Jeklo za izpušni kolektor

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

Corsa_a maš prov kar se tiče mig/mag. To je dobr če mašza kakšne plehe za na avto pršvasat. dost velko storilnost maš z mig/magom.

Tig pa je bolj za delikatne stvari. Glih glede cen nebi pretiraval,ker tud tigi za inox niso tko dragi. Čim pa hočeš švasat zraven še alu je pa zadeva hitro rata dražja za še enkrat.

Tko, da če bi rad varil doma alu, inox,železo pol raje vzemi mig/mag, ker je ceneje.
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Jaz sem cca pol leta nazaj kupil v Merkurju Varstroj 140A MIG/MAG za pičlih 50K SIT - za doma je odličen!

Drugač pa me res zanima kater plin rabim za varjenje Al z mig/mag in pa še, a je "ročka" ista? Predvidevam da je 8-[
Project on hold...
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Ročka je ista ampak moraš imeti drug bovden. Tega lahko b.p. menjaš mora pa za alu imeti noter plastično cev po kateri teče žica. Pošlji majl na Varstroj imajo na zalogi te zadeve pa še drage niso. Cel komplet gorilnik, se pravi komplet ročka 3m, za 300A stane 25ksit. Potem bovden nemore dosti stat. Plin uporabiš Ar, cena za veliko jeklenko je nekje 13ksit, če se motim naj me kdo popravi.
Glede Tigov pa je tako da so se res pocenile zadeve v zadnjem času, za domaču uporabo bodo dovolj za profesionalno uporabo pa so še zmeraj dragi. Te poceni zadeve imajo mali Duty Cycle. AC/DC se dobi že za 250ksit kar ni drago če odmislimo kakšne cene teh zadev so bile pred leti in bodo za domačo uporabo čisto zadosti.
Me pa zanima če kdo ima takšen tig ranga 200k kako se obnese?
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

rider,mislim,da z 130A neboš Al varil... :-k

Badger? 8-[
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

sm neki cajta delu z tigom ranga 450k sit, pol pa z okol 200k sit pa nism opazu razlike le da je tist za 400k sit 1x manši... sam to je najbrš od modela odvisn... mel je pa tudi veliko manj zastavitev (ki jih pa pri normalni uporabi itak ne rabiš)...
borisk
Greenstuff
Prispevkov: 35
Pridružen: 24 Okt 2006, 16:34

Odgovor Napisal/-a borisk »

sej, na začetku ne opaziš, pol, po parih metrih (km?) pa se kr opazi..
Js sicer ne delam velik, sam mamo doma firmo, pa vem da npr, varstroj tig(nevem oznake) zgleda čist solidn, sam nihče noče delat z njim, kak fronius pa je čist neki drugega. na tem varstroju morš skos amperažo popravljat( očitno precej niha), drugač je zdej precej zanimivo varjenje s plazmo, precej manjši vnos toplote, in zelo enostavno varjenje komadov z različno debelino ( npr 10mm-2mm al pa 4mm-0,8mm) Sej keri varite že veste da je kr problem..

lp, boris
Uporabniški avatar
smile4me
Pawa user
Prispevkov: 120
Pridružen: 02 Apr 2006, 19:11
Kraj: fetish machen

Odgovor Napisal/-a smile4me »

Eh najači je še zmer ročno obločno varjenje.Ko je treba plug zavarit ga maš pr roki pa še najbl močno drži
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Je zakon ja, dokler ne variš luknjice na avspuhu z elektrodo, ko bolj pikaš kot pa švasaš :D
Drugače pa res zanimiva tema, berem in požiram vse pametne predloge in komentarje =D>
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

alanq4 napisal/-a:Je zakon ja, dokler ne variš luknjice na avspuhu z elektrodo, ko bolj pikaš kot pa švasaš :D
Drugače pa res zanimiva tema, berem in požiram vse pametne predloge in komentarje =D>
Tk fajn lahk zašvasaš, da nardis iz luknice, lukno :D
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

roki napisal/-a:sm neki cajta delu z tigom ranga 450k sit, pol pa z okol 200k sit pa nism opazu razlike le da je tist za 400k sit 1x manši... sam to je najbrš od modela odvisn... mel je pa tudi veliko manj zastavitev (ki jih pa pri normalni uporabi itak ne rabiš)...
hja...tega en k poskuša nebo nikol opazil...ko enkrat obvladaš varjenje oz. ko veš točno,zakaj se gre,boš zelo krepko čutil razliko...


sem pa na obrtnem sejmu poskušal varit z enimi USA jajci(se ne spomnim imena,ampak vem,da so špica od špice...)...200A-2,2M sit...ampak ko z njim variš,opaziš razliko...ima na pištoli vodno hlajenje(sicer ni to več nič posebnega), za štelat ene 5 gumbov in majčken LCD,kjer ti piše vse od zač. toka do konč. toka,debeline igle,pretoka plina...skratka VSE parametre lahko štelaš prek pištole...sej v bistvu imajo to možnost tudi že nekateri mig/mag fronusi,ampak štelaš le tok...
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

Mi mamo tega Kejžarja včasih tud po 6 ur skupaj. ](*,)
Tko,da pol veš kako je zgledalo [-o<
Ko nam je predaval o procesih in reakcijah v električnem obloku je tok zakompliciral, da nis šteku nič. :-k Ko sem se učil za izpit sem pa razumel prej pa kar nekaj. Ja ta mislm,mislm je v dveh minutah rekel 36 krat smo ga prov štopal. :D

Lohk vam eno "novost" (tisti k ste bili na sejmu ste že verjetn vidl) povem in sicer Fronius CMT. To je mig/mag aparat, ki ga uporabljajo predvsem na robotih. Ima pa to posebnost, da lahko regulira oddaljenost žice od taline.
Primer: če držimo gorilnik npr. 5mm od površine in seveda nam roka niha gor in dol npr. 3mm+ -. Se vidi razlika v varu. Pri tem strojčku pa elektronka računa 1000 na sek. kakšna je oddaljenost od materiala in tako dobimo skoraj enak var.

