Stran 1 od 5

Kompresor na hyundai coupe 2.0 masino

Objavljeno: 14 Okt 2006, 13:26
Napisal/-a kennmann
Pozdravljeni! Mam en par vprasanj o kompresorjih, pa ce kdo kej ve, kr z besedo na dan:)
OK, vedno bolj si berem stvari o kompresorjih, vec vprasanj mam,
in me zanima naslednje:
gre se za motor Hyundai Coupe, 2.0 16v, l. 97, 139KM.

na netu sem gledal in brskal, za ta motor dela avstralska firma CAPA kompresor kite, bolt-on zadeve, druga firma je pa Alpine Developments USA (http://www.capa.com.au/kits_hyundai.htm, http://www.alpine-developments.us/id19.html )

zdej pa moja vprasanja:
1. oni dajejo gor Eaton M45. Zanima me, ce bi lahko dal na to masino Eaton M62?

Eaton M45: http://www.automotive.eaton.com/product ... rs/M45.asp
Eaton M62:
http://www.automotive.eaton.com/product ... rs/M62.asp

res je, da motor verjetno "tezje zavrti" vecjega, ampak lahko pa M62 da vecji boost, pa se nevarnosti ni, da bi ga z manjso jermenico prevrtel.
pa se Hemingway ima na svojem 1.8 Eatona M62. Vase mnenje?

2. ali so nujni vecji injektorji? moji so trenutno 240 ccm.Se mi zdi da je Gas_Gas ostal pri stock, pa tudi Corsa_A je v Hemingwayevi temi reku, da lahko ostanejo stock. Seveda bi nabavu mocnejso benz. pumpo, Walbro 255 se mi zdi prek glave zadost.

3. IC- ali je nujen? kit za Coupeja je brez ICja, za Hyundai Coupe Supercharger kit (http://www.alpine-developments.us/id19.html ) pa obstaja varjanta z dodatnim, 5. injektorjem, ki naj bi sprical pred loputo, in naj bi ohladil skompresiran zrak in se malo bolj bogato mesanico naj bi naredu. Torej, IC, ali je "zadost" 5. injektor?

4. Ko se ze dela tak projekt, ali naj tudi portam glavo motorja? se mi zdi, da je Hemingway to nardil?

5. Zanima me se cena za Megasquirt, Unichip, Emanage aftermarket ECUje, enega takega cimbolj osnovnega, za kontrolo pritiska goriva, in timinga...A se da pri nas kej dobit (lezi komu v starem predalu:)? al je treba it kr na Ebay?

evo, to je to "NA BRZINO", zdej pa, ... dejte se mal razpisat fantje
[-o< [-o< [-o<

LP
Kennman

Objavljeno: 14 Okt 2006, 13:41
Napisal/-a Charger
PRi nas se vse dobi. Imamo na zalogi kompresorje, injektorje, intercoolerje, razne elektronike, itd. Ce te zanimajo cene vprasaj na PM.
Kar je vec kot 0.3bar rabis IC.

Hemi ima 440cc injektorje, 240cc so dobri za 170-180KM, ce zelis toliko KM bo tudi OK.

Ce nimas kaksnih 400.000 SIT na zalogi niti ne razmisljaj o takem projektu.

Objavljeno: 14 Okt 2006, 19:16
Napisal/-a kennmann
Charger... mas PM!!
LP
Kennman

Objavljeno: 14 Okt 2006, 21:12
Napisal/-a gas_gas
Jaz sem mel pri 6psi stock injektorje.
za vec bi blo ze dobro kaj vec met... jaz sem mel RCjeve 440cc

Kar se tice ICja. Lahko kamot brez ICja vozis tud do 0.6 barov, saj pri meni ni bilo nic narobe. lahko pa naredis tudi alcohol injection ali pa water cooling, kar ti ne pobere nic prostora.

primer: http://www.lhtperformance.net/Superchar ... rgers.html

Objavljeno: 14 Okt 2006, 22:01
Napisal/-a kennmann
gas_gas napisal/-a:Jaz sem mel pri 6psi stock injektorje.
za vec bi blo ze dobro kaj vec met... jaz sem mel RCjeve 440cc

Kar se tice ICja. Lahko kamot brez ICja vozis tud do 0.6 barov, saj pri meni ni bilo nic narobe. lahko pa naredis tudi alcohol injection ali pa water cooling, kar ti ne pobere nic prostora.

