Voltmeter

Danes brez tega ne gre...
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Voltmeter

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Kako najlažje montirat voltmeter, da bo kazal napetost na akumulatorju in ne da bi meril napetost, ki jo daj ven alternator?

Voltmeter je analogen in meri od 8 pa do 16V.

V svojem avtu ga že imam, pa je vezan tako, da meri izhod na alternatorju, v vitari pa bi rad da mi meri samo akumulator.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ko alternator polni,se tud na bateriji dvigne napetost,tko,da ga v bistvu daj,kamor hočeš,bo vedno kazal isto O:) najboljše,da ga priklopiš na glavni + in na ohišje
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist napisal/-a:ko alternator polni,se tud na bateriji dvigne napetost,tko,da ga v bistvu daj,kamor hočeš,bo vedno kazal isto O:) najboljše,da ga priklopiš na glavni + in na ohišje
In kaj naj bi bil glavni +? Zame je + na avtu pač samo +, ne vidim nikjer v avtu zadeve, kjer bi bil en plus bolj glavni od ostalega +.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

poglej tam,kjer imaš varovalke.ponavadi sta dva debela kabla-eden je rjav(-),drugi pa ponavadi rdeč(+)...priklopi na rdečga in gas...edin nevem...khm...lahko da nebi blo slabo peljat raj vsega skupej skoz eno 1A varovalko-pač jebiga,če pride SLUČAJNO + na ohišje,zna zagoret..
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist napisal/-a:poglej tam,kjer imaš varovalke.ponavadi sta dva debela kabla-eden je rjav(-),drugi pa ponavadi rdeč(+)...priklopi na rdečga in gas...edin nevem...khm...lahko da nebi blo slabo peljat raj vsega skupej skoz eno 1A varovalko-pač jebiga,če pride SLUČAJNO + na ohišje,zna zagoret..
Jst sm mislu na ključavnico vezat pa preko varovalke, samo to je potem od alternatorja napetost.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ne,to je skupna napetost,napetost baterije boš dobu edino,če alternator čisto odklopiš... 8-[
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist napisal/-a:ne,to je skupna napetost,napetost baterije boš dobu edino,če alternator čisto odklopiš... 8-[
dokler je avto vžgan in se alternator vrti, ti ne jemlješ toka iz akumulatorja(razen, če nimaš preveč porabnikov), ampak je ves tok od alternatorja.

Racimo 90A alternator, fila 90A med delovanjem, akumulator pa imaš 90Ah. Med vožnjo imaš porabo 2x55W(2x 6A) luči pa še kakih 20 do 30A za ostalo periferijo, torej potrebuješ za vožnjo samo 42A. Ko vžgeš avto, porabiš tok za zagon štarterja iz akumulatorja, potem pa ko je vžgan pa pri takem alternatorju nič več ne jemlje elektrike iz akumulatorja, temveč samo še alternator daje vso amperažo, odvečno(tisto od 42A pa do 90A) pa spravlja v akumulator, če ta ni že povhen.

Če pa bi priklopil vitel in ga zagnal, pa bi jemal tok iz alternatorja in akumulatorja, ker bi rabil krepko več kot 90A.

Vsaj upam, da so tole čiste osnove in pravilne.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ja,praktično je tako...
za lažjo predstavo-tok jemlješ iz baterije...če bi bla baterija polna in bi ti upalil luči,bi alternator polnil s tokom,ki ga porabio luči(no,ja-malo večjim-vžig,elektronika itd...)...
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

V nobenem primeru neboš meril samo akomulatorja ker je le ta nonstop povezan z alternatorjem. Tako al tako je tebi važno kakšno napetost imaš v avtu, ne na samem akomulatorju ker boš tako točno vedel kaj se je zgodilo če ti bo kazal kakšne čudne vrednosti - recimo če je premalo napetosti ti alternator ne fila dovolj, če je preveč je lahko šla diodna plošča na alt., ali je umrl accu med vožnjo, klema padla dol z accuja in tako dalje...
Project on hold...
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

rider ma prav =D>

jst ponavad ko tiste digitalne voltmetre montiram v avto jih kr na obstoječo inštalacijo priklopim ker kjerkoli v avtu boš inštrument priklopil bo mogoče max 0.1 - 0.2V odstopanja zaradi padca napetosti po kablih. So pa zelo zanesljivi, v tekmovalni sezoni ko sem s cliotom tekmoval v akustiki mi je parkrat rešil situacijo (skuril sem 3 alternatorje zaradi porabe) logično se je takoj vidlo da je med vožnjo padlo na 12.8 pri vseh porabnikih izklopljenih ;)

voltmeter rulz [-(
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Če vežeš zadevo na ACC žico (kontakt na ključavnici), ti bo takrat ko avto ni v pogonu kazal napetost akumulatorja, druge rešitve res ni.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Odgovori