Nitrous control?

Lepljenje na sedež... Pozor, samo za tiste ki ločijo bat od cilindra!
Odgovori
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Nitrous control?

Odgovor Napisal/-a sketus »

Ker vidim da je že kar nekaj ljudi tukaj sprobalo NO2, me zanima kako ste imeli narejeno kontrolo sistema, oz. kako je računalnik zaznal NO2 in zamaknil vžig za tisto stopinjo dve oz. koliko je potrebno? Dobiš zraven teh kompletov kakšno kontrolno skrinjico, ki to naredi?
:-s
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Elektroniko posebej spedenaš. Itak se uporabla zadeva samo pri 100% throttle, tako da lahko nardiš pri 90% kot predvžiga naprej, pri 100% pa tiste 1,2,3 stopinje nazaj. Kontrolne skrinjice ni, se pa da zadevo odlično pedenat z megasquirtom.

Za ublažitev udarca in lažje speljevanje obstajajo tudi t.i. maximiserji, ki ti s pomočjo hitrega zapiranja in odpiranja ventila zmanjša moč nitra pri istih šobah in lahko progresivno dodajaš moč.

Vklop se ga pa na knof ane ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Stalno se vozis s predvzigom zamaknjenim par stopinj nazaj. Na avtih s razdelilcem vziga je to zelo preprosto izvedljivo. Ga samo zavrtis.
Ce ima avto dober sistem knock senzorja pa se tega ne rabis, ker bo za to poskrbel racunalnik.
Ce pa bi rad to rocno nastavljal, rabis zamenjat komplet motorno elektroniko s kaksnim standalone kot je Megasquirt.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Nekje sem videl, da imajo eni v računlniku napisane dvojne grafe, podobno kot pri hondah vti, sam da tukaj eni grafi predstavlajo nastaitve z NO2. Sam ni mi jasno kako pol računalnik ve kdaj mora zamenjati mapo. Oziroma kako je tisti knof za nos ko ga pritineš povezan z računalnikom. Ma kdo tako narejeno???

Lahko bi res tako naredil, tako kot je tank rekel pri 90% kot predvžiga naprej, sam pol nebi blo najboljše za motor če bi jaz vozil z 100% gasa, pa nitra ne bi bilo.??

Ne vem pa če je pametno stalno vozit s predvžigom zamaknjemi par stopinj nazaj? Izkoristek motorja bo sigurno slabši!! :-s
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

sketus napisal/-a:Nekje sem videl, da imajo eni v računlniku napisane dvojne grafe, podobno kot pri hondah vti, sam da tukaj eni grafi predstavlajo nastaitve z NO2. Sam ni mi jasno kako pol računalnik ve kdaj mora zamenjati mapo. Oziroma kako je tisti knof za nos ko ga pritineš povezan z računalnikom. Ma kdo tako narejeno???

Lahko bi res tako naredil, tako kot je tank rekel pri 90% kot predvžiga naprej, sam pol nebi blo najboljše za motor če bi jaz vozil z 100% gasa, pa nitra ne bi bilo.??

Ne vem pa če je pametno stalno vozit s predvžigom zamaknjemi par stopinj nazaj? Izkoristek motorja bo sigurno slabši!! :-s
Mal preveč znanstvene fantastike teb dogaja ;)
Prvič tiste 2 stopinje se pri izkoristku ne pozna nevemkolk, ne vem kaj ma to zveze s "pametno vozit". Sj lah tko nardiš da ti pri 95% da od sebe maximum, 100% maš pa sam za nitro. Pol pa tko voziš da nikol ne daš gasa do konca, ampak mal mn ane. Tisto stopinjo k se loputa manj odpre takrt pa požalvaš, ker razlike v pretoku zraka ni. Tist da maš 2 mapi je bol al manj styling če mene prašaš. Sam da maš en zaslonček v avtu več.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

"pametno vozit" O:) Ja mislim da se pri zlo nizkih vrtljajih kar precej poznata 2 do 3 stopinje zamaknjen vžig.? Ja tako se slisi se najbolj enostavno ''Sj lah tko nardiš da ti pri 95% da od sebe maximum, 100% maš pa sam za nitro''.

