Stran 1 od 1
APEX vzmeti
Objavljeno: 09 Jan 2007, 15:51
Napisal/-a Matjaž
Zdravo
Mene pa zanima kakšne so kaj vaše izkušne z apex amortizerji.
Sam jih nameravam dat na cliota 1, pa me zanima če bi se to odneslo.
LP Matjaž
Objavljeno: 09 Jan 2007, 15:54
Napisal/-a Drifter
šrot
Objavljeno: 09 Jan 2007, 16:27
Napisal/-a Malecky
šrot....kupi karkoli drucga.
Če te cena muči pa poglej na ebay, se dobi eibach pro-kit za 100€.
Objavljeno: 09 Jan 2007, 17:33
Napisal/-a urosr
Drgač mam pa jst ene za klijota za prodat, cirka 50€
Objavljeno: 09 Jan 2007, 18:54
Napisal/-a Pugi
Dj ne šparej na fedrih, k se ne splača. Tiste 3 kebabe k boš manj pojedu zato da boš mel orenk se kr splača. Guma, bremza, fedr, amortizer, to so stiki s podlago... Kle jes nebi neki na pol.
Objavljeno: 09 Jan 2007, 19:14
Napisal/-a Roadking
apex ne,vzami rajši kako drugo zadevo,pri mojem avto je blo 10k razlike pa sm rajši vzel dražje H&R...

Objavljeno: 10 Jan 2007, 07:30
Napisal/-a djsly
sem mel na R5 in na RS-u apex fedre. Kolega je mel KN kit II na svojem, pa če voznik ni pravi ti ne nucajo gewinde za 5.000 € če jih ne izkoristiš.
Men so bli apex ok, glede na to da sem dal 20k SIT za komplet 4 fedrov. In na MK so se bolje obnesli kot orginalni RS-ovi fedri. Veliko manj nagibanja in manj odnašanja zadka je blo z apexi.
Aja, nekateri pravijo, da se posedejo več kot piše na embalaži. Men se niso posedli niti pri R5 niti pri RS-u.
Če ne misliš ne vem kaj delat s tem avtom, pol vzami apex.
Objavljeno: 10 Jan 2007, 08:21
Napisal/-a urosr
djsly napisal/-a:sem mel na R5 in na RS-u apex fedre. Kolega je mel KN kit II na svojem, pa če voznik ni pravi ti ne nucajo gewinde za 5.000 € če jih ne izkoristiš.
Men so bli apex ok, glede na to da sem dal 20k SIT za komplet 4 fedrov. In na MK so se bolje obnesli kot orginalni RS-ovi fedri. Veliko manj nagibanja in manj odnašanja zadka je blo z apexi.
Aja, nekateri pravijo, da se posedejo več kot piše na embalaži. Men se niso posedli niti pri R5 niti pri RS-u.
Če ne misliš ne vem kaj delat s tem avtom, pol vzami apex.
To je beseda, brezglavo govorjenje da je apex shit, nima smisla, ker da bi kaksen apex poknu še nism vidu, vidu sm pa ze dost serijskih fedrov ki so bile počene, pa nikoli ne govorijo cez njih tk ko cez apex.
Objavljeno: 10 Jan 2007, 08:37
Napisal/-a nebivedu
Apexe sem imel na twingotu. Po enem letu in 120.000km so bili za zamenjat.
Objavljeno: 10 Jan 2007, 08:46
Napisal/-a urosr
nebivedu napisal/-a:Apexe sem imel na twingotu. Po enem letu in 120.000km so bili za zamenjat.
Pr takmu št. kilometrov, v enem letu si vrjetno itak mogu pol twingota zamenjat,olje si menju vsak mesec

Objavljeno: 10 Jan 2007, 09:09
Napisal/-a nebivedu
Olje sem menjal na 5000km. Kupil sem ga pa kr cel sod in sem vse delal doma.
Že to ti lahko pove veliko, da sem ga kupil na petek, v ponedeljek pa je imal prvi servis na 3500km in zategovanje glave.
Vse skupaj ni bilo nič dosti menjano - samo redni servisi in to je bilo vse. Na koncu pa 2 totalki, kjer so itak skor cel avto zamenjal in je šel potem v prodajo.
Objavljeno: 10 Jan 2007, 12:15
Napisal/-a Pugi
urosr napisal/-a:djsly napisal/-a:sem mel na R5 in na RS-u apex fedre. Kolega je mel KN kit II na svojem, pa če voznik ni pravi ti ne nucajo gewinde za 5.000 € če jih ne izkoristiš.
Men so bli apex ok, glede na to da sem dal 20k SIT za komplet 4 fedrov. In na MK so se bolje obnesli kot orginalni RS-ovi fedri. Veliko manj nagibanja in manj odnašanja zadka je blo z apexi.
Aja, nekateri pravijo, da se posedejo več kot piše na embalaži. Men se niso posedli niti pri R5 niti pri RS-u.
Če ne misliš ne vem kaj delat s tem avtom, pol vzami apex.
To je beseda, brezglavo govorjenje da je apex shit, nima smisla, ker da bi kaksen apex poknu še nism vidu, vidu sm pa ze dost serijskih fedrov ki so bile počene, pa nikoli ne govorijo cez njih tk ko cez apex.
Js sm vidu zlomljenega na 206 in na R19. Vendar to je bilo par let nazaj, pomoje so do sedaj že izboljšali kvaliteto. Js osebno nebi sprobal, če imam na voljo preverjene alternative.
Objavljeno: 10 Jan 2007, 14:39
Napisal/-a dobek
Pugi napisal/-a:urosr napisal/-a:djsly napisal/-a:sem mel na R5 in na RS-u apex fedre. Kolega je mel KN kit II na svojem, pa če voznik ni pravi ti ne nucajo gewinde za 5.000 € če jih ne izkoristiš.
Men so bli apex ok, glede na to da sem dal 20k SIT za komplet 4 fedrov. In na MK so se bolje obnesli kot orginalni RS-ovi fedri. Veliko manj nagibanja in manj odnašanja zadka je blo z apexi.
Aja, nekateri pravijo, da se posedejo več kot piše na embalaži. Men se niso posedli niti pri R5 niti pri RS-u.
Če ne misliš ne vem kaj delat s tem avtom, pol vzami apex.
To je beseda, brezglavo govorjenje da je apex shit, nima smisla, ker da bi kaksen apex poknu še nism vidu, vidu sm pa ze dost serijskih fedrov ki so bile počene, pa nikoli ne govorijo cez njih tk ko cez apex.
Js sm vidu zlomljenega na 206 in na R19. Vendar to je bilo par let nazaj, pomoje so do sedaj že izboljšali kvaliteto. Js osebno nebi sprobal, če imam na voljo preverjene alternative.
3 leta in 60tkm pozneje brez negativnih presenecenj
ne duha ne sluha o kakem pokanju, niti o toliko opevnanem sesedanju fedrov
in to pri takih cestah, kot jih mamo, pa pri mojem stilu voznje (za info, 2 leti zapored po 2 zviti desni felni zarad jahanja lukenj)
Objavljeno: 10 Jan 2007, 14:43
Napisal/-a croma_man
jst tud 3 leta na cliotu apexi s tem da sem sam naredu napako in dal na serijske amortizerje ki jih je čist uničlo.
na coupeju je pa tud apex / turnšek kombinacija pa deluje vsaj za moje pojme zelo dobro...
Objavljeno: 10 Jan 2007, 14:45
Napisal/-a urosr
Jst sm jih mel dve lete na petki brez blema, kolega jih ma na clijotu brez blema, drug kolega tud na klijotu brez blema, en drug na ksari brez blema...in še bi lahk našteval.
Objavljeno: 10 Jan 2007, 17:00
Napisal/-a CupraR
Mam že 3 leta na Hodni Apexe+od Vuge tršano, pa je bp, avto je super na cesti: se niso fedri niti za mm posedl..
Je pa res da so Apexi so bolj lahke avte, +vsaki znamki tut določeni fedri bolj sedejo..
Itak so pa amortizerji taglavni kar se lege tiče...
Garantiram pa če je mel folk kao probleme z Apexi je to kvečejmu z strani "profesionalne" montaže dolinarja na parmovi, kateri je z strani A3m (vsaj bil je) zadolžen za uradno montažo teh fedrov.. men je tut pokal, sam ne fedr ampak vijak na martizerju po "strokovni" montaži. da ne omenjam kako so me hotl natg. ko sm šel nazaj na pregled
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 10 Jan 2007, 18:35
Napisal/-a dobek
moje mnenje...
posedejo se res mogoce nekaterim...ki dajo fedre krajse na stare zgonjene amortizerje, pa potem res cel avto "dol pade"
Objavljeno: 10 Jan 2007, 21:37
Napisal/-a Matjaž
uf hvala za tok odgovorov.
sej moj namen je predvsem avto fajn stršat k mislem dt gor 15col gume
pa mi zdej drsajo gume vsej čez ovinke.
kašne bi ble pa kšne druge opcije sam kje do 140€ za vse skupi
Lp
Objavljeno: 10 Jan 2007, 21:39
Napisal/-a urosr
Če bi ga rad sam stršu dej amortizerje rihtat k vugi.