Ker so bile zime zadnjih par let zelo hude sem si omislil prevozno sredstvo, ki bo odpravilo težave z dostopom do mojega doma.
No ja blo je mal drgač. Dobrih 6 let nazaj je naše športno društvo iskalo prostor za obnovitev ratraka (Isti model kot na zgornji sliki, samo v veliko slabšem stanju) ki ga je kupilo v daljnih 80-ih. In tako je pristal pri nas. Aktualen je bil le prvi dve leti potem pa so prišle zime z zelo malo snega in vse je obstalo. Dobre dve leti se na njem ni delalo praktično nič vseeno pa je zasedal pol delavnice. Dokler sem imel golfa II za še ni blo tok prostorske stiske, lani sm si pa omislu BMW-ja je bil pa že mal problem šravfat če maš vsega skup spredi pa zadi dobre pol metra placa. Tko da je blo treba neki narest. In tko sva z očetom lani nadaljevala z delom.
Stanje je bilo takšno: narejeno podvozje in približno zamišljen pogonski del.
Najprej sva do konca pošvasala podvozje in pobarvala tako da ne bi bilo potrebno vsega spet obračati na glavo.
Potem so prišle na vrsto gosenice:
Lani je bil gor postavljen še motor in pogonski deli.
Trenutno je situacija takšna:
Motor je od Golfa II 1.6B:
Nekaj delov je ostalo še od prejšnega ratraka: variatorji, prenos do gosenic
Tok zaenkrat. Je pa cilj da se še to zimo peljem po snegu s to zadevo.
lp
Winterwagen - test day :)
Winterwagen - test day :)
Zadnjič spremenil EdgE, dne 28 Jan 2007, 14:05, skupaj popravljeno 2 krat.
Hudo to le bo fajn za pozim se fjakat potravnikih gor in dol
http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Ker nič ne kaže na sneg ni neke prave motivacije za delo ampak vseeno en mali update.
Ker se večino stvari dela na novo in z zelo nizkim proračunom traja malo več časa da se kaj naredi.
Dva zavorna cilindra od fičota pa en(od sklopke) od BMW-ja pa je mal manj šare k se bi valjala po delavnc. No ja pa še krmilni mehanizem mamo narjen.
še malo z druge strani in s podaljšanimi ročkami:
Še ena stvar(sedež) ki ne bo delala več napoto na podstrešju:D
Da pa ne bo sneg neslo v kabino pride po podnu še izolacija - 3mm guma:
Še dobr mi je ratal, čeprov se mi je že mal vrtel od neostika
Tok zaenkrat.
LP
Ker se večino stvari dela na novo in z zelo nizkim proračunom traja malo več časa da se kaj naredi.
Dva zavorna cilindra od fičota pa en(od sklopke) od BMW-ja pa je mal manj šare k se bi valjala po delavnc. No ja pa še krmilni mehanizem mamo narjen.
še malo z druge strani in s podaljšanimi ročkami:
Še ena stvar(sedež) ki ne bo delala več napoto na podstrešju:D
Da pa ne bo sneg neslo v kabino pride po podnu še izolacija - 3mm guma:
Še dobr mi je ratal, čeprov se mi je že mal vrtel od neostika
Tok zaenkrat.
LP
Test day:
V četrtek je bil že en kratek test samo se je že po parih metrih vidl da je hitrost prenizka in še manšeto na kardanu je strgal tako da je blo hmal konc. Narejene so bile nove jermenice in dons smo se spet probal mal pelat in je šlo velik bolš.
Slikc je bl mal k se je tok fajn pelat . Zadeva kr dobr leti še posebi v klanc. Sm misllu da bo mal bl problem za vozt pa se pele k bicikl .
K so me dol zvlekl sm jih pa par naredu.
Ena v akciji:
Pa dve še na koncu:
Pa še en kratek filmček:
http://www.mobisux.com/album/data/500/33718ratrak_1.avi
LP
V četrtek je bil že en kratek test samo se je že po parih metrih vidl da je hitrost prenizka in še manšeto na kardanu je strgal tako da je blo hmal konc. Narejene so bile nove jermenice in dons smo se spet probal mal pelat in je šlo velik bolš.
Slikc je bl mal k se je tok fajn pelat . Zadeva kr dobr leti še posebi v klanc. Sm misllu da bo mal bl problem za vozt pa se pele k bicikl .
K so me dol zvlekl sm jih pa par naredu.
Ena v akciji:
Pa dve še na koncu:
Pa še en kratek filmček:
http://www.mobisux.com/album/data/500/33718ratrak_1.avi
LP