Kompresor na hyundai coupe 2.0 masino

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

bro, keep it real nigga :cool
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
gas_gas
Češpla powah
Prispevkov: 306
Pridružen: 22 Jan 2005, 12:52
Kraj: begne ke pa

Odgovor Napisal/-a gas_gas »

kennmann, ti raj poglej kaksne oblike more bit SC, da ga bos lahko lepo namontiral, da bo mel dost dolg, kratek nos za Pulley.
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Slika
smash
Greenstuff
Prispevkov: 26
Pridružen: 27 Jul 2006, 16:48

Odgovor Napisal/-a smash »

Ja tisto so vsi eatoni m62,razlika je v teh podalških jermenice,sesalnem delu in različnih generacij .Mp62 je pa oznaka najnovejšega modela serije 62 ki pa ima vgrajen bypass ventil.Za m64 pa nebi vedel.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Jaz ga imam naprodaj, ce kdo rabi. M62, cisto ta pravi. Se ni treba matrat prek Ebaya.
smash
Greenstuff
Prispevkov: 26
Pridružen: 27 Jul 2006, 16:48

Odgovor Napisal/-a smash »

Kolk cekinčkov?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Poslal sem ti zasebno sporocilo.
smash
Greenstuff
Prispevkov: 26
Pridružen: 27 Jul 2006, 16:48

Odgovor Napisal/-a smash »

ok,thx.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Drugace M62 je prava stvar, ze po oznaki, ki pomeni koliko zraka precrpa je 40% vecji od M45. Ce hoce kdo pretiravat naj si omisli M90.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

hemingway napisal/-a:Če boš gledal na vsak tolar pa vsako malenkost ga še dolg ne boš mel ;)
ah fantje dejte ga srat no... res ne veste v cem je problem? js vem kaj rabim in kaj hocem. in to je M62/MP62. Kar pa NOCEM, je pa TO, da, ker nisem nikjer vprasu, nabavim M45!! in si pol doma razbijam z glavo ob steno.
pa ne gre za nic kompliciranja, niti sparanja-
samo dorect, kaj je kaj je treba.
kar se pa tice pretiravanja...: vem kje pribl. ma tale 2.0 svoje meje...
ce "tovarnisko" aftermarket dajejo gor E. M45, in sem zelo "ponizno":) -seveda z vaso pomocjo(thanx), prisel do tega, da pase gor tudi M62... upam da veste, da mi ne pade na pamet, da dajem gor M90?!
no sam tolk da razjasnim morebitne nesporazume. pac sem tak, da pri resnih stvareh rajse vso stvar 5x prestudiram :-k ](*,) :-k se mi je ze kdaj obrestovalo....
e drugace pa hvala za odg!
LP
Kennman
Howgh.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Če daš gor malce večji kopresor, kot je normalno, je to samo pozitivno pomoje. Tak ti bo v stanju prdihat dovolj zraka in ne boš omejen s tem. Problem se mogoče pojavi edino v tem, če večji kopresor za svoje delovanje pokuri tudi več konj. Glede tega vprašaj Chargerja ali Hemyja, ki obvladata to sceno. Kolikor vem, ima Charger en tak kopresor tudi za prodat.
Lahko si srečen vsaj glede tega, da boš poceni prišel skozi z nakupom eatona. Jaz sem računal na največjega M112, za katerega pa se je izkazalo, da je čist premajhen za moj motor in ga nima smisla basat gor in predelovat vse živo, da bom potem nazadnje pridobil samo 50-100 PS. ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

_BANDIT_ napisal/-a:Če daš gor malce večji kopresor, kot je normalno, je to samo pozitivno pomoje. Tak ti bo v stanju prdihat dovolj zraka in ne boš omejen s tem. Problem se mogoče pojavi edino v tem, če večji kopresor za svoje delovanje pokuri tudi več konj. Glede tega vprašaj Chargerja ali Hemyja, ki obvladata to sceno. Kolikor vem, ima Charger en tak kopresor tudi za prodat.
Lahko si srečen vsaj glede tega, da boš poceni prišel skozi z nakupom eatona. Jaz sem računal na največjega M112, za katerega pa se je izkazalo, da je čist premajhen za moj motor in ga nima smisla basat gor in predelovat vse živo, da bom potem nazadnje pridobil samo 50-100 PS. ;)
je pozitivno, ampak samo do mere, ko motor lahko z min. konji optimalno zavrti kompresor. m90 je ze prevelik za moj motor, oz. prevec se je treba "namatrat", da ga obrnes:)
Hemingway napisal/-a:Ti sam M62 gor brcn pa bo Very Happy
jaaaa m62...:) tenks for d hot tip, quinsi!:) heh I LUW dis forum!!!! \:D/
Howgh.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

m62 je doma.\:D/
trenutno se izlezava na omari,...js pa studiram za izpit. #-o

p.s.:hvala Charger! =D>

LP
Kennman
Howgh.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Hemi, kakšna je razlika med G40(polo/golf) in Eaton M45?

Mere od G40 imam in delam nosilec zanj, vendar trenutno ni nobenega dost blizu, da bi ga šel iskat(preko pošte in e-baya pa ne verjamem nobenmu), Eaton M45 se pa en prodaja v celovcu, tko da mi ni problem se zapeljat teh 80km v eno smer in ga vzet, pa še poceni je, za samo 250 eurov ga dobim. Sedaj imam 85KM, rabim jih pa vsaj še 30, maximalno 40KM, ali bo M45 dovolj za kaj takega?
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

glih za predstavo-
M90 na wranglerju 4,0-povrtanem na 4,7...pomoje bo 62tka dovolj za 2,0 :D http://www.jpmagazine.com/featuredvehic ... _wrangler/
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

nebivedu napisal/-a:Hemi, kakšna je razlika med G40(polo/golf) in Eaton M45?

Mere od G40 imam in delam nosilec zanj, vendar trenutno ni nobenega dost blizu, da bi ga šel iskat(preko pošte in e-baya pa ne verjamem nobenmu), Eaton M45 se pa en prodaja v celovcu, tko da mi ni problem se zapeljat teh 80km v eno smer in ga vzet, pa še poceni je, za samo 250 eurov ga dobim. Sedaj imam 85KM, rabim jih pa vsaj še 30, maximalno 40KM, ali bo M45 dovolj za kaj takega?
mislim da ima G40 notr eatona m45, nisem pa ziher.
kar se tice mer za Eaton m45:
http://www.capa.com.au/eaton_m45data.htm
z njim dobil bos vec kot 30-40 KM.
upam da sem pomagu,
LP
Kennman
Howgh.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Hvala.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

nebivedu napisal/-a:Hvala.
http://www.awtracksport.com/products/engines/eaton.php

G40 IMA noter m45...

LP
Kennman
Howgh.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

kennmann napisal/-a:
nebivedu napisal/-a:Hvala.
http://www.awtracksport.com/products/engines/eaton.php

G40 IMA noter m45...

LP
Kennman
Tale polo ima menjan SC, kajti serijsko je v polota G40 vgrajen G-lader, ki deluje na drugačen način kot eaton...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Kok je pa razlike md njima, pa kater bi potem bil boljši G-lader al Eaton M45 za dodatnih samo 30 do 40KM na ferozi?
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

mloncar napisal/-a:
kennmann napisal/-a:
nebivedu napisal/-a:Hvala.
http://www.awtracksport.com/products/engines/eaton.php

G40 IMA noter m45...

LP
Kennman
Tale polo ima menjan SC, kajti serijsko je v polota G40 vgrajen G-lader, ki deluje na drugačen način kot eaton...
ah, sam sm pa res smotan... samo vidu sem, "Eaton" in "G40" in sploh nisem bral teksta...
mi dispiace! :-k
LP
Kennman
Howgh.
Odgovori