Specifikacije turbin
Specifikacije turbin
http://www.capa.com.au/turbo_bb.htm
Na tejle strani sem pregledal use od specifikacij in grafof, pa mi se zmerom ni jasno kak ves na kakem motorju pri kerih obratih bo turbina zacela odpirat. Keri podatki so vazni da jih preveris pred nakupom?
Npr kupujem vecjo turbino in bi rad da jo zacne pri 3k obratih odpirat, se bojim kupit kako prevelko ki bo npr komaj pri 4k obratih ali pa se pozneje zacela odpirat.
Zelo bi bil vesel ce se da komu uzet malo casa in razlozit tote grafe
lp
Na tejle strani sem pregledal use od specifikacij in grafof, pa mi se zmerom ni jasno kak ves na kakem motorju pri kerih obratih bo turbina zacela odpirat. Keri podatki so vazni da jih preveris pred nakupom?
Npr kupujem vecjo turbino in bi rad da jo zacne pri 3k obratih odpirat, se bojim kupit kako prevelko ki bo npr komaj pri 4k obratih ali pa se pozneje zacela odpirat.
Zelo bi bil vesel ce se da komu uzet malo casa in razlozit tote grafe
lp
Napačnosem se izrazil, mislil sem od kje začne turbina dost lufta rinit.djsly napisal/-a:Lahko! S tem da izbereš velikost turbine. Drugače pa nemoreš rečt turbina "odpri se" pri 2000 rpm.jajcek napisal/-a:Ali lahko kako vplivaš na čas odpiranja turbine (2k rpm, 3k, 4k...)
BTW: od kje besede odpiranje turbine?? In kaj pomenijo?
P.S. Vem za kaj se gre samo roke so prehitele možgančke
Turbina se začne vrteti takoj ko izpušni plini pridejo skozi kolektor. ko pa je teh plinov dost, pa se začne vrteti vedno hitreje in šele potem ustvarja pritisk.
Iz 1.4 mašine ne moreš spravit tok plinov, da bi ti normalno T3 turbino vrtelo tok, da bi že pri 2000 ali 3000 obratih dajala dovolj pritiska. Pri 4000 obratih pa bi že šlo okol bara in še malo.
T2 turbina ti bo dajala že pri 2000 obratih enak tlak kot T3 pri 4000 obratih.
Za tako predelavo, kot jo ti hočeš bo najboljša varianta res T25. In tm nekje okol 3000 obratov bo dala dovolj pritiska da bo avto potegnil, do tja bo pa orenk turbo luknja.
Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
Iz 1.4 mašine ne moreš spravit tok plinov, da bi ti normalno T3 turbino vrtelo tok, da bi že pri 2000 ali 3000 obratih dajala dovolj pritiska. Pri 4000 obratih pa bi že šlo okol bara in še malo.
T2 turbina ti bo dajala že pri 2000 obratih enak tlak kot T3 pri 4000 obratih.
Za tako predelavo, kot jo ti hočeš bo najboljša varianta res T25. In tm nekje okol 3000 obratov bo dala dovolj pritiska da bo avto potegnil, do tja bo pa orenk turbo luknja.
Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
To so imele nekatere petke maxi - pa so mele okol 450KM+, vem da so bile 3 narejene ki so imele dve T2 in potem 2 T3 za njimi, mašina pa 1527ccm.croma_man napisal/-a:maš kje kakršnekoli podatke o tem? kdo že to naredu?...nebivedu napisal/-a: Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
ne,ne...nebivedu,to nevem,če bo šlo...ne gre to tako...nebivedu napisal/-a:To so imele nekatere petke maxi - pa so mele okol 450KM+, vem da so bile 3 narejene ki so imele dve T2 in potem 2 T3 za njimi, mašina pa 1527ccm.croma_man napisal/-a:maš kje kakršnekoli podatke o tem? kdo že to naredu?...nebivedu napisal/-a: Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
mislim,da so lahko ble edino tko,da so izp. plini šli skoz T2,potem pa skoz T3...da je T2 filala na začetku,T3 pa potem,ko je na razmeroma visokih vrtljajih prijela s tem so izredno zmanjšali turbo luknjo...
al se motim?bodo mojstri povedali...
jaz si delovanje turbine predstavljam tako,da je pri avtu količina vsesanega zraka manjša kot količina izpušnih plinov,zato ker se zrak ob eksploziji zelo segreje-torej seširi,pa tud bencin?poči?-torej nastane večja količina izpušnih?zmesi?,zato lahko to razliko porabimo pri turbini...ker ni logike,ker imaš na sesalni strani določeno količino energije,in nemoreš na drugi strani iz iste energije naredit več energije,s tem da ima tud turbina mehanske izgube(trenje itd...)če bi to blo kukr ti praviš,bi imeli turbine že na elektro motorjih
Slisal ze nekaj o tem ja tudi od hrvatov, samo ce nebi turbino filal na max pol pomoje neke sile nebi smelo bit.Charger napisal/-a:To je izgleda podobna kot T25.
Mimogrede, ko smo ze pri tem. Teh kitajskih ponaredkov turbin z Ebaya nebi kupoval. Ponavadi jih razgoni v nekaj tednih.
Obstaja razlog, da so Garrett turbine 3x drazje.
No pa še jst neki mojstre uprašam...
Sem na netu videl primer Peugeot 206 1.6 8V bencinar normalnih 90km, ki je imel montirano turbino (ne vem oznake) od 2.0HDI (isto 90km).
No in avto je delal s turbino in brez ICja in s standardno glavo (nič je niso dvigal), turbina je filala na 0.3-0.4 bara in s serijskih 90km so namerili slabih 120km.......
Zdj pa mene zanima če bi jaz tako turbino oz. 2turbini montiral na moj 406 V6 (se pravi na vsak izpušni kolektor eno) z serijskimi 210km; in da bi turbine filale tudi okoli 0.3 bara...
Kaj stručkoti mislite o tem; brez zmanjšanja kompresije, ki je že zdaj okoli 11, in brez IC-ja?
To bi bil dokaj poceni projekt...?
Sem na netu videl primer Peugeot 206 1.6 8V bencinar normalnih 90km, ki je imel montirano turbino (ne vem oznake) od 2.0HDI (isto 90km).
No in avto je delal s turbino in brez ICja in s standardno glavo (nič je niso dvigal), turbina je filala na 0.3-0.4 bara in s serijskih 90km so namerili slabih 120km.......
Zdj pa mene zanima če bi jaz tako turbino oz. 2turbini montiral na moj 406 V6 (se pravi na vsak izpušni kolektor eno) z serijskimi 210km; in da bi turbine filale tudi okoli 0.3 bara...
Kaj stručkoti mislite o tem; brez zmanjšanja kompresije, ki je že zdaj okoli 11, in brez IC-ja?
To bi bil dokaj poceni projekt...?