuf ploščice in vse skupaj košta 550€.
Glede na to da cena za navaden komplet 230€, mislim da ne bom naročeval EBC-jev.
Imam pa novo vprašanje. Ali kdo ve, kdo ima tako CNC mašino, da bi mi narezal navadne diske. Dal bi jih vrezat do globine, ki je dovoljena za max obrabljen disk.
Jaz sem imel kombinacijo turbo-groove in RedStuff ceramic in bil zelo zadovoljen. Kot je omenil Ferrarist, me je zena kar malo grdo gledala, kaj zaena jetra sem nabavil, ki nic ne bremzajo, ko sem S4 domov pripeljal
/jan
Rabim 2x GD818, 2x GD816, 1x DP21330 in 1x DP21230.
@DrMr: Hvala, ga bom kontaktiral.
Smešna cena ja... Ko sm za Seata spraševal (312*25) isti diski+red stuff je bilo dost cenejše..2.7TT napisal/-a:Nekdo te je hudo nategnil. 550€ ? Come on... Koga si pa vprasal?JohnyR napisal/-a:Pozanimal sem se za EBC turbo groove disk in greenstuf ploščice in vse skupaj košta 550€.
Glede na to da cena za navaden komplet 230€, mislim da ne bom naročeval EBC-jev.
Imam pa novo vprašanje. Ali kdo ve, kdo ima tako CNC mašino, da bi mi narezal navadne diske. Dal bi jih vrezat do globine, ki je dovoljena za max obrabljen disk.
Jaz sem imel kombinacijo turbo-groove in RedStuff ceramic in bil zelo zadovoljen. Kot je omenil Ferrarist, me je zena kar malo grdo gledala, kaj zaena jetra sem nabavil, ki nic ne bremzajo, ko sem S4 domov pripeljal
/jan
Razne če so mu to dal cene za komplet prednje in zadnje zavore... Se pravi 4diski+4ploščice, kar pa zna nanest tolk..
-
- Pawa user
- Prispevkov: 118
- Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
- Kraj: Domžale->Vir
- Kontakt:
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
Evo pri meni se dobijo diski proizvajalca ROESCH.
Smo prej uvažali tarox in smo zaradi reklamacij prenehali sodelovanje (so pokali in treski).
Problem aftermarket športnih diskov je da so luknje naknadno zvrtane in s tem pokvariš napetosti v materialu.
Sam imam 328i e46 touring steptronik in sem iz firbca montiral na svoj avto, da vidim kako deluje. (imam že 40.000km in dela super nič roba nič ne trese super bremza).
Roesch diski so uliti z luknjami in iz drugačne litine in so tudi površinsko obdelani.
So sicer malo dražji ampak dudi DEJANSKO delujejo.
Sploh pa v kombinaciji z z roesch carbon ploščicami.
Evo slikica
spredaj in zadaj
Pa še od oblike sicer ni bmw ampak design je isti.
Info cena:
BMW520-528 E39 OD 95 DALJE
100EURO sprednje ploščice carbon
83EURO zadnje ploščice carbon
171EURO diski sprednji wr2
160EURO diski zadnji wr2
Cene za svoje vozilo dobite na tem naslovu:
http://www.roeschbrake.com
Pletene cevi BFgoodrige spredaj+zadaj 84euro
Olje zavorno APracing DOT 6.6 20euro=0,5litra.
Z takim kitom se izboljša občutek na pedalu in zavorna moč za 30% (preverjeno+testirano).
v primeru, če vzamete cel kit je montaža gratis.
Lahko montirate tudi posamezne komponente. (sprednji diski in ploščice se tudi pozna).
Drugače pa se dobi za vsa vozila.
Nismo še delali avta, kjer nebi rešili problema z zavorami
Če koga zanima PM
Smo prej uvažali tarox in smo zaradi reklamacij prenehali sodelovanje (so pokali in treski).
Problem aftermarket športnih diskov je da so luknje naknadno zvrtane in s tem pokvariš napetosti v materialu.
Sam imam 328i e46 touring steptronik in sem iz firbca montiral na svoj avto, da vidim kako deluje. (imam že 40.000km in dela super nič roba nič ne trese super bremza).
Roesch diski so uliti z luknjami in iz drugačne litine in so tudi površinsko obdelani.
So sicer malo dražji ampak dudi DEJANSKO delujejo.
Sploh pa v kombinaciji z z roesch carbon ploščicami.
Evo slikica
spredaj in zadaj
Pa še od oblike sicer ni bmw ampak design je isti.
Info cena:
BMW520-528 E39 OD 95 DALJE
100EURO sprednje ploščice carbon
83EURO zadnje ploščice carbon
171EURO diski sprednji wr2
160EURO diski zadnji wr2
Cene za svoje vozilo dobite na tem naslovu:
http://www.roeschbrake.com
Pletene cevi BFgoodrige spredaj+zadaj 84euro
Olje zavorno APracing DOT 6.6 20euro=0,5litra.
Z takim kitom se izboljša občutek na pedalu in zavorna moč za 30% (preverjeno+testirano).
v primeru, če vzamete cel kit je montaža gratis.
Lahko montirate tudi posamezne komponente. (sprednji diski in ploščice se tudi pozna).
Drugače pa se dobi za vsa vozila.
Nismo še delali avta, kjer nebi rešili problema z zavorami
Če koga zanima PM
Roesch komplet za Octavio po njihovem ceniku še vedno košta 520€.
Kot sem že napisal, dobim serijsko zadevo za 230€.
Glede na to da s tem avtom ne bom več hodil na dirkališče, težko verjamem da se mi splača dati 300€ več za tako varianto.
Probal bom dati narezati navadne diske, pa bo. V primeru da mi popokajo, ali začnejo tresti, bom kupil nove za 140€, pa bo še vedno 150€ ceneje, kot športna varianta.
Kot sem že napisal, dobim serijsko zadevo za 230€.
Glede na to da s tem avtom ne bom več hodil na dirkališče, težko verjamem da se mi splača dati 300€ več za tako varianto.
Probal bom dati narezati navadne diske, pa bo. V primeru da mi popokajo, ali začnejo tresti, bom kupil nove za 140€, pa bo še vedno 150€ ceneje, kot športna varianta.