izpuh za UnoT

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Odgovori
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

izpuh za UnoT

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Skratka za uno turbo 1.4 (boost 1bar) nameravam dati izpuh malo vecjega fija. Sedaj je fi50, mam dovolj fi60? Brezveze nem kupoval cevi za ¨tovornjaka¨ :D

Kak je glede down pipe-a ce ga nardim z pleha/zeleza tak ko je komplet izpuh, bi znala zdrzat zadeva, al se lahko zgodi da pregori zaradi previsokih temperatur?

lp
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

60 je dovolj. Delaj iz rostfrei, pa bo zdrzalo.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

1,5 mm-nima kej bit po moje,čeprav sem v ene par primerih videl,da je stvar kar vredu zažarela...btw-zakaj T.F. bi ti delal to iz pleha?a ti je škoda dajat dnar za cev?pa sej ja nis tud ti gorenc [-X

:D :D :D :D :D
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

zakrknjen štajerc :-#

joke

monsta, ne šparat na takih stvareh ;)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Re: izpuh za UnoT

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

monster_d napisal/-a: Kak je glede down pipe-a ce ga nardim z pleha/zeleza tak ko je komplet izpuh, bi znala zdrzat zadeva, al se lahko zgodi da pregori zaradi previsokih temperatur?
lp
Aluminizirano zelezo, kakrsnega uporabljajo domaci mojstri avspuhov, ti bo zdrzalo kaksno leto do dve. Potem pa jovo-na-novo.

Originalni avspuhi so tudi iz aluminiziranega zeleza, ampak ne taksnega, kot ga dobis v prosti prodaji, zato pa zdrzijo vec let.

/jan
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

aham, hvala za odgovore.
Mam nekak veselje da naredim sam zadevo, zakaj pa ne inox... mam samo co2 na voljo :D

lp
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

hja...a elektrod nimaš? :-k sej sam zapikaš,da stoji skupej,pole pa daš enmu mojstru zvarit...
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Ferrarist napisal/-a:hja...a elektrod nimaš? :-k sej sam zapikaš,da stoji skupej,pole pa daš enmu mojstru zvarit...
njet zal, z navadnim švas aparatom in z elektrodo za inox gre zadevo švasat?
lp
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ja,zakaj da nebi šlo? :-k
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Ferrarist napisal/-a:ja,zakaj da nebi šlo? :-k
nimam pojma, mam izkusnje samo z co2 svasaparatom in plehom :D
Pol najbrz tudi z co2jem in drugacno zico gre inox varit :-k
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

če hočeš z migom oz. po domače CO2 aparatom varit inox,moreš ščitit z argonom-torej po domače-menjaš jeklenko-namesto co2 daš argon...pol pa je treba seveda dat inox žico,pa ponavadi se tud uni bovden v kitu(po katermu teče žica) menja,ker znajo vari rjavet,če ne menjaš,pa tud un valjček in ležajček,ki porivata žico,je fejst menjat...
Odgovori