S tem aparatom lahko tudi spajkamo itd. Cena je pa cca. 4 milijone.

Varil sem tud z Froniusovim tig-om, pri katerem ti ni treba ročno dodajat matrial ampak imaš dodajni material kar na ročki. Sem mislil, da bo bolj tko tko, ravno obratno zelo funkcijonalna.

Za Varstroj mislim,da so japončki vgrajeval njihove procesorčke. Tud z varstrojevim tig sem varil, pa od telewina pa od kempija itd. Če črto potegnem mi je bil najbolj pri srcu Fronus mig/mag (okrog 1.2 miliona) in pa kemppi tig ac/dc 200 (mislm da je zdej okrog 800 al 900k).

Vseeno je boljše kupit kaj takega kar nima italjanske elektronke notr vgrajene.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Predstavitev tega froniusa sem videl 3leta nazaj seveda samo na cd-ju ker na faxu niso imeli za burek da bi si kaj podobnega privoščili. Če se prav spomnim on konstantno meri tok in tako vidi kako daleč je žica, je pa zadeva po spominu imela ogromno elektronike. Za varstroj pa dobavlja varilne izvore te večje ena japonska firma se ne spomnim imena, navadni rumeni varstroji bi naj bili plod njihovega razvoja. Sicer pa po spominu se mi zdi da so v varstroju sodelovali pred časom z froniusom? Sem pa na avto sejmu v celju govoril z prodajalcem o telwin aparatih, cene so bile konkurenčne, vendar če praviš da italijanska robi ni glih, je še potem najbolj pametno vzeti katerega od domačih proizvajalcev pa imaš potem vsaj servisiranje ok.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
JAKAn
Mal več k dim
Prispevkov: 64
Pridružen: 29 Nov 2005, 17:23
Kraj: Šk. Loka

Odgovor Napisal/-a JAKAn »

No pretok plina pri tig mora bit tolk kot je premer šobe. 6mm -6l/min za argon je to pravilno možno pa da se pri drugih postopkih kaj spremeni samo dvomim.

Glede železa na gus-moraš met posebne elektrode drgač sigurn poč no da se tud zavarit sam ni glih 100%da drži :-°
my dream-turbo-reality
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

Ja edino če maš helij. Ker He ja bolj lahek in beži iz obloka.
Drgač pa hvala JAKAn.

Alu lahko variš tud pod 130A odvisn od debeline.
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

JAKAn: velikosti šobe so tud odvisne od jakosti toka.

Pa še ena zanimivost iz katerega materiala so bati pri formuli 1!
Oznaka -WE 43, sestava MgY4Ce3
-WE54, sestava MgYCe4 te dva sta od ferraria.
Y-itrij, Ce-cetrij

To sta pa od Mclarna,ki so prepovedali zaradi radioktivnosti (Th-torij),ki je tudi element v nekaterih TIG elektrodah saj ima višjo taljivost!

Oznaka - HM31, sestava MgTh3Mg
- HM32, sestava MgTh3Nd2
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

Kje delam? Trenutno sem na bolniški, ker sem mel nesrečo z motorjem. ](*,)

Drgač se pa neki menim, da grem k enmu delat k je inžinir varilstva in pa varilski inšpektor in ima svojo firmo. Rad bi si nabral čim več iskušenj. :D

eno uprašanje mam za vas: mi lahko svetujete kakšn naj dam fi izpuha (kolektor) na citroenu ax-u 1.4. Mam pa gor turbino od volvota 1.7. Okrog 1,5 bara, cca. 160 km.
Tm na glavi mam izhode za izpuh cca. 30mm,
Kaj je pomembno pri turbačih,da imaš čim prej združeno in direkt v turbino?
Primer jaz imam turbino cca. pol metra stran in čist "normalno" deluje.
pa kakšn fi naj dam naprej od turbine proti zadnjemu loncu?
borisk
Greenstuff
Prispevkov: 35
Pridružen: 24 Okt 2006, 16:34

Odgovor Napisal/-a borisk »

ja ponavad je tk da, krajši kot je kolektor, večjo hitrost imajo plini. Zdej, nekateri terajo enako dolge cevi, nekateri pa sam skupi potegnejo,pa turbino gor.. Verjetno se pri taki mali mašini ne pozna tk velik, je pa ponavadi problem z prostorom mal večji pri teh majhnih avtih, kot pa pri kakšni velki ladji..
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

badger napisal/-a:eno uprašanje mam za vas: mi lahko svetujete kakšn naj dam fi izpuha (kolektor) na citroenu ax-u 1.4. Mam pa gor turbino od volvota 1.7. Okrog 1,5 bara, cca. 160 km.
a potem si na turbino prešaltu in si opustilč 2x dvojni dellorto fergazer?
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

Ja sem mal opustil dva dvojna- ax sport! :-$

K zdaj mam cev,ki pelje od turbo do (direkt-brez kat.) zadnjega lonca fi 40mm. :sick:
itak je premal-kolk bi mogl bit? #-o
badger
Greenstuff
Prispevkov: 32
Pridružen: 04 Dec 2005, 09:56
Kraj: domzale

Odgovor Napisal/-a badger »

=; Hvala za tako izčrpne odgovore! #-o
Odgovori