Čeprav en zaslonček v avtu več, tud ne škodi, oziroma eno okno več odprto na laptopu! :)

Nekaj me še zanima Charger je rekel ''Če ima avto dober sistem knock senzorja pa se tega ne rabiš''! Jaz imam mašino od honde d16a9 v svojem roverju, ki ima knock senzor. Pomoje je vseeno treba spremenit mape vžiga al ne? Če se kdo spozna kaj?
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kot odmika je odvisen od velikosti shota in od obratov, manj obratov, več kota. Jes mam pri nizkih 3, kasneje 2 in na koncu 1 stopinjo. Pa mal mam še dodatnga benza. Nitrous ponavad uporabljam od 2500 naprej, še raje nad 3000. Lahko bi ga tud prej, sam zihr je zihr. Se pa filing najbol čuti pri 3-5k, ko je navor res hud.

Tist z laptopam se men zdi oslarija, ker ga itak nimam kam dat. Sploh pa mi ni da bi zdj še med vožnjo se ubadal z laptopom da mi še v glavo prleti. Veš tist v Fast and furious je risanka.
Edina taka varjanta da ni res hightech muchos dineros je megasquirt. Tam pa ni da ni.
Je pa tko, da v mojmu avtu vse dela tko k si sam želiš loh in ne rabm nobenih dodatnih nastavitev (dvojne mape itd). Pridobil bi mogoče malenkosti,ki pa sigurno ne odtehtajo stroškov.

Kljub knock senzorju je fajn prilagodit elektroniko, ker včasih prepozno reagira in je škoda sveč, batov in ventilov...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Ja to mi je jasno da se nitrus ne uporablja pri nizkih obratih! Pa z laptopom tud nisem mel v mislih filma fast and the fourious, ampak imam tu en program BRE, pa ma kot dodatek skripto nitrous control, pa se ti še dodatne mape odprejo, sam ni mi jasno kak računalnik preklopi ( al mors sam preklopit ) sam pol mors pa že spet sredi vožnje sto gumbov prtiskat

Kak pa to potem nastavite vžig, po občutku ne vem pr 3000 obratih 3 stopinje, pr 5000 2 in pr 6000 eno stopinojo predvžiga nazaj... Al grete na valje pa vse pomerte?
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

sketus napisal/-a:Ja to mi je jasno da se nitrus ne uporablja pri nizkih obratih! Pa z laptopom tud nisem mel v mislih filma fast and the fourious, ampak imam tu en program BRE, pa ma kot dodatek skripto nitrous control, pa se ti še dodatne mape odprejo, sam ni mi jasno kak računalnik preklopi ( al mors sam preklopit ) sam pol mors pa že spet sredi vožnje sto gumbov prtiskat

Kak pa to potem nastavite vžig, po občutku ne vem pr 3000 obratih 3 stopinje, pr 5000 2 in pr 6000 eno stopinojo predvžiga nazaj... Al grete na valje pa vse pomerte?
Vžig nekak tako, sj se ve kolk shota ma kok stopinj odmika. To je v glavnem za varnost kot zarad kej druzga.

Pa če maš že tak suprdupr računalnik je pomoje že skoz povezan s cpujam od motorne elektronike. Jes ne vem zakva te tok skrbi "kako se ga vklopi", bl je važn kako deluje. Navsezadnje lah vse stvari v avtu speleš na en štekar ane :D: Če hočeš lahko magnetne ventile, grelc za bombo, radijsko anteno in lučke v kabini vežeš na en stikal k ga doma spizdiš fotru iz kopalnce hehe. :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Tank, ti boš kriv če se bo moj foter sedaj spotaknil kje v kopalnici ker ni stikala :).


To sem našel http://tunertoys.zoovy.com/product/2TIMER, pa dam gor dve mapi, povežem z stikalom za nitro, pa ko sprožim nitro bo preskočlo na mapo z zamaknjem vžigom, sam pol bom mogo še enkrat prtisnit, da bo skočlo nazaj na običajne nastavitve ko bo nitra zmanjkalo.
Mislim da bom kar tako nardil! Al pa tak kot je rekel tank da od sebe 95 oni zadnjih 5 procentov pa mam za nitro!!

Hvala za ideje
LP
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Za ker avto delaš to? Tistale napravca če res tko deluje je pa ql. To je dobra varjanta - ena za NA performance, pa ena mapa za turbobust :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Delam za roverja coupe! Sam motor pa elektronka je od honde. Motor je d16a9, racunalnik obd0. Se pravi od zunaj Rover, od znotraj honda \:D/ . Spodnji del motorja si obnavljam, nove H ojnice, kovani bati, novi lezaji. Zelim sicer turbo gor nardit na masino. Sam preden bom turbo gor nardil se gledam druge varijante, kot so nitro. Pa bi si rad sposodo zadevo enkrat pa sprobal, da vidim kako je to. Ce je res taksen bum kot vsi pravijo.
Odgovori