primer: http://www.lhtperformance.net/Superchar ... rgers.html
injektorji pasejo od Hyundai sonate(cheap za dobit) in so okol 290cc. mogoce bi to blo ze dost za spodoben boost. ce ne pa "nove" nabavt... :-°

sem pa gledal na tem pageu, kako nastimajo IC v intake manifold...hudo...ampak velik dela. aja, pa se to- a se aluminij da sploh varit? al so oni uporabli rosfraj? ni mi cist jasno...
itak pa ne mislim vozit prek 10psi , to je pa glih okol 0,6bar.
gas_gas hvala za info! ce se spomnes se kej, vsak nasvet je wanted! :)

Hemingway, se ti mogoce kako besedo?
:-k

Objavljeno: 14 Okt 2006, 22:37
Napisal/-a bajta
aluminij varit? seveda....... gorilnik pa aluminij palcke.....

Objavljeno: 16 Okt 2006, 15:14
Napisal/-a zlabo
aluminij se vari z TIG postopkom

Objavljeno: 16 Okt 2006, 18:02
Napisal/-a smile4me
zlabo napisal/-a:aluminij se vari z TIG postopkom
Imeti ga

Objavljeno: 16 Okt 2006, 18:59
Napisal/-a Ferrarist
bajta napisal/-a:aluminij varit? seveda....... gorilnik pa aluminij palcke.....
a to si mislu kao avtogeno? :-k
drugač se pa alu vari s TIG-om alpa se da tud zelo lepo z MIG-MAG oz. po domače CO2-jem ,predpogoj je,da je nastavljen v piko,pol pa lahko nardiš tak var,da glava peče... :D

Objavljeno: 16 Okt 2006, 19:03
Napisal/-a kennmann
too_fast4u napisal/-a:
zlabo napisal/-a:aluminij se vari z TIG postopkom
Imeti ga
imeti ga? redkost al drago'k'pes:)??

Objavljeno: 16 Okt 2006, 20:12
Napisal/-a zlabo
ma zadnje čase to niti ni taka redkost no, je pa ful fajn zadeva to. To je švasaparat z wolframovo elektrodo in zaščitnim plino, ponavadi argonom.
Hmm, da bi se pa z MIG/MAG dalo variti aluminij pa res še nisem slišal, ne bom 100% trdil da se ne da, samo nisem pa tega še nikjer zasledil.
Itak bo pa raj kakšen drug kaj več povedal o tem, k je bolj v strojniških vodah, jaz se nekako bolj štroma držim 8-[

Objavljeno: 16 Okt 2006, 20:27
Napisal/-a kennmann
no kolkerkol, mal smo zasli s teme... js sem zvedu odgovore na prva vprasanja, ki sem jih mel... IC bo obvezno, pa brez 5.injektorja. kompresor bo eaton M62.
tko, zdej pa na net pa studirat naprej!
fante, hvala, kmal bom ziher spet mel kej za vprasat-firbec pac :D
Lep pozdrav,
Kennman

Objavljeno: 16 Okt 2006, 21:37
Napisal/-a smile4me
Ja mi smo v šol varil aluminij plamensko pa s TIG varjenjem,s TIG-om zlo lep var nardi sm ga je pa zajeban nardit

Objavljeno: 16 Okt 2006, 22:17
Napisal/-a corsa_A
Injektorje lahko daš tudi od calibre turbo so 330cc in preverjena bosch roba. Dobiš pa tudi 440cc za 70eur. Lahko pa dvigneš tlak goriva in še pridobiš nekaj na tem. Tak da 290cc bodo dobri za cca 190-200 km seveda odvisno od duty cycla. Glede ecu, lahko uporabiš megasquirt zadeva ni draga enostavna verzija je mislim da okrog 200$, če pa lahko kdo čipa original ecu in ima original ecu map senzor je to skoraj boljša varianta.

Objavljeno: 16 Okt 2006, 23:15
Napisal/-a kennmann
corsa_A napisal/-a:Injektorje lahko daš tudi od calibre turbo so 330cc in preverjena bosch roba. Dobiš pa tudi 440cc za 70eur. Lahko pa dvigneš tlak goriva in še pridobiš nekaj na tem. Tak da 290cc bodo dobri za cca 190-200 km seveda odvisno od duty cycla. Glede ecu, lahko uporabiš megasquirt zadeva ni draga enostavna verzija je mislim da okrog 200$, če pa lahko kdo čipa original ecu in ima original ecu map senzor je to skoraj boljša varianta.
ej zdej si me pa v dobro voljo spravu!! \:D/
js itak ne bom mogu vec kot slabih 190KM spravit ven iz serijskih 139 KM, samo z Eaton M62 kompresorjem in 8-10psi boosta. tlak goriva mislim itak dvignit, injektorji bojo pa zdej ali od sonate 290cc, ali pa res kaksni 330cc(baje da sploh ni problema ce so vecji, ne? ne bi rad prekoracu tistih 80% duty cycla)
kar se pa megasquirta tice, mi je pa ZELO vsec cena 200 USD, samo baje da fine tuning na valjih dosti stane? kaksne mas ti s tem izkusnje?

