Če boste delali alu naredite vsaj tako da naredite notri v alu distančnik navojne puše iz jekla, navadno st37 ali st52 je čisto dobro. Pri nas se ti močnejši aluminiji težko dobijo. Imajo pa večina proizvajalcov tako rešeno, pa še navoj vam bo hvaležen.
imbusi majo ravno glavo ker adapter točno naleže na luknje od peste...pa pridobiš par mm proti konusu in pri montaži in pri širini drejanega kroga ker lahko tukaj z imbus nastavkom odšraufaš krog dol...
vsaj tak si razlagam, če se pa motim me pa popravite.
corsa_A napisal/-a:Če boste delali alu naredite vsaj tako da naredite notri v alu distančnik navojne puše iz jekla, navadno st37 ali st52 je čisto dobro. Pri nas se ti močnejši aluminiji težko dobijo. Imajo pa večina proizvajalcov tako rešeno, pa še navoj vam bo hvaležen.
Jest sem pa mislu dat šravfe za feltno v distančnike iz kontra strani tako kot majo eni fordi pa daihatsu- Da bi ga naprešal not.
Še lažja varianta pa je menjati pesta iz kakšnega fiata z 5 luknjami, sigurno se kaj najde da bo pasalo, če gre na oplu in vw mora imeti še fiat kaj na zalogi.
fiat še kr nima nič pametnega na 5 vijakov...variante so razne alfe 164,166 sam tole zna bit dolgotrajni projekt če se tega lotim ker tudi iščem zavore od alfe 166 turbo (320 mm) ki pa so tudi na 5 lukenj...
tako da bojo najbrž najprej distančniki, za naprej bomo pa videli.
Kokr sm jest informiran bi na tvojga pasala pesta od Alfe GTV3.0V6(5x98) in pa zavore od GTV3.0V6 ali 147/156GTA(305mm).
Alfa 166 ima za razliko od drugih alf razmak 5x108 in 310mm(turbo, 3.0V6) bremze.
155ka Q4 in 2.5V6 imata identične bremze in V6 sem jih nekaj videl z zmontiranimi čeljustmi od 147/156GTA. Del, ki drži čeljust, je od alfe GTV. Pravijo da je to več ali manj "155ka coupe". Torej bi moglo tut pesto pasat.
isti srček bije v treh avtih pa vsi trije so one of a kind ko se zrihtajo
zanimivo da ma GTA 305 zavore v primerjavi z 166 V6 turbo k ma 320ke...aj want those bastards
PeschA napisal/-a:Če prav vidim ma zadej ležaj komplet z pestom, a moraš potem cel pesto menjat če maš ležaj zanič. Saj pri 106-ki je tako.
Na tale problem bom zgleda tudi jaz naletel...
Mi je sel en lezaj, pol pa dan dva nazaj berem na focus forumih, da majo ti letniki že vse združen in da je sam material 150€, za menjavo pa plačujejo tud 300€
croma_man napisal/-a:isti srček bije v treh avtih pa vsi trije so one of a kind ko se zrihtajo
zanimivo da ma GTA 305 zavore v primerjavi z 166 V6 turbo k ma 320ke...aj want those bastards
sam jst sm cool k sm retarted z FWD
166ka TB ma 310mm diske. Če bi bli večji, nebi šli pod 16" kolesa.