Še uporabno kompresisko razmerje za N/A motor
Objavljeno: 21 Jan 2007, 03:18
Počasi bom začel s sestavlanjem enega N/A motorja za vsakodnevno rabo (g60 za ob vikendih).
Mam že ogledan 2.0 blok, 1.8 glava (se bom šel domače portanje), večja loputa na sesalnem kolektorju/povečana lukna v sesalnem kolektorju, lajšan vztrajnik, višana kompresija....
Problem nastane pri kompresiji. Kakšno kompresisko razmerje se splača imet še na NA motorju, ki bo laufal na petrolov 98 oktanski bencin?
Original pride na okoli 10.5:1. Kaj je nek še priporočliv maksimum? Avto bo imel "knock sensor" za spreminjanje timinga če prihaja do predčasne detonacije.
L.P. Tit
Mam že ogledan 2.0 blok, 1.8 glava (se bom šel domače portanje), večja loputa na sesalnem kolektorju/povečana lukna v sesalnem kolektorju, lajšan vztrajnik, višana kompresija....
Problem nastane pri kompresiji. Kakšno kompresisko razmerje se splača imet še na NA motorju, ki bo laufal na petrolov 98 oktanski bencin?
Original pride na okoli 10.5:1. Kaj je nek še priporočliv maksimum? Avto bo imel "knock sensor" za spreminjanje timinga če prihaja do predčasne detonacije.
L.P. Tit