MAP senzor- moj avto ga ma originalno!! ne vem pa (dvomim) a je mozno cipat moj stock ECu(oz do KATERE MERE ga je mozno...). kako bi lahko to zvedu?

Corsa_A, res lepo da si se javu!! Se kak info?!! [-o< \:D/

Objavljeno: 17 Okt 2006, 16:36
Napisal/-a kennmann
hemingway napisal/-a:Na 2.0 motorju pri 10 psi zna bit čez 190 končkov...
RES?!
ok decki, zdej me pa nehejte v dobro volo spravlat... ker se bom razpi%$du pa kr TA vikend vtaknu not kompresor...:) hahahaha ](*,)
zakon. komi cakam...

LP
K.

Objavljeno: 17 Okt 2006, 19:33
Napisal/-a kennmann
hemingway napisal/-a:Jz bi reku tm prej 220 na kolesih če se boš pa res potrudu pri izdelavi pa če še mal glavo popedenaš pa kak kolektor fajn narediš.... :D
Ja jz sm mel pri 1.8 motorju na 0.35 bara mal pod 190 na kolesih res da z drugimi odmičnimi 10:1 kompresijsko razmerje, glava ne pretireno porihtana in pa 4-2-1 kolektor....
Res se ti splača ko boš izdeloval še par malenkosti naredit...
caki caki caki... iz 140konjev na GREDI( verjetno okol 120 na kolesu), na 220 na kolesu???!! to je +100 konjev?!? se ti res zdi mozno, da zgolj z M62 stisnes tolk ven iz motorja? je pa res, da je pri 2 litrih tehle 140 KM res bolj malo...

Objavljeno: 18 Okt 2006, 13:40
Napisal/-a corsa_A
Kompresijo spusti na 9 ali 9.5 da bo zadeva še dolgo delala in boš imel nekaj varnosti. Najboljša metoda so drugi bati, če jih za tvoj avto ni moraš pač uporabiti debelejše tesnilo kar je bolj cheap a slabša varianta. Verjetno pa se da za tvoj motor v usa dobiti kakšne poceni kovane bate potem imaš zadevo glede kompresije rešeno. Če imaš voljo še postoriš nekaj zadev kot ti je hemy svetoval.

Objavljeno: 18 Okt 2006, 14:18
Napisal/-a gas_gas
kennmann- kok ma pas zj CP ration na batih 10.2 vec?
Jst mislm, da nizja kompresija batov ni potrebna pr takih konjih. Bi pa dal vrjetno kaksne kovane bate, ojnice pa seveda zamenjava lezajev. da bi bila zadeva res stabilna, v visohih obratih.
Kakor je reku hemy, z 2.0 masino bos kamot cez 190whp prsu na 8 psi, ce bos delal tako kot se zagre. :D

Objavljeno: 18 Okt 2006, 18:23
Napisal/-a kennmann
ja CR je zdej 10,2... sem jo mislil spustit, ja, ampak z debelejsim tesnilom. kar se pa vzdrzljivosti motorja tice, je pa znano (in prakticno dostkrat preizkuseno), da so tile 2.0 beta1 motorji od Hyundaia zelo vzdrzljivi. Cist stock zdrzi do okol 300KM. kamor pa js ne bom sel (no vsaj zaenkrat ne:)... je pa tko, 4 mesece je, odkar je bla menjana masina, pa sm mislu, da jo to ze dost...ampak se hitr navadis in postane "presvoh". in je spet treba neki novga nasraufat:))
evo gledal sem cene na ebayu, pa pride za Eatona M62 okol 200-250 Eur. Se mi zdi kr kulturna cena.
danes sem dobil se sedeze od Swifta GTi, pa jih cez vikend "not vtaknem":), pride pa tudi spr/zadnji strut montiran cez vikend, pa se spodnjega si moram zmislit, kako ga bom dal gor.
to je to, zdej grem pa megasquirt na net studirat.
LP
